AndroidHealthClinic

Review Noxipro - CTD Labs

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? NoxiPro CTD Labs
    Extreme pharmaceutical grade pre-workout

Kenmerken NoxiPro:
    -Bevat N-Carbamylglutamate! Het beste voor spiermassa en pomp!
    -Heftige spiergroei!
    -21%-30% meer eiwitsynthese!
    -Verhoogt groeihormoon
    -Extreme energie en feel good
    -Verhoogt de aanmaak van Arginine
    -Sterke stimulans voor de vetverbranding
    -Minder ammonia, minder afbraak
    -Spieren blijven langer sterk
    -Lekkere smaak en 45 doseringen per verpakking

NoxiPro is anders, heel anders als alle andere Pre-workouts. CTD Labs maakt de claims waar met NoxiPro, de beste Pre-Workout ooit!

Vergeet ouderwetse Pre-Wokouts en ga voor het echte werk!
    Extreme energie en hardcore spierpomps! NoxiPro verandert de wereld van Pre-workouts voorgoed.
    Met NoxiPro zullen je spieren werkelijk uit elkaar knallen...

Wat zit er dan in dat NoxiPro zo speciaal maakt?

N-Carbamylglutamate - Het beste voor spiermassa en pomp!
    N-Carbamylglutamate is misschien wel het beste ingredient voor spierpomp, spiergroei en vetverlies ooit ontwikkeld. 7.5 maal effectiever dan Arginine! N-Carbamylglutamaat activeert carbamylphosphate synthase-1, een enzym dat nodig is voor de aanmaak van Arginine. N-carbamylglutamaat verhoogt de concentratie L-arginine in het bloed. L-Arginine is een precursor van NO, een eenvoudige verbinding die vetverlies en spiergroei in de hand werkt, maar ook het immuunsysteem doeltreffender maakt. NO (Nitric Oxide) heeft een enorm positieve invloed op prestaties en spiergroei. In studies zijn er zeer sterke aanwijzingen dat N-Carbamylglutamate de aanmaak van spierweefsel sterk verhoogt. N-carbamylglutamaat kan wellicht ook de concentratie groeihormoon laten toenemen en de verwijdering van ammonia in het bloed stimuleren.

Wij denken dat het niet veel beter kan en N-Carbamylglutamate één van de meest veelbelovende ontwikkelingen in de sportvoeding ooit is.

Beta-Alanine - Beta alanine is een zeer krachtig en veilig supplement voor kracht- en duursporters. Het geeft je direct meer kracht en uithoudingsvermogen. Beta Alanine stimuleert de toename van Carnosine in spiercellen tot wel 60%. Hierdoor vind er veel minder melkzuur opbouw plaats en wordt de ATP (spierenergie) productie maximaal gestimuleert. Het resultaat, direct meer kracht en spieruithoudingsvermogen. Met meer Carnosine hebben je spieren meer ‘growing power’ elke set, elke training! Met Beta Alanine dwing je spieren om te groeien! De ontegenzeggelijke stimulans voor het uithoudingsvermogen en het remmen van de melkzuur vorming maakt van Beta-Alanine een prestatie ingredient voor elke sporter en bodybuilder.

Arginine-AKG - L-Arginine Alpha Keto-Glutaraat AAKG wordt in het lichaam omgezet in NO (Nitric Oxide). De hoeveelheid stikstof in het lichaam geeft aan hoeveel eiwitten het lichaam opneemt. AAKG zorgt voor een betere doorbloeding naar de spieren en zorgt zo voor een betere opname van voedingsstoffen. Hierdoor versnelt je herstel en krijg je tijdens en na het trainen een lekkere pomp in de spieren.

Creatine Monohydrate - Creatine is niet voor niets 's werelds meest gebruikte supplement.
    De resultaten zijn meer kracht, spieruithoudingsvermogen, sneller spierherstel en spiergroei.

1,3 Dimethylamylamine - geeft je een krachtige energieboost en vermoeidheid verdwijnt. Daarnaast merk je meer focus, concentratie en een zeer prettig gevoel. Een weldadig gevoel, bijna een gevoel van euforie. Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal 1,3 Dimethylamylamine ook je vetverbranding verbeteren.

Evodiamine - wordt gewonnen uit de vrucht van de Chinese Evodia Rutaecarpa plant. Evodiamine werkt op bijna dezelfde manier als Efedra. Het verhoogt de vet verbranding en geeft meer energie. Alleen is Evodiamine vele malen milder dan Efedra. Dus geen hartkloppingen en zenuwachtigheid!

Caffeine, Theobromine - Caffeine voor vitaliteit en als fatburner. Caffeine verhoogt het energieverbruik en zorgt dat in het lichaam opgeslagen vetten sneller in de bloedbaan komen. Daarnaast kan caffeine je een lekker en fit gevoel geven. Caffeine genomen voor de training zorgt dat je je fitter en scherper voelt, je hebt meer energie gedurende de training.

