AndroidHealthClinic

Novorapid PEN

Chapeloere

Advanced Bodybuilder
Waardering
11
Hey,

Ik kan nu novorapid + pen bestellen
Maar wat ik mij afvraag.
Hoe zit het met die naaldjes?
Zit er maar 1 naaldje op en moet je dan elke keer met dezelfde naald prikken?
Dan wordt het toch pijnlijk na enkele keren door stompe naald denk ik... ?

ja gewoon een doosje naaldjes aanschaffen en iedere keer vervangen ;)

Al tijdje geleden maar heb nog een vraagje over dit onderwerp.
Welke naald pak je als je je insu intra wil zetten? En waar is het dan makkelijkst om te zetten?

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Of beste in getrainde spier?

Insuline zorgt niet voor plaatselijke groei, in getrainde spier heeft dus geen voordeel, ook zie ik niet echt in waarom je intra wilt zetten, novorapid is al snelwerkend..

Wat betreft de naald denk ik niet dat er IM naalden voor een Novopen zijn

Omdat het dan nog sneller werkt heb ik gelezen in de stickys. Behoorlijk oud maar zit wel wat in denk ik

Zet gewoon subcutaan pre wokout.

Doet zijn werk wel.

Pre? En dan direct je carbs, glute, crea en eiwitten voor je gaat trainen. En na je training je maaltijd met rijst en kip/vis

Ik deed vorig jaar 10 iu pre en 10 iu post.
Met shake natuurlijk met veel carbs en wat eiwit.
Natuurlijk thuis direct complete meal (en ook voor ik naar gym ging)

Verwacht alleen geen kilo's winst met slin.

Ja als je 200 ed zet met 20 iu hgh wel :p

20 iu pd. Is dat niet f*cking veel?
Las van de week 1 iu insuline per kg VVM

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Per 10 kg vvm natuurlijk

Geen kilo's winst met slin????

Ja ik hoor ook andere verhalen. En helemaal op 20iu pd

Wat? Zelfs op Slin only lopen je spieren zo fucking vol dat 't gauw 5 kg kan schelen? En 't is algemeen bekend dat AAS+Slin+GH 1+1+1=5 maakt?

10 pre en 10 post doet overigens ook niet bijzonder veel, bij je 2e shot zit je nog halverwege de werkzaamheid van je 1e shot.

Kilo's vocht ja.

En INdd met alles erbij heb je er meer aan.

Maar er zijn genoeg lui die bij elke meal slin nemen.

Ook al werkt het 3-4 uur.

Ik werd er vooral vochtig van. Maar ik zet ook geen gh.

Novorapid werkt in 5-10 minuten, bij IM prikken nog sneller maar dat is gevaarlijk. Zelfs voor diabetes patienten geldt dat je in (buik)vet moet spuiten en niet in een spier. Voor iemand die voor het eerst spuit vind ik dit echt veel te gevaarlijk.

Novorapid is zo 4-5 uur werkzaam. 10iu voor en na de training vind ik ten eerste wel heel veel insuline en te dicht op elkaar.

Probeer de eerste keer iets van 3iu en kijk wat bevalt. Ik heb nog nooit meer de 8iu gezet.

Geeft dit zonder gh nou wel echt de resultaten die je wilt dan ?
Ik zou veel te bang zijn om er dik van te worden.
Die pomp is wreed natuurlijk maar geeft het nou echt goede resultaten zonder gh?

Novorapid werkt in 5-10 minuten, bij IM prikken nog sneller maar dat is gevaarlijk. Zelfs voor diabetes patienten geldt dat je in (buik)vet moet spuiten en niet in een spier. Voor iemand die voor het eerst spuit vind ik dit echt veel te gevaarlijk.

Novorapid is zo 4-5 uur werkzaam. 10iu voor en na de training vind ik ten eerste wel heel veel insuline en te dicht op elkaar.

Probeer de eerste keer iets van 3iu en kijk wat bevalt. Ik heb nog nooit meer de 8iu gezet.

Ik heb wel 's 10 iu gezet zonder te eten, gewoon op de bank gaan zitten met een dikke shake en wachten tot er wat gebeurt. Dat is echt meer dan 5 minuten hoor, heb geloof ik een half uur gezeten toen ik wel echt heel erge honger kreeg en begon te zweten.

Overigens, voor ik iemand de dood in jaag, deed ik dit wel heel bewust en had ik dus meer dan genoeg carbs bij de hand die ik binnen 5 seconden weg kon werken. Niet doen als je niet alles al klaar hebt staan.

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Geeft dit zonder gh nou wel echt de resultaten die je wilt dan ?
Ik zou veel te bang zijn om er dik van te worden.
Die pomp is wreed natuurlijk maar geeft het nou echt goede resultaten zonder gh?

Kan prima zonder GH alleen moet je voeding dan 120% zijn. Zijn er zelfs wel die het gebruiken in een cut zonder GH :) Zou 't zelf niet zonder GH doen tho.

Living on the edge [emoji14]

Terug
Naar boven