AndroidHealthClinic

Review NOX PUMP XTREME - Ultralife

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pre workout shake.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 x
  • Hoe is de smaak van dit supplement? BADDD
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 zakje
  • Waar heb je het supplement gekocht? Ebay (fabrikant: ULTRALIFE)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 33 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, doet wat het moet doen!

Mijn review:
NOX PUMP is baaaaack!!
Onder een andere naam, "NOX PUMP EXTREME", van fabrikant ULTRALIFE!!
Blijkbaar had dorian yates het recept gekocht van ultralife, hij bracht het toen uit onder zijn eigen merk.
Nu brengt ULTRALIFE het terug op de markt, onder hun eigen merk, maar met dezelfde knallende formule.

Had nooit de nox pump onder naam v Dorian geprobeerd, wel allemaal heel leuke dingen van gehoord, vandaar een doosje besteld via ebay!
15min voor training ingenomen.
Erachter naar de gym, voor een heerlijkkke schoudertraining!
Voelde me hééél goed, voelde me sterk, alles prima, dikke pomp, goede focus.
Alléén, wat ik rehelmatig heb met boosters, een huuuuge crash achteraf!
Een uur of 2/3 na inname, vandaar maar een 8.

ExtremeNox-big.jpg

Wil dit product ook bestellen, denk zelf bij bodyenfitshop omdat er nu een actie is met omega-3 capsules erbij. Alleen zit ik nog te twijfelen tussen de Nox Pump Maxi Force of deze.

check handtekening

Ik had hier laatst ook 1 dosering van geprobeert ''zakje besteld''

en ik ging hier keihard op!

daarna was ik nog veelste druk savond's en kon niet meer stilzitten thuis,

had wel een vreemde bijwerking btw..

khad onmens veel zin in coïtus....WTF!! BETER!
dus die meid hier tuis heb ik geen rust gegeven die avond gehehe;)

komt jullie dit ook bekend voor met dit product?

of heeft het alleen op mij zo'n fijne bijwerking! :D
over die bijwerking gesproken, dacht dat het gewoon aan mij lag :p
maar had dat dus ook... weet niet hoe het komt

verder vind ik het echt een topproduct, geeft een andere soort boost dan Supercharge ook, moeilijk te beschrijven.
Zeker een aanrader, heb er alleen slecht van geslapen :)

Volgende week ook maar eens bestellen ;)

zalig product! smaak kan beter, maar tgaat net ;p

Afgelopen Donderdag besteld en de dag erna geleverd , goede service XXl

Vandaag het eerste zak geprobeerd , 15 min later naar de sportschool gegaan en er vol tegenaan gegaan. Echt super strakke trainingen

Enige nadeel vindt ik toch wel de smaak , kun ze daar niet iets aan doen

Vandaag het eerste zak geprobeerd , 15 min later naar de sportschool gegaan en er vol tegenaan gegaan. Echt super strakke trainingen

de smaak maakt toch geen ene moer uit als het maar werkt.
Of heb je liever gemiddelde trainingen maar wel een smaak zoals de beste Fanta die je ooit gedronken hebt?

Neem het met zo min mogelijk water dan is het zo weg.

Nemen jullie gelijk de eerste week 1 zakjes of een half zakje.
Bij de oude nox pump begon ik eerst met een half zakje de eerste week werkte dit super.
Later ben ik naar 1 zakje gegaan en uit eindelijk naar 2 zakjes.

direct één zakje, 2 zakjes is overkill, waarom denk je dat het zo op de verpakking staat?

1 zakje per training?

direct één zakje, 2 zakjes is overkill, waarom denk je dat het zo op de verpakking staat?

1 zakje per training?

Ik weet 2 zakjes is teveel, heb het wel eens geprobeerd met de oude nox pump was geen fijn gevoel.

maandag gelijk maar beginnen met 1 zakje, wordt knalen in de gym:D

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

heb gehoord dat ultra life de formule van dorian yates niet mag gebruiken, en nu een rechtszaak loopt tegen ultra life.

Ik weet 2 zakjes is teveel, heb het wel eens geprobeerd met de oude nox pump was geen fijn gevoel.

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

heb gehoord dat ultra life de formule van dorian yates niet mag gebruiken, en nu een rechtszaak loopt tegen ultra life.

volgende week een palletje bestellen dan :D

bron?

in de winkel waar ik nox pump heb gehaald, of dit waar is weet ik niet.

Heb van iemand gehoord (die het op zijn beurt ook weer ergens in een winkel had gehoord) dat er sporen van winstrol waren gevonden in de oude nox pump... Zo zie je maar dat er een hoop shit wordt verteld die niet waar is.

Ik zit dit ff binnen te kappen maar jesus **** was is dit goor zeg, zit op hetzelfde niveau als NOS Ether.

This better be worth it.:D

Terug
Naar boven