R-beta-methylphenyethylamine - kan als grondstof dienen van tal van hormonen en neurotransmitters. Via de stof L-tyrosine is het de voorloper van de neurotransmitters norepinefrine (equivalent van adrenaline voor de hersenen), epinefrine en dopamine, dat zorgt voor een algeheel gevoel van welzijn. Het is een licht stimulerend middel dat goed wordt verdragen. Het heeft een stimulerende invloed heeft op je energiespiegel, stofwisseling en op je humeur.

NoxiPro: heftige energie en bovenal extreme pomp en spiergroei!

Aanbevolen gebruik NoxiPro:

Serving Size: 1 scoop (6650mg)
    Servings per Noxipro container: 45

Each serving of Noxipro contains:
    Noxipro Blend 6650mg
    (Beta-Alanine, Arginine-AKG, Creatine Monohydrate, Karbolyn, N-Carbamylglutamate, Fibersol-2, Caffeine, Theobromine, 1,3 Dimethylamylamine, Evodiamine R-beta-methylphenyethylamine)
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 Trainingen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Smaakt lekker als fruitdrankje.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? BodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis Goodies en Gratis verpakking.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? n.v.t maar kosten zijn 30euro.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, traint erg lekker met noxipro op en de smaak is zeer goed te doen voor een pre workout.

Mijn review:
Nou zoals beloofd komt hier de review van NoxiPro.
Het is nieuwe pre workout supplement die de aandacht trok van een aantal DBB leden en mede dankzij hun is die verkrijgbaar in Nederland.

Begin de review met het eerste wat me op viel en dat is het kleine schattige potje :P.
Nadat ik de deksel voor het eerst open gemaakt had en een nare geur verwachtte viel dit erg mee, beetje snoepachtige geur.

De smaak is voor een pre workout zeer goed te doen en drinkt erg makkelijk weg. De kleur is knalrood en de oplosbaarheid erg goed, geen achterblijvende korreltjes of flesje laten staan, gewoonweg paar keer schudden en klaar.

Nadat je de shake hebt opgedronken merk je vrij snel al dat je wat energieker word, helaas blijven de tintelingen uit van de beta alanine maar dat kan net zo goed een voordeel zijn mocht je er een hekel aan hebben.

Richting de sportschool op de fiets merk je al snel dat je op lekker door fiets en grote voordeel voor mij was geen hartkloppingen wat ik regelmatig heb.

In de sportschool aangekomen merk je niet echt overdreven veel energie maar je wilt lekker knallen en dat gebeurt ook zeker.
Heb de afgelopen 2 trainingen toch zwaarder getraind dan voorheen, extra setjes bij sommige oefeningen en zijn paar PR's gesneuveld.

Na het trainen geen last van vervelende crashes of iets dergelijks wat dik pluspunt is.
Gewenning kan ik weinig over zeggen ookal zou ik hem langere tijd gebruiken, ik wissel namelijk af tussen verschillende pre workouts om gewennig te voorkomen.

Ben zeer tevreden over het product en hoop dat andere mensen hun ervaring ook delen in dit topic :)

NoxiPro.jpg

Laatst bewerkt:
Is het mogelijk om dit product te combineren met creatine? Bv,creatine en noxipro voor de training? of creatine opzij houden voor na de training en voor de dagen zonder training?

Maar 1 training profijt van gehad de andere doseringen deden niks meer dan je snachts wakker houden.

Eerste post op dit forum na toch een paar jaren info te zoeken hier.

Zelf 2 weken geleden Noxipro aangeschaft en heb er eigenlijk geen voordeel uitgehaald.

1 week op Noxipro naar de gym geweest, en enkel maar neveneffecten gehad.

Heb al wat pre-workouts geprobeerd de afgelopen jaren, en deze is voor mij de slechtste.

Geen extra pomp of energie tijdens de training. Het enige wat ik ervaarde waren de tintelingen als gevolg van de beta alanine. Wel na de training enorme vermoeidheid, raar gevoel in het hoofd, en heel grote pupillen keer op keer. Geprobeerd om de dosis te verminderen van 2 naar 1 schep en geen verschil. Na 7 dagen heb ik het bekeken en zelfs dan nog heb ik 2 dagen last gehad van een zware dip.

Prima product. Op halve scoops train ik bijzonder lekker en als ik de volgende dag niet vroeg op hoef gebruik ik een hele scoop. De uren na de training lekker fit en soms een beetje "dronken" gevoel wat niet vervelend is.

3 scheppen noxipro

merk niets van 2 scheppen. Mag dit omhoog naar 3 scheppen? dit is de max toegestane hoeveelheid

Gewoon naar behoefte nemen, ik neem zelf ook 2 à 3 scheppen Maximize of NoxiPro. Ik heb er zelf geen last van, merk er niet zo heel veel van altijd maar het traint goed. Het is je persoonlijke tolerantie, als je bij 2 niets voelt, kun je proberen 2,5/3 scheppen. Voelt het niet goed, volgende keer wat minder! :)

k*t product zeg, wat een crash altijd na de training, gaat nergens over

Ik heb voor het eerst geprobeerd met 1 scoop ipv van 1,5 of 2.
En ik moet zeggen dat de focus beter was, lekker getraind en een mindere crash achteraf..

