AndroidHealthClinic

Nox Pump doet niks :(

byou1988

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m74
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Deze week voor het eerst Nox Pump (Xtreme Dorian Yates) geprobeerd (3 trainingen). Helaas merk ik er nagenoeg niets van. :(
De eerste 2 keer nam ik 1 zakje 30min voor de training, en 15min hierna mijn whey. Merkte niets...
De 3e keer ook weer 1 zakje 30min voor de training, alleen toen geen whey genomen om te kijken of dit de opname niet vertraagd oid (kan dat??). Toen merkte ik wel iets, maar weinig nuttigs, alleen een klein beetje nerveus/trillerig.
Ik heb nog nooit eerder een dergelijk supplement gebruikt (alleen dextro, whey en creatine) en drink ook nooit koffie en rook niet, dus had gehoopt hier wel goed op te reageren omdat mijn lichaam ook geen cafeïne ed gewend is...
Creatine doet tot nu toe (Mono en Kre-Alkalyn geprobeerd) ook niets bij mij.

Wat raden jullie aan m.b.t. de Nox Pump?
Dosis verhogen naar 2 zakjes? Of???

op lege maag ingenomen?

Deze week voor het eerst Nox Pump (Xtreme Dorian Yates) geprobeerd (3 trainingen). Helaas merk ik er nagenoeg niets van. :(
De eerste 2 keer nam ik 1 zakje 30min voor de training, en 15min hierna mijn whey. Merkte niets...
De 3e keer ook weer 1 zakje 30min voor de training, alleen toen geen whey genomen om te kijken of dit de opname niet vertraagd oid (kan dat??). Toen merkte ik wel iets, maar weinig nuttigs, alleen een klein beetje nerveus/trillerig.
Ik heb nog nooit eerder een dergelijk supplement gebruikt (alleen dextro, whey en creatine) en drink ook nooit koffie en rook niet, dus had gehoopt hier wel goed op te reageren omdat mijn lichaam ook geen cafeïne ed gewend is...
Creatine doet tot nu toe (Mono en Kre-Alkalyn geprobeerd) ook niets bij mij.

Wat raden jullie aan m.b.t. de Nox Pump?
Dosis verhogen naar 2 zakjes? Of???

Heb je het nu over de nieuwe versie van Dorian Yates? link?

Ik heb het zelfde met de UltraLife (extreme versie). Doet helemaal niks. En dat terwijl ik wel goed reageren op dergelijke middelen. Zo vind ik Unleash V2 wel erg fijn.

Ik heb het zelfde met de UltraLife (extreme versie). Doet helemaal niks. En dat terwijl ik wel goed reageren op dergelijke middelen. Zo vind ik Unleash V2 wel erg fijn.

Dat is het dus altijd met een pre-workout, dat is heel verschillend hoe je daar op reageert. Kwestie van uittesten wat voor jou lekker werkt.

Geen whey erna nemen! half uur ervoor wel ma niet na de nox

Ik heb 1x een zakje NOX gehad van een maat en ik kan me niet voorstellen hoe je daar niet op kunt reageren. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik een overdosis caffeine/halotestin/ephedrine had ingenomen (ik brak al mijn PRs, wtf?). Heb zelfs nog in een ander topic gevraagd of het wel echt legaal was en hoeveel geranamine er wel niet inzat.

ik heb die van ultra life en ga er hard op! wel een uur na men laatste maaltijd;) na ongeveer een half uur kickt ie in..

Moet op lege maag,geen shake na kwartiertje.Pas na het trainen of uurtje voor no product gaat ook wel

• Topic Starter Topic Starter
Gister weer een keer geprobeerd.
18.00u was ik klaar met eten, 20.00u 1 zakje genomen en 20.30u gaan trainen (rug).
Maar ik merk er niets van.. Wel lijkt het of mijn hartslag hoger ligt, ik moest langer uitrusten tussen de sets, langer buiten adem.

Zal ik volgende keer 1,5 of 2 zakjes gebruiken of is dat af te raden?

Zit toch 150 mg caffeïne in, daar zou je toch wel wat van moeten merken.

Zit toch 150 mg caffeïne in, daar zou je toch wel wat van moeten merken.

Ja mijn hartslag is wat hoger denk ik. En verder krijg ik een wat zenuwachtig gevoel. Maar dit alles werkt eerder nadelig als voordelig.
Ik denk dat ik het maar bewaar voor de cut, misschien heb ik er dan wel wat aan...

En hoe kom je daar dan aan aangezien XXL deze nog niet verkoopt?
Bedoel je nu toch de versie van ULTRALIFE of hoe zit het?
Als je daar niet op reageert ben je geen mens.

Ik had m pas in Amerika (bodybuilding.com) besteld..
En ik wil beest worden, maar dan in andere zin van het woord... :D

Ik had m pas in Amerika (bodybuilding.com) besteld..
En ik wil beest worden, maar dan in andere zin van het woord... :D
Ik heb precies dezelfde (ook van bb.com)

Merk er ook geen **** van! Achterlijk gedoe ook met die licenties etc....

De nieuwe NO Xplode ga ik wel bomhard op. De eerste keer kwam ik echt in een euforische staat terecht

Het was te denken dat de nieuwe versie (van het nieuwe merk van Dorian) veel slechter ging zijn dan de oude originele versie. Daar knallen de meesten verdacht hard op :-)

Xtreme Noxx Pump van Ultralife werkt bij mij anders wel super :p
Iedereen reageert er anders op natuurlijk;

Terug
Naar boven