AndroidHealthClinic

Review Noxipro - CTD Labs

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? NoxiPro CTD Labs
    Extreme pharmaceutical grade pre-workout

Kenmerken NoxiPro:
    -Bevat N-Carbamylglutamate! Het beste voor spiermassa en pomp!
    -Heftige spiergroei!
    -21%-30% meer eiwitsynthese!
    -Verhoogt groeihormoon
    -Extreme energie en feel good
    -Verhoogt de aanmaak van Arginine
    -Sterke stimulans voor de vetverbranding
    -Minder ammonia, minder afbraak
    -Spieren blijven langer sterk
    -Lekkere smaak en 45 doseringen per verpakking

NoxiPro is anders, heel anders als alle andere Pre-workouts. CTD Labs maakt de claims waar met NoxiPro, de beste Pre-Workout ooit!

Vergeet ouderwetse Pre-Wokouts en ga voor het echte werk!
    Extreme energie en hardcore spierpomps! NoxiPro verandert de wereld van Pre-workouts voorgoed.
    Met NoxiPro zullen je spieren werkelijk uit elkaar knallen...

Wat zit er dan in dat NoxiPro zo speciaal maakt?

N-Carbamylglutamate - Het beste voor spiermassa en pomp!
    N-Carbamylglutamate is misschien wel het beste ingredient voor spierpomp, spiergroei en vetverlies ooit ontwikkeld. 7.5 maal effectiever dan Arginine! N-Carbamylglutamaat activeert carbamylphosphate synthase-1, een enzym dat nodig is voor de aanmaak van Arginine. N-carbamylglutamaat verhoogt de concentratie L-arginine in het bloed. L-Arginine is een precursor van NO, een eenvoudige verbinding die vetverlies en spiergroei in de hand werkt, maar ook het immuunsysteem doeltreffender maakt. NO (Nitric Oxide) heeft een enorm positieve invloed op prestaties en spiergroei. In studies zijn er zeer sterke aanwijzingen dat N-Carbamylglutamate de aanmaak van spierweefsel sterk verhoogt. N-carbamylglutamaat kan wellicht ook de concentratie groeihormoon laten toenemen en de verwijdering van ammonia in het bloed stimuleren.

Wij denken dat het niet veel beter kan en N-Carbamylglutamate één van de meest veelbelovende ontwikkelingen in de sportvoeding ooit is.

Beta-Alanine - Beta alanine is een zeer krachtig en veilig supplement voor kracht- en duursporters. Het geeft je direct meer kracht en uithoudingsvermogen. Beta Alanine stimuleert de toename van Carnosine in spiercellen tot wel 60%. Hierdoor vind er veel minder melkzuur opbouw plaats en wordt de ATP (spierenergie) productie maximaal gestimuleert. Het resultaat, direct meer kracht en spieruithoudingsvermogen. Met meer Carnosine hebben je spieren meer ‘growing power’ elke set, elke training! Met Beta Alanine dwing je spieren om te groeien! De ontegenzeggelijke stimulans voor het uithoudingsvermogen en het remmen van de melkzuur vorming maakt van Beta-Alanine een prestatie ingredient voor elke sporter en bodybuilder.

Arginine-AKG - L-Arginine Alpha Keto-Glutaraat AAKG wordt in het lichaam omgezet in NO (Nitric Oxide). De hoeveelheid stikstof in het lichaam geeft aan hoeveel eiwitten het lichaam opneemt. AAKG zorgt voor een betere doorbloeding naar de spieren en zorgt zo voor een betere opname van voedingsstoffen. Hierdoor versnelt je herstel en krijg je tijdens en na het trainen een lekkere pomp in de spieren.

Creatine Monohydrate - Creatine is niet voor niets 's werelds meest gebruikte supplement.
    De resultaten zijn meer kracht, spieruithoudingsvermogen, sneller spierherstel en spiergroei.

1,3 Dimethylamylamine - geeft je een krachtige energieboost en vermoeidheid verdwijnt. Daarnaast merk je meer focus, concentratie en een zeer prettig gevoel. Een weldadig gevoel, bijna een gevoel van euforie. Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal 1,3 Dimethylamylamine ook je vetverbranding verbeteren.

