Fitness Seller

Review Noxipro - CTD Labs

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? NoxiPro CTD Labs
    Extreme pharmaceutical grade pre-workout

Kenmerken NoxiPro:
    -Bevat N-Carbamylglutamate! Het beste voor spiermassa en pomp!
    -Heftige spiergroei!
    -21%-30% meer eiwitsynthese!
    -Verhoogt groeihormoon
    -Extreme energie en feel good
    -Verhoogt de aanmaak van Arginine
    -Sterke stimulans voor de vetverbranding
    -Minder ammonia, minder afbraak
    -Spieren blijven langer sterk
    -Lekkere smaak en 45 doseringen per verpakking

NoxiPro is anders, heel anders als alle andere Pre-workouts. CTD Labs maakt de claims waar met NoxiPro, de beste Pre-Workout ooit!

Vergeet ouderwetse Pre-Wokouts en ga voor het echte werk!
    Extreme energie en hardcore spierpomps! NoxiPro verandert de wereld van Pre-workouts voorgoed.
    Met NoxiPro zullen je spieren werkelijk uit elkaar knallen...

Wat zit er dan in dat NoxiPro zo speciaal maakt?

N-Carbamylglutamate - Het beste voor spiermassa en pomp!
    N-Carbamylglutamate is misschien wel het beste ingredient voor spierpomp, spiergroei en vetverlies ooit ontwikkeld. 7.5 maal effectiever dan Arginine! N-Carbamylglutamaat activeert carbamylphosphate synthase-1, een enzym dat nodig is voor de aanmaak van Arginine. N-carbamylglutamaat verhoogt de concentratie L-arginine in het bloed. L-Arginine is een precursor van NO, een eenvoudige verbinding die vetverlies en spiergroei in de hand werkt, maar ook het immuunsysteem doeltreffender maakt. NO (Nitric Oxide) heeft een enorm positieve invloed op prestaties en spiergroei. In studies zijn er zeer sterke aanwijzingen dat N-Carbamylglutamate de aanmaak van spierweefsel sterk verhoogt. N-carbamylglutamaat kan wellicht ook de concentratie groeihormoon laten toenemen en de verwijdering van ammonia in het bloed stimuleren.

Wij denken dat het niet veel beter kan en N-Carbamylglutamate één van de meest veelbelovende ontwikkelingen in de sportvoeding ooit is.

Beta-Alanine - Beta alanine is een zeer krachtig en veilig supplement voor kracht- en duursporters. Het geeft je direct meer kracht en uithoudingsvermogen. Beta Alanine stimuleert de toename van Carnosine in spiercellen tot wel 60%. Hierdoor vind er veel minder melkzuur opbouw plaats en wordt de ATP (spierenergie) productie maximaal gestimuleert. Het resultaat, direct meer kracht en spieruithoudingsvermogen. Met meer Carnosine hebben je spieren meer ‘growing power’ elke set, elke training! Met Beta Alanine dwing je spieren om te groeien! De ontegenzeggelijke stimulans voor het uithoudingsvermogen en het remmen van de melkzuur vorming maakt van Beta-Alanine een prestatie ingredient voor elke sporter en bodybuilder.

Arginine-AKG - L-Arginine Alpha Keto-Glutaraat AAKG wordt in het lichaam omgezet in NO (Nitric Oxide). De hoeveelheid stikstof in het lichaam geeft aan hoeveel eiwitten het lichaam opneemt. AAKG zorgt voor een betere doorbloeding naar de spieren en zorgt zo voor een betere opname van voedingsstoffen. Hierdoor versnelt je herstel en krijg je tijdens en na het trainen een lekkere pomp in de spieren.

Creatine Monohydrate - Creatine is niet voor niets 's werelds meest gebruikte supplement.
    De resultaten zijn meer kracht, spieruithoudingsvermogen, sneller spierherstel en spiergroei.

1,3 Dimethylamylamine - geeft je een krachtige energieboost en vermoeidheid verdwijnt. Daarnaast merk je meer focus, concentratie en een zeer prettig gevoel. Een weldadig gevoel, bijna een gevoel van euforie. Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal 1,3 Dimethylamylamine ook je vetverbranding verbeteren.

Evodiamine - wordt gewonnen uit de vrucht van de Chinese Evodia Rutaecarpa plant. Evodiamine werkt op bijna dezelfde manier als Efedra. Het verhoogt de vet verbranding en geeft meer energie. Alleen is Evodiamine vele malen milder dan Efedra. Dus geen hartkloppingen en zenuwachtigheid!

