AndroidHealthClinic

Nox Pump doet niks :(

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb precies dezelfde (ook van bb.com)

Merk er ook geen **** van! Achterlijk gedoe ook met die licenties etc....

De nieuwe NO Xplode ga ik wel bomhard op. De eerste keer kwam ik echt in een euforische staat terecht

Zou het dan toch aan het product liggen? :(
Dan ga ik de nieuwe versie ook nog s proberen, maar hopelijk kan ik dan ergens een sample regelen anders zit ik weer met 30 zakjes als het niet werkt:P
Zijn er mensen die wel goede ervaring hebben met DEZE VERSIE? http://www.xxlnutrition.nl/Dorian-Ya...ian-Yates-P684

idd! bij mij bijvoorbeeld is het de beste pre workout die ik al gehad heb...

same here :D

Zou het dan toch aan het product liggen? :(
Dan ga ik de nieuwe versie ook nog s proberen, maar hopelijk kan ik dan ergens een sample regelen anders zit ik weer met 30 zakjes als het niet werkt:P
Zijn er mensen die wel goede ervaring hebben met DEZE VERSIE? http://www.xxlnutrition.nl/Dorian-Ya...ian-Yates-P684

Bij XXL kan je sinds kort ook aparte zakjes bestellen van de goede versie van ULTRALIFE.

voor mij werkt de nox pump extreme van ultralife anders prima is blijkbaar veel verschil in van persoon tot persoon.

• Topic Starter Topic Starter
vandaag eerste keer gebruikt...
smaak: beetje vies ma je smaakt de mango wel... die korrels wa in je mond blijft op het einde direct wegspoele met water... leek wel cola achtig maar tropical smaak.. Echt ranzig vond ik het niet, geen braakgevoel ofzo dus.

effect: in het begin kwartierke ik merkte niks van focus en energie, ik dacht hmm :(
maar erna terwijl ik bezig was met eerste oefening.. ik ging abnormaal.. ik kreeg in het begin lichte hoofd, dat ging na half uurtje weg.. ik kreeg trillingen bij mijn bankdruk bij elke 7de 8de.. is gevaarlijk want leek de grip te verliezen... erna ging trilling weg bij bicepsoefening.. dus opletten hiermee. En hartslag was ook sneller ja.. ma fatsoenlijk ademhalen en rustig blijven en nie opjagen. Het herstel tijdens de oefeningen was zo snel, ik kreeg zelfs meer kilo's omhoog.

Heb vandaag twee uren getraind, ik bleef maar gaan, ik kon nog doordoen. Toenstraks milkshakes gedronke en ik ga zien of ik ga kunnen slapen. Heb nu zo een angstig gevoel, als je objectief nadenkt dan weet je dat het door de nox komt. Dus geen zorgen maken om die gevoelens.

Zo zou je je normaal moeten voelen. Als je echt niets voelt, dat betekent dat je er niet goed op reageert. Ik heb trouwens Ultralife Nox Pump gebruikt. Volgend keer ga ik een halve proberen na twee dagen, ik ben van plan om alleen voor borst en biceps te gebruiken omdat borst wel moeilijk is vind ik. Schouders ook wel.

Heb geen jaar ervaring ofzo met fitness maar ik weet wel hoe om te gaan met zo dingen. Te veel willen is niet goed. Alles heeft zijn tijd ook. Gezondheid gaat voor alles.

Haha je bent er wel erg fel op gegaan precies.
Ik neem altijd 1 zakje, staat garant voor een geweldige training, keer op keer.
Moet mezelf meestal verplichten om naar huis te gaan ipv te blijven doortrainen.

GOOD STUFF

Ik had m pas in Amerika (bodybuilding.com) besteld..
En ik wil beest worden, maar dan in andere zin van het woord... :D

Zo iets had ik ook mat X-pand. (nog voor de energized versie). De eerste keer dat ik dit nam kocht ik het bij TNHC: echt een grandioos produkt.
Latere keren kocht ik het bij BB.com, en was de werking een stuk minder.

Leek mij sterk dat er sprake kan zijn van gewenning wat er zat bijna een jaar tussen. Kan natuurlijk ergens anders aan liggen, maar ben van plan de nieuwe x-pand versie te proberen, en koop hem dan gewoon in NL.

Terug
Naar boven