MuscleMeat

Nova; Doping in opmars

Jammer dat het weer zo eenzijdig belicht is.

Het zou mooi zijn eens een documentaire te zien waarin ook de andere kant geuit kan worden. Dat mensen die hard trainen en zich verdiepen in de materie op een (relatief) verantwoorde manier ermee omgaan.

Ja, droom maar verder...

Het zou mooi zijn eens een documentaire te zien waarin ook de andere kant geuit kan worden. Dat mensen die hard trainen en zich verdiepen in de materie op een (relatief) verantwoorde manier ermee omgaan.

Een tweezijdige documentaire geef je alleen aan mensen die er iets van weten, omdat die toch doorhebben dat er hier iets niet klopt.

Een eenzijdige is perfect om onwetenden over de streep te trekken. Zie je ook mooi in andere pseudo-documentaires als die van Al Gore. Is gewoon pure propaganda, net als dit.

Wat zou de minst schadelijke en snelwerkende as zijn voor betere coïtus... Proviron?

Laatst bewerkt:
whahaha geniaal :roflol:

Iemand zou ze effe moeten vertellen dat ze er toch echt bij moeten trainen willen die pillen überhaupt wat doen. Wedden dat ze dan zo weer stoppen met de anabolen :D

En betere coïtus? ik merkte hooguit een kleine dip na de kuur. tijdens de kuur 0,0 verschil met clean. Hoewel ik daar wel bij moet zeggen dat mijn coïtus altijd al van een nauwelijks te overtreffen niveau is. :)
(aantrekkelijke fitnessdames mogen altijd via de pm contact met me opnemen voor fabelachtig goede coïtus)

Frontloadje Test wordt ik echt beren geil van gab:D Dat is abnormaal.....

K*t moet ik toch maar eens gaan trainen als ik weer eens een kuurtje neem:rolleyes:

Dat zullen ze vast wel willen maar niemand die er aan mee wilt werken.
Iedereen doet zo geheim zinnig over as gebruik.
Ligt dus ook een beetje aan de gebruikers zelf. Als er hier iemand van de nos zal vragen of er een gebruiker wilt meewerken dan weet ik zeker dat niemand dat doet. Net als die miep die alleen maar een foto wilt maken van een bodybuild stel. Allemaal een grote mond maar serieus meewerken ho maar.

Yep, een programma als Nova heeft zich NIET gehouden aan één van de belangrijkste princiepes in de journalistiek: Het toepassen van wederhoor.

Zo krijg je een uiterst eenzijdige discussie en uiteindelijk is daar helemaal niemand bij gebaat. :o

• Topic Starter Topic Starter
NOVA en andere bullshit media progra.,samen met Justitie kunnen kanker krijgen mother ****ers.....wat boeit mij wat een 15 jarige adolesent slikt?!!!!sterker nog SINDS waneer maakt de overheid zorgen?!!!hoe zit het met cafe-shops,en met prostitutie??!!!!
Waarom alleen in nederland ""soft""drugs en prostitutie is legaal,en niet in EU?!!!!!
TROUWENS er zijn meer drug- en alcohol verslaafden,dan Anabol-gebruikers ooit!!!!!!
Omdat een wees van 15 op staat anabolen slikt,verdient dat meteen uitgezonden te worden in Nova???!en duizenden sporters zwart maken,lijkt mij k*t!!!
**** the goverment!!!!!

roid rage

Yep, een programma als Nova heeft zich NIET gehouden aan één van de belangrijkste princiepes in de journalistiek: Het toepassen van wederhoor.

Zo krijg je een uiterst eenzijdige discussie en uiteindelijk is daar helemaal niemand bij gebaat. :o

De kijkcijfers :o

Terug
Naar boven