Caffeine, Theobromine - Caffeine voor vitaliteit en als fatburner. Caffeine verhoogt het energieverbruik en zorgt dat in het lichaam opgeslagen vetten sneller in de bloedbaan komen. Daarnaast kan caffeine je een lekker en fit gevoel geven. Caffeine genomen voor de training zorgt dat je je fitter en scherper voelt, je hebt meer energie gedurende de training.

R-beta-methylphenyethylamine - kan als grondstof dienen van tal van hormonen en neurotransmitters. Via de stof L-tyrosine is het de voorloper van de neurotransmitters norepinefrine (equivalent van adrenaline voor de hersenen), epinefrine en dopamine, dat zorgt voor een algeheel gevoel van welzijn. Het is een licht stimulerend middel dat goed wordt verdragen. Het heeft een stimulerende invloed heeft op je energiespiegel, stofwisseling en op je humeur.

NoxiPro: heftige energie en bovenal extreme pomp en spiergroei!

Aanbevolen gebruik NoxiPro:

Serving Size: 1 scoop (6650mg)
    Servings per Noxipro container: 45

Each serving of Noxipro contains:
    Noxipro Blend 6650mg
    (Beta-Alanine, Arginine-AKG, Creatine Monohydrate, Karbolyn, N-Carbamylglutamate, Fibersol-2, Caffeine, Theobromine, 1,3 Dimethylamylamine, Evodiamine R-beta-methylphenyethylamine)
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 Trainingen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Smaakt lekker als fruitdrankje.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? BodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis Goodies en Gratis verpakking.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? n.v.t maar kosten zijn 30euro.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, traint erg lekker met noxipro op en de smaak is zeer goed te doen voor een pre workout.

Mijn review:
Nou zoals beloofd komt hier de review van NoxiPro.
Het is nieuwe pre workout supplement die de aandacht trok van een aantal DBB leden en mede dankzij hun is die verkrijgbaar in Nederland.

Begin de review met het eerste wat me op viel en dat is het kleine schattige potje :P.
Nadat ik de deksel voor het eerst open gemaakt had en een nare geur verwachtte viel dit erg mee, beetje snoepachtige geur.

De smaak is voor een pre workout zeer goed te doen en drinkt erg makkelijk weg. De kleur is knalrood en de oplosbaarheid erg goed, geen achterblijvende korreltjes of flesje laten staan, gewoonweg paar keer schudden en klaar.

Nadat je de shake hebt opgedronken merk je vrij snel al dat je wat energieker word, helaas blijven de tintelingen uit van de beta alanine maar dat kan net zo goed een voordeel zijn mocht je er een hekel aan hebben.

Richting de sportschool op de fiets merk je al snel dat je op lekker door fiets en grote voordeel voor mij was geen hartkloppingen wat ik regelmatig heb.

In de sportschool aangekomen merk je niet echt overdreven veel energie maar je wilt lekker knallen en dat gebeurt ook zeker.
Heb de afgelopen 2 trainingen toch zwaarder getraind dan voorheen, extra setjes bij sommige oefeningen en zijn paar PR's gesneuveld.

Na het trainen geen last van vervelende crashes of iets dergelijks wat dik pluspunt is.
Gewenning kan ik weinig over zeggen ookal zou ik hem langere tijd gebruiken, ik wissel namelijk af tussen verschillende pre workouts om gewennig te voorkomen.

Ben zeer tevreden over het product en hoop dat andere mensen hun ervaring ook delen in dit topic :)

NoxiPro.jpg

Laatst bewerkt:
QUOTE=XXL Nutrition;5670727]Veel mensen ervaren inderdaad een vervelende crash na het gebruik van NoxiPro. Sommige worden ook misselijk of krijgen een ander naar gevoel van NoxiPro.

Voor hen hebben we nu NoxiVol. NoxiVol geeft je wel de superpumps, maar niet het zenuwachtige gevoel en de crash!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ervaar ook echt die enorme crash na het trainen, als het avond is en gaat pitten na de trainen maakt het niet uit, maar zoals vandaag ben ik vanmorgen wezen trainen en ben ik ongeveer de halve dag zo lam als een tak geweest.
Wat veroorzaakt die crash???,
de hoeveelheid cafeine?[/QUOTE]

Ik zou eerder zeggen de geranamine,maar weet het niet zeker.
Bij deze PW heb ik ook wel het gevoel van een crash,dus zou het ook graag weten

de hele dag door pomp?:o

Voordelen NoxiVol

• De hele dag door een enorme pomp
  • Meer spiermassa
  • Sneller herstel
  • Geen zenuwachtig gevoel
  • Geen bijwerkingen

De zware pompers hier gaan meestal voor de agmatine van B&F

het spul werkt goed. Hetgeen waar het voor gemaakt is, namelijk focus energie en kracht tijdens je workout werkt perfect. Alleen ik ervaar wel een grote dip na de training. Ik heb zin om heel de dag op de bank te liggen en niks te doen..

