byou1988
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Deze week voor het eerst Nox Pump (Xtreme Dorian Yates) geprobeerd (3 trainingen). Helaas merk ik er nagenoeg niets van. 
De eerste 2 keer nam ik 1 zakje 30min voor de training, en 15min hierna mijn whey. Merkte niets...
De 3e keer ook weer 1 zakje 30min voor de training, alleen toen geen whey genomen om te kijken of dit de opname niet vertraagd oid (kan dat??). Toen merkte ik wel iets, maar weinig nuttigs, alleen een klein beetje nerveus/trillerig.
Ik heb nog nooit eerder een dergelijk supplement gebruikt (alleen dextro, whey en creatine) en drink ook nooit koffie en rook niet, dus had gehoopt hier wel goed op te reageren omdat mijn lichaam ook geen cafeïne ed gewend is...
Creatine doet tot nu toe (Mono en Kre-Alkalyn geprobeerd) ook niets bij mij.
Wat raden jullie aan m.b.t. de Nox Pump?
Dosis verhogen naar 2 zakjes? Of

De eerste 2 keer nam ik 1 zakje 30min voor de training, en 15min hierna mijn whey. Merkte niets...
De 3e keer ook weer 1 zakje 30min voor de training, alleen toen geen whey genomen om te kijken of dit de opname niet vertraagd oid (kan dat??). Toen merkte ik wel iets, maar weinig nuttigs, alleen een klein beetje nerveus/trillerig.
Ik heb nog nooit eerder een dergelijk supplement gebruikt (alleen dextro, whey en creatine) en drink ook nooit koffie en rook niet, dus had gehoopt hier wel goed op te reageren omdat mijn lichaam ook geen cafeïne ed gewend is...
Creatine doet tot nu toe (Mono en Kre-Alkalyn geprobeerd) ook niets bij mij.
Wat raden jullie aan m.b.t. de Nox Pump?
Dosis verhogen naar 2 zakjes? Of

na ongeveer een half uur kickt ie in..