Gewoon naar behoefte nemen, ik neem zelf ook 2 à 3 scheppen Maximize of NoxiPro. Ik heb er zelf geen last van, merk er niet zo heel veel van altijd maar het traint goed. Het is je persoonlijke tolerantie, als je bij 2 niets voelt, kun je proberen 2,5/3 scheppen. Voelt het niet goed, volgende keer wat minder! :)

thanx ik zal vandaag eens de 3 scheppen proberen

Zelf vandaag voor het eerst gebruikt, had een enorme feelgood en lekkere energie. Vind het idd wel k*t dat je na de training een harde crash hebt, maar na een beetje dextrose, wat eten en een whey shake was dit gelijk weer weg.

Crahs is gewoon te erg... ben ermee gekapt , jammer want de focus was very nice.

Wat een mietjes met die crash, gewoon wat eten + was suikers en gewoon door werken.

Kunnen ze eens slapen na de training is het weer niet goed :p

Ben er na 2 maand maar mee gekapt omdat mn derde been maar raar begon te doen.
Geen ochtend erecties meer, kreeg hem ook niet meer in zijn volle glorie (80 % max). Na een maandje is alles terug in orde.

Zou zeker zeggen, opletten met dit goedje als je nog vrouwtjes wilt impressen tussen de lakens :-)

Iemand enig idee welke ingrediënten noxipro nou zo speciaal maken?

Noxipro Blend 6650mg
(Beta-Alanine, Arginine-AKG, Creatine Monohydrate, Karbolyn, N-Carbamylglutamate, Fibersol-2, Caffeine, Theobromine, 1,3 Dimethylamylamine, Evodiamine R-beta-methylphenyethylamine)

Geen ochtend erecties meer, kreeg hem ook niet meer in zijn volle glorie (80 % max). Na een maandje is alles terug in orde.

Zou zeker zeggen, opletten met dit goedje als je nog vrouwtjes wilt impressen tussen de lakens :-)

Ik heb het eens getest en ik merk echt geen problemen op dit gebied

heb dit product nu een weekje binnen. de eerste training. had ik een lekker gevoel erdoor flinke energie stoot en goeie pomp bij de training had erna weinig moeite om in slaap te komen zoals sommige hier.
maar de 2 keren erna ook savonds gaan trainen en half uur van te voren ingenomen. ik voelde me echt futloos en werd er meer moe van dan dat ik energie van kreeg:S

Ik heb het eens getest en ik merk echt geen problemen op dit gebied

Des te beter.

Er blijft natuurlijk een verschil tussen eens testen en het echt gebruiken lijkt me.
Eerste 10 maal merkte ik ook niets aan mn slurf, is geleidelijk aan beginnen te komen...

Ik ben er positief over
De smaak: (9)
Ik heb zelf grape en vind het echt simpel weg te drinken geen zoete amerikaanse troep dronk hem snel op en genoot ervan loste goed op.
De prijs: (10)
Ik heb er 25 euro voor neergelegd en vindt dat zeer goedkoop voor goed product die bij mij wel 11 weken meegaat 45 doseringen gedeeld door mijn 4 workouts.
De effect: (9)
Ik kon met BP 5kilo meer op dezelfde reps en gaf mij een goede focus tijdens het sporten alleen halverwege het sporten voelde ik het wel beetje afnemen omdat ik mijn spieren al erg verzuurd had maar ik merkte zeker wel lekkere energie en tempo tijdens mijn workouts.

Heb ook vandaag mijn eerste keer noxipro genomen.

heb al enkele pwo producten gehad (favoriet Crack)

crack werkte altijd enkel moest ik de doseringen steeds hoger nemen, en dat wordt op den duur een duur grapje voor en pwo.

Was echt bekaf na 2 dagen werken in een benauwde fabriekshal met lichamelijk toch intensief werk, dus
heb 1,5 scoop noxipro genomen, stond na 45min bijna te trippen in de sportschool zo wakker en gedreven.

damn wat een focus enzin om te knallen, moest mezelf echt tegenhouden om niet te gek te doen, werd eventjes een keer licht in het hoofd omdat ik veel intenser trainde als normaal en eigenlijk iets te gek deed.

Alle oefeningen meer gepakt als normaal, echt een flink goede pomp gehad. dat heb ik normaal nooit echt in die spiergroep.

en nu uur na de training nog steeds geen crash of wat dan ook, voel me uitgeput maar nog lekker.

Hoop dat dit product zijn effect zo door blijft zetten, maar neem volgende keer wel ff 1 scoop maximaal.

Dit had ik dus na 1x gebruik Noxipro of ik was horny as hell :roflol:
30 min voor mn training genomen daarna nog keihard moeten pissen. Na mn training moest ik ook nog dus ik sta te pissen en een waanzinnig klein straaltje en kwantitatief weinig. Hield alleen nog aandrang en er kwam een shitload aan zaad uit ??? wtf

Terug
Naar boven