Ik heb ook Jack3d gebruikt, dat werkte ook zeer goed, alleen daar was de dip een stuk minder. Volgende keer ga ik weer terug naar Jack3d

Ik wil deze pre/wo ook gaan proberen.
Ik heb maximize en inleash en superpump 250 al gebruikt,
superpomp 250 voelde ik niet echt wat van en de overige 2 alleen de eerste keer.
Ik hoop dat deze beter werkt.

Noxipro is zeker een van de betere pwo's die ik gebruikt hebt. Vooral de eerste 8/9 trainingen ongelovelijke krachtboosts gehad erdoor. Later treedt wel enige gewenning op, waarom ik aanraad af en toe een week- of 2 het even niet te gebruiken. Verder is het enige nadeel voor mij dat ik er een gigantische crash van krijg, waardoor ik altijd na de training gelijk even moet slapen, omdat ik anders de dag niet door kom :roflol:

Laatst bewerkt:
zojuist een scoop genomen voor me training, dit is duidelijk te veel voor me, denk dat ik eerst moet gaan wennen met een halve scoop, jezus sta nog harder te springen dan 10 scheppen no-xplode, gewoon niet chill dit.

Ondanks die enorme crash wat ik en zoveel andere ervaren, is dit wel echt een TOPPRODUCT! Je kunt echt aan het gas gaan, of het nu fitness of hardlopen/cardio betreft.
Alleen is het voor mij gewoon echt een minpuntje dat je na de training gewoon geen k*t waard bent, wat vooral klote is in het weekend.
Die Grape smaak is trouwens om van te kotsen, kunt beter fruit punch nemen.
Binnenkort maar eens die noxivol of jack3d proberen, heeft er trouwens iemand ervaring met NOXIVOL???

gr

Focus en pomp zijn zeker aanwezig maar ik ervaar na de training een soort crash maar ik ga er ook best wel van spacen... desalniettemin vind ik de focus wel heel aangenaam , kan me nog veel beter concentreren :).

Vanmiddag heb ik voor het eerst NoxiPro gebruikt. Om 14.00 heb ik de poeder in het water gedaan en het loste binnen een paar seconden op en dat zonder te roeren. Het water werd helemaal rood en het smaakte lekker, beetje siroop achtig smaakje...
Tien minuten na inname voelde ik wat tintelingen in mijn gezicht maar daarna niet meer. Wat ik wel goed merkte is dat ik relaxter werd na inname van NoxiPo ??? Ik werd helemaal rustig. :eek: Dit lijkt mij toch niet de bedoeling van dit product...? Ik denk dan ook dat het te maken heeft omdat ik ADHD heb. Heeft iemand ook zo'n ervaring?
Tijdens mijn traps en schouder training had ik aardig wat energie en meer kracht. De training verliep daardoor lekker en er was ook een goede pomp te zien in mijn biceps terwijl ik die niet direct had getraind. :)

Dit product pakte niet uit zoals ik verwachte want had een enorme energie boost verwacht. Dit betekent niet dat ik ontevreden ben over dit product, want ik ben er - zoals het er nu uitziet - best wel over te spreken.

goed spul, mist alleen wat vitamines, ik zou voor pre workout power van body en firshop gaan.

Geloof 't of niet, maar ik heb altijd zin in coïtus na het trainen. Heb vandaag bestelling binnen gekregen van Noxipro. 1 scoop gebruikt pre workout. Kom ff thuis, en WTF, ik krijg geen erectie. Dit is heeel ongewoon voor mij. Ik heb 24/7 erecties.. WTF!

Ik raad dit product echt af als je lekker tekeer wilt gaan en van je erecties houdt. Want voor mij is dit echt een deal breaker. In me hele leven heb ik nog nooit zo iets mee gemaakt. Dit is mijn eerste Pre Workout supplement, en waarschijnlijk mijn laatste :(
Om ff mezelf te quote voor een update.

Het is weken na dit hele noxipro gebeuren. Het lijkt wel of het met de chemische reactie van mijn lichaam heeft geknoeid. Ik begrijp er niks van want de werking kan toch niet permanent zijn.
Komt echt als een shock aan dit. Schaam me kapot om erover te praten. Ik weet geen raad.