Evodiamine - wordt gewonnen uit de vrucht van de Chinese Evodia Rutaecarpa plant. Evodiamine werkt op bijna dezelfde manier als Efedra. Het verhoogt de vet verbranding en geeft meer energie. Alleen is Evodiamine vele malen milder dan Efedra. Dus geen hartkloppingen en zenuwachtigheid!

Caffeine, Theobromine - Caffeine voor vitaliteit en als fatburner. Caffeine verhoogt het energieverbruik en zorgt dat in het lichaam opgeslagen vetten sneller in de bloedbaan komen. Daarnaast kan caffeine je een lekker en fit gevoel geven. Caffeine genomen voor de training zorgt dat je je fitter en scherper voelt, je hebt meer energie gedurende de training.

R-beta-methylphenyethylamine - kan als grondstof dienen van tal van hormonen en neurotransmitters. Via de stof L-tyrosine is het de voorloper van de neurotransmitters norepinefrine (equivalent van adrenaline voor de hersenen), epinefrine en dopamine, dat zorgt voor een algeheel gevoel van welzijn. Het is een licht stimulerend middel dat goed wordt verdragen. Het heeft een stimulerende invloed heeft op je energiespiegel, stofwisseling en op je humeur.

NoxiPro: heftige energie en bovenal extreme pomp en spiergroei!

Aanbevolen gebruik NoxiPro:

Serving Size: 1 scoop (6650mg)
    Servings per Noxipro container: 45

Each serving of Noxipro contains:
    Noxipro Blend 6650mg
    (Beta-Alanine, Arginine-AKG, Creatine Monohydrate, Karbolyn, N-Carbamylglutamate, Fibersol-2, Caffeine, Theobromine, 1,3 Dimethylamylamine, Evodiamine R-beta-methylphenyethylamine)
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 Trainingen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Smaakt lekker als fruitdrankje.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? BodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis Goodies en Gratis verpakking.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? n.v.t maar kosten zijn 30euro.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, traint erg lekker met noxipro op en de smaak is zeer goed te doen voor een pre workout.

Mijn review:
Nou zoals beloofd komt hier de review van NoxiPro.
Het is nieuwe pre workout supplement die de aandacht trok van een aantal DBB leden en mede dankzij hun is die verkrijgbaar in Nederland.

Begin de review met het eerste wat me op viel en dat is het kleine schattige potje :P.
Nadat ik de deksel voor het eerst open gemaakt had en een nare geur verwachtte viel dit erg mee, beetje snoepachtige geur.

De smaak is voor een pre workout zeer goed te doen en drinkt erg makkelijk weg. De kleur is knalrood en de oplosbaarheid erg goed, geen achterblijvende korreltjes of flesje laten staan, gewoonweg paar keer schudden en klaar.

Nadat je de shake hebt opgedronken merk je vrij snel al dat je wat energieker word, helaas blijven de tintelingen uit van de beta alanine maar dat kan net zo goed een voordeel zijn mocht je er een hekel aan hebben.

Richting de sportschool op de fiets merk je al snel dat je op lekker door fiets en grote voordeel voor mij was geen hartkloppingen wat ik regelmatig heb.

In de sportschool aangekomen merk je niet echt overdreven veel energie maar je wilt lekker knallen en dat gebeurt ook zeker.
Heb de afgelopen 2 trainingen toch zwaarder getraind dan voorheen, extra setjes bij sommige oefeningen en zijn paar PR's gesneuveld.

Na het trainen geen last van vervelende crashes of iets dergelijks wat dik pluspunt is.
Gewenning kan ik weinig over zeggen ookal zou ik hem langere tijd gebruiken, ik wissel namelijk af tussen verschillende pre workouts om gewennig te voorkomen.

Ben zeer tevreden over het product en hoop dat andere mensen hun ervaring ook delen in dit topic :)

NoxiPro.jpg

Laatst bewerkt:
Kan het kwaad PWO's te combineren ??

