XXL Nutrition

Novorapid PEN

HELP, BLOEDSUIKER LAGER DAN 0.6 NMOL/ML wat doe ik verkeerd? Gister voor het eerst slin gezet volgens het "boekje" 5iu begonnen, post workout. Direct shake met 50gr dextrose, 10 gr glutamine, 10 gr creatine, 60 gr eiwitten. uur na slin shot wou ik aan me maaltijd met 50 gr rijst/eiwitten beginnen en dacht laat ik mijn bloedsuikerwaarde eens meten. Tot mijn verrbazing gaf hij LOW aan. In het boekje gekeken, Low betekend niet te meten, waarde onder 0.6 ! Handen gewassen en opnieuw bloed geprikt. Weer LOW ! Dikke hypo maar voelde me gewoon oke.
Wat doe ik verkeerd??

Als het echt gevaarlijk wordt dan merk je het wel. Hypo qua gevoel is echt onmisbaar.

Verder gewoon een simpele rekensom. Te lage bloedsuikerspiegel is gewoon te weinig carbs genomen. Verhogen dus.

Kan het ook zijn dat de carbs van de dextrose te snel wordt opgenomen? Dan zou ik een deel van dextrose kunnen vervangen voor langzame carbs - havermout

Dextrose is lang na een uur alweer weg ja. Zou dan eerder maltodextrine mixen met dextrose ipv havermout

Ok tnx. Waarom wordt dan altijd gezegd, en staat ook in stickys. Direct na shot dextrose en na een uur pas eerste maaltijd met rijst/kip

Staat wel meer wat niet klopt. Ik ben sowieso meer van het kamp prewo slin dan post.

Heb ik ook overna gedacht alleen kwam er niet uit met voeding. Doe jij dan pre workout je shot met dextrose/eiwit shake. En na je training nog een shake? Direct na je training een maaltijd duurt te lang voor opname lijkt me.

Ik zette pre en post workout. Gewoon rijst met kip en nooit hypo gehad.
1x per ongeluk 20 gezet omdat ik niet oplette maar ging ook goed lol.

Pre en post begrijp ik niet. Pak dan geen rapid maar langzamere

Heb ik ook overna gedacht alleen kwam er niet uit met voeding. Doe jij dan pre workout je shot met dextrose/eiwit shake. En na je training nog een shake? Direct na je training een maaltijd duurt te lang voor opname lijkt me.

Meteen na shot maltodextrine, dan trainen en dextrose intra drinken.

Ga t morgen even goed monitoren. Direct voor en elke 20 minuten na injectie ff glucose meten.

Pre en post heeft geen nut imo, overlap waar je niks aan hebt. Verder wel met je eens, als ik Slin pak neem ik nooit iets van dextrose meer. Gewoon een normale, wel liefst vet-vrije maaltijd met genoeg carbs. Tijdens 't trainen heb ik sowieso een shake met bcaa's, vitargo/hbcd enzovoorts dus krijg dan ook nog carbs binnen.

Voordeel van pre workout zetten is dat je een ginormous pomp krijgt en als je een beetje normale trainingstijd hanteert je ook nog 's tijdens je post-workout meal gebruik maakt van de slin.

Verder kun je idd een hypo niet missen.

• Topic Starter Topic Starter

:eek:

200g carbs naar binnengewerkt? :D

---------- Post added at 01:39 ---------- Previous post was at 01:37 ----------

Pre en post heeft geen nut imo, overlap waar je niks aan hebt. Verder wel met je eens, als ik Slin pak neem ik nooit iets van dextrose meer. Gewoon een normale, wel liefst vet-vrije maaltijd met genoeg carbs. Tijdens 't trainen heb ik sowieso een shake met bcaa's, vitargo/hbcd enzovoorts dus krijg dan ook nog carbs binnen.

Voordeel van pre workout zetten is dat je een ginormous pomp krijgt en als je een beetje normale trainingstijd hanteert je ook nog 's tijdens je post-workout meal gebruik maakt van de slin.

Verder kun je idd een hypo niet missen.

Hoeveel IU insuline neem je pre workout?

Ik zette slin. At 250 gram rijst met kip (oongekokkt gewogen)

Daarna trainen

• Like
Waarderingen: GPRO
Terug
Naar boven