Nog nooit zoiets mee gemaakt in me hele leven. Ik heb het gevoel mijn mannelijkheid te verloren hebben. Vroeger kreeg ik em 110% hard en nu is het maar een zwakke 70%.
Morning woods zijn ook bijna niet merkbaar meer, wat zwak zeg.
Erecties kreeg ik al bij de minst seksueelstimulerende dingen(ja echt super gevoelig). Na Noxipro lijkt alles opeens veranderd te zijn ondanks dat ik alang gesopt mee was.

Door paranoia ben ik letterlijk met alle supplementen gestopt voor nu. Kom net ook van een week vakantie van buitenland dus ben uitgerust en zonder stress. Ik zie de oorzaak er niet van. Lijkt toch wel dat de 1.3 iets geglikt heeft in de schemische reactie van mn lichaam.

Het is vrijwel onmogelijk dat het zo'n lange werking heeft. Ik denk dat je er teveel mee bezig bent sinds het gebruik van NoxiPro want als ik de hele dag ga tobben of ik hem wel omhoog krijg of niet, geheid dat het mij ook niet of nauwelijks lukt.
Nogmaals, denk er niet meer over na en heb wat geduld en het komt helemaal goed!

Laatst bewerkt:
Het is vrijwel onmogelijk dat het zo'n lange werking heeft. Ik denk dat je er teveel mee bezig bent sinds het gebruik van NoxiPro want als ik de hele dag ga tobben of ik hem wel omhoog krijg of niet, geheid dat het mij ook niet of nauwelijks lukt.
Nogmaals, denk er niet meer over na en heb wat geduld en het komt helemaal goed!
Ik ben er juist minder mee bezig heb ik gemerkt. Zelf vertrouwen is ook door kapot. Normaal kan ik als een gekke tekeer gaan zelfs bij 3/4 x klaar komen per dag weken lang hou ik nog de hardheid.:p

Haha ja naar de huisarts gaan heeft ook geen zin. Kom vandaag van de huisarts, vertelt ie me dat er anabolen in kunnen zitten in supplementen zoals eitwit shakes etc.??? Ik probeerde mijn lach in te houden want hij heeft natuurlijk een doktors certificaat en ik niet.

Nou ja volgens hem moet het gewoon terug naar normaal gaan, dat is rustgevend maar ik heb twijfels.

'] Nou ja volgens hem moet het gewoon terug naar normaal gaan, dat is rustgevend maar ik heb twijfels.

Is wellicht door de crash die je krijgt van de Noxipro. Ik ken geen enkel product waar ik zo'n post workout crash van krijg, als van Noxipro. Na het trainen wil ik enkel nog slapen.

Mijn vriendin is erg tevreden over noxipro, ze heeft zich nog nooit zo uitgeslapen en fris gevoeld :)

Nice product dat zeker., ikzelf ervaar een krachige energie boost, een lekkere pomp en vooral ben ik echt gefocust.,
Heerlijk vind ik het trainen mt noxipro., maar de crash erna is erg heftig en vervelend., krijg slappe benen, voel me lam.,
Verder heb ikvan meerdere mensen op de sportschool het hierboven genoemde erectie probleem gehoord.., klinkt vaag allemaal..,
Hier heb ik gelukkig geen last van ondervonden..,
Gebruik het nu net 2 weken., en er treed nog geen gewenning op na 9 keer trainen..,
Ondanks de nadelen zou ik noxipro een 9 geven., want het geeft je togh wel dat lekkere feelgood gevoel tijdens de training., af en toe lijkt t zelfs ofje een beetje strak begint te staan:p

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 22:24 ----------

Nice product dat zeker., ikzelf ervaar een krachige energie boost, een lekkere pomp en vooral ben ik echt gefocust.,
Heerlijk vind ik het trainen mt noxipro., maar de crash erna is erg heftig en vervelend., krijg slappe benen, voel me lam.,
Verder heb ikvan meerdere mensen op de sportschool het hierboven genoemde erectie probleem gehoord.., klinkt vaag allemaal..,
Hier heb ik gelukkig geen last van ondervonden..,
Gebruik het nu net 2 weken., en er treed nog geen gewenning op na 9 keer trainen..,
Ondanks de nadelen zou ik noxipro een 9 geven., want het geeft je togh wel dat lekkere feelgood gevoel tijdens de training., af en toe lijkt t zelfs ofje een beetje strak begint te staan:p

vandaag besteld morgen ff uitproberen ;p

Doet absoluut wat het zegt, alleen lastig niet in slaap te vallen na de training als je weer eenmaal rustig op de bank zit

Doet absoluut wat het zegt, alleen lastig niet in slaap te vallen na de training als je weer eenmaal rustig op de bank zit

Heb ik ook altijd na noxi,echt zo lam als iets.
Gebruik het dan ook nooit als ik erna nog moet werken of uit wil gaan.

Terug
Naar boven