XXL Nutrition

Review NOX PUMP XTREME - Ultralife

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pre workout shake.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 x
  • Hoe is de smaak van dit supplement? BADDD
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 zakje
  • Waar heb je het supplement gekocht? Ebay (fabrikant: ULTRALIFE)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 33 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, doet wat het moet doen!

Mijn review:
NOX PUMP is baaaaack!!
Onder een andere naam, "NOX PUMP EXTREME", van fabrikant ULTRALIFE!!
Blijkbaar had dorian yates het recept gekocht van ultralife, hij bracht het toen uit onder zijn eigen merk.
Nu brengt ULTRALIFE het terug op de markt, onder hun eigen merk, maar met dezelfde knallende formule.

Had nooit de nox pump onder naam v Dorian geprobeerd, wel allemaal heel leuke dingen van gehoord, vandaar een doosje besteld via ebay!
15min voor training ingenomen.
Erachter naar de gym, voor een heerlijkkke schoudertraining!
Voelde me hééél goed, voelde me sterk, alles prima, dikke pomp, goede focus.
Alléén, wat ik rehelmatig heb met boosters, een huuuuge crash achteraf!
Een uur of 2/3 na inname, vandaar maar een 8.

ExtremeNox-big.jpg

nee nee, NOS ether is echt kots :p !

deze kreeg ik net nog binnen :p

Heb van iemand gehoord (die het op zijn beurt ook weer ergens in een winkel had gehoord) dat er sporen van winstrol waren gevonden in de oude nox pump... Zo zie je maar dat er een hoop shit wordt verteld die niet waar is.

Hier heb je natuurlijk gelijk in.

Ben net klaar met trainen, viel me tegen eigenlijk, van zoiets goors had ik wel iets beters verwacht.

Kon wel hier en daar wat meer gewicht erbij doen maar liep niet te racen door de sportschool zoals met Crack.

Iemand wat tips om de smaak een beetje te maskeren ofzo? Kreeg na een tijdje gewoon kotsneigingen.:o

half glas water vullen met nox.
zet er een ander glas met gewoon water naast.

drink nox pump in een keer uit (neus dichtknijpen)
drink het gewone water uit :)

helpt bij mij :p

Je went er ook wel aan, de 1e keer kwam het me strot ongeveer weer uit, maar daarna viel het wel mee.

Trouwens weet iemand of de smaak hetzelfde is als bij de vyomax nox pump?

Ben net klaar met trainen, viel me tegen eigenlijk, van zoiets goors had ik wel iets beters verwacht.

Kon wel hier en daar wat meer gewicht erbij doen maar liep niet te racen door de sportschool zoals met Crack.

Iemand wat tips om de smaak een beetje te maskeren ofzo? Kreeg na een tijdje gewoon kotsneigingen.:o

??? en nog zeuren dat het niet goed is. Dat heb ik nog nooit meegemaakt met een legaal suplement...

ik had enorme winst met spieruithouding (meer reps met hoog gewicht)

??? en nog zeuren dat het niet goed is. Dat heb ik nog nooit meegemaakt met een legaal suplement...

Waar heb jij leren lezen? Ik zeg nergens dat het niet goed is, zeg alleen dat Crack beter werkte en ik wel wat ergers had verwacht als ik die comments overal las.

Ik heb nu opeens een hele zooi vage vlekken in mn ogen alsof ik net in de zon heb gekeken, zie geen ****, zou het door de Nox Pump komen?:o

misschien moet je u lichaam is de kans laten om alle supps die in u lichaam zitten, uw lichaam te laten verlaten..

Mjah ik heb al maanden niks genomen behalve een proefzakje van Crack een weekje geleden....

Heb nu echt een grote knipperende vlek linksboven in beeld overal waar ik kijk, alles is ook vaag alsof ik mn lenzen niet in heb, en als ik niet direct ergens naar kijk dan zie ik het niet eens, beetje tunnelvisie.

Edit; heb net een uur lang in mn bed gelegen met enorme koppijn, trillende handen en onregelmatige hartslag.

Geen Nox Pump meer voor mij.:o

Laatst bewerkt:
Ben het momenteel ook bezig op sommige trainingsdagen
mij werkt het niet zo goed.
No explode bsn vind ik persoonlijk veel beter!

Vandaag toen ik het innam was ik echt mega druk het eerste half uur, daarna nog wel veel energie, helemaal als ik me bedenk dat ik vrij moe was.

goed product imo!

Vandaag voor de tweede keer getraind met nox pump, en bij mij werkt het super. Al moet ik zeggen dat ik het gevoel heb dat de oude nox pump toch wat sterker was.

En dat mensen zeuren om de smaak ik heb er geen problemen mee binnen 5 seconden naar binnen gewerkt :D, ook valt me op dat de smaak ook niet het zelfde is als de oude nox pump.

Vandaag voor de tweede keer getraind met nox pump, en bij mij werkt het super. Al moet ik zeggen dat ik het gevoel heb dat de oude nox pump toch wat sterker was.

En dat mensen zeuren om de smaak ik heb er geen problemen mee binnen 5 seconden naar binnen gewerkt :D, ook valt me op dat de smaak ook niet het zelfde is als de oude nox pump.

5 seconden is nog lang :D
gewoon neus dicht en naar binnen gieten, van die ranzige smaak an sich krijg je al een boost :D

Vind je niet dat je No Xplode te hoog moet doseren na een tijdje?
Heb zelf No Xplode nooit geprobeerd maar wel een shitload andere pre workouts. Voor mij blijft NOX Pump de nummer 1.

Misschien ben je ondertussen ook meer gewend? De smaak vond ik vroeger ranzig. Nu ik weet dat dit gewoon dè shizzle is vind ik het heerlijk smaken :-) Probeer JP8 maar eens, dàt is pas gore rommel.

Misschien ben je ondertussen ook meer gewend? De smaak vond ik vroeger ranzig. Nu ik weet dat dit gewoon dè shizzle is vind ik het heerlijk smaken :-) Probeer JP8 maar eens, dàt is pas gore rommel.[/QUOTE]

Dit kan inderdaad kloppen.

Terug
Naar boven