vandaag eerste keer gebruikt...
smaak: beetje vies ma je smaakt de mango wel... die korrels wa in je mond blijft op het einde direct wegspoele met water... leek wel cola achtig maar tropical smaak.. Echt ranzig vond ik het niet, geen braakgevoel ofzo dus.
effect: in het begin kwartierke ik merkte niks van focus en energie, ik dacht hmm
maar erna terwijl ik bezig was met eerste oefening.. ik ging abnormaal.. ik kreeg in het begin lichte hoofd, dat ging na half uurtje weg.. ik kreeg trillingen bij mijn bankdruk bij elke 7de 8de.. is gevaarlijk want leek de grip te verliezen... erna ging trilling weg bij bicepsoefening.. dus opletten hiermee. En hartslag was ook sneller ja.. ma fatsoenlijk ademhalen en rustig blijven en nie opjagen. Het herstel tijdens de oefeningen was zo snel, ik kreeg zelfs meer kilo's omhoog.
Heb vandaag twee uren getraind, ik bleef maar gaan, ik kon nog doordoen. Toenstraks milkshakes gedronke en ik ga zien of ik ga kunnen slapen. Heb nu zo een angstig gevoel, als je objectief nadenkt dan weet je dat het door de nox komt. Dus geen zorgen maken om die gevoelens.
Zo zou je je normaal moeten voelen. Als je echt niets voelt, dat betekent dat je er niet goed op reageert. Ik heb trouwens Ultralife Nox Pump gebruikt. Volgend keer ga ik een halve proberen na twee dagen, ik ben van plan om alleen voor borst en biceps te gebruiken omdat borst wel moeilijk is vind ik. Schouders ook wel.
Heb geen jaar ervaring ofzo met fitness maar ik weet wel hoe om te gaan met zo dingen. Te veel willen is niet goed. Alles heeft zijn tijd ook. Gezondheid gaat voor alles.