Ik heb thuis nog NoxiPro, Jack3d en Hard! :D
Zijn daar combinaties van te maken die nog beter werken :trollface:

Hard! is dacht ik ongeveer dezelfde receptuur als jack3d en yok3d bij elkaar, dus dat heeft niet echt veel zin behalve dat je gaat overdoseren.
Noxi+jack3d heb ik geen idee van, lijkt me niet aan te raden.

Wel is het goed om er 2 te hebben, zo kan je afwisselen en voorkom je gewenning. Wat dus welleens wil gebeuren als je vaak stimulanten neemt.

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 15:10 ----------

Ben benieuwd, klinkt goed! Heb je nog PR's gezet of ben je onderweg naar de sportschool? Houd ons op de hoogte ;)

Groetjes Ralf
Zit nu mezelf op te vreten op kantoor, te trillen om naar de sportschool te gaan, je kent het wel.
Nog anderhalf uur en dan is het tijd om te knallen. :)

Hou jullie zeker op de hoogte, een vriend wil vanavond ook een scoop proberen maar hij reageert bijna niet op preworkouts, zo heeft hij jack3d en hard! al geprobeert maar met weinig resultaat, noxi nog niet. Even kijken of we harder knallen.

Je kan prima PWO's combineren, maar dan moet je wel op je doseringen letten. 2 dosissen van beide nemen lijkt me niet echt slim ;)

De meeste werkende bestanddelen in PWO's zijn vaak ook bijna hetzelfde hoor. Alleen de doseringen liggen vaak wat anders.

Ben benieuwd, klinkt goed! Heb je nog PR's gezet of ben je onderweg naar de sportschool? Houd ons op de hoogte ;)

Groetjes Ralf

Nou net dus terug, ik en mijn maat allebei 1 scoop noxi, tintelingen bleven uit maar focus was immens, alles was in een keer ontzettend helder en kreeg ook een aggresief (op de goede manier) van de energie. Geen pr's gezet (had te weinig gegeten hiervoor) maar wel een hoop tot failure gedaan, had veel meer uithoudingsvermogen hierdoor kon ik ook schouders inhalen die ik gister had gemist. :)

top product, overmorgen 2 scoops proberen.

Moet wel zeggen dat ik nu helemaal gecrashed op bed lig, maar dat is niet zo heel gek. Het was redelijk laat geworden en was een intensieve dag vandaag.

Al met al, geweldige pre workout, denk dat deze het ook geweldig zou doen voor vechtsporten door de focus vooral.

Hej

Maakt het veel verschil als je het een half uur na je laatste maaltijd neemt of 1.5 uur?

De eerste keer gebruikt echt hartkloppingen en een soort van opgefokt gevoel..wel echt lekker getraind! Toch sterker als normaal..(miss zit het in mijn hoofd..don't know en don't care:)
Vandaag 2de keer gebruikt gewoon 1 schepje, gelukkig geen hartkloppingen maar wel wat tintelingen op mijn armen en soort van kippenvel..af en aan... wederom lekker getraind, no crash
Ik vraag mij alleen af: kan je door de Noxipro ook vocht vasthouden??

Each serving of Noxipro contains:
Noxipro Blend 6650mg
(Beta-Alanine, Arginine-AKG, Creatine Monohydrate, Karbolyn, N-Carbamylglutamate, Fibersol-2, Caffeine, Theobromine, 1,3 Dimethylamylamine, Evodiamine R-beta-methylphenyethylamine)

misschien dat je door de creatine monohydraat een beetje onderhuids vocht vast houdt?

alhoewel veel mensen zeggen dat je er geen onderhuids vocht van vast gaat houden

misschien dat je door de creatine monohydraat een beetje onderhuids vocht vast houdt?

alhoewel veel mensen zeggen dat je er geen onderhuids vocht van vast gaat houden

Ja zou miss kunnen ja..vraag mij af of er meer mensen zijn die hier "last"van hebben??
Ik heb net trouwens wel een pot besteld bij B&F;) die 2 schepjes had ik van mijn collega gekregen;)

Mijn potje komt ook bij B&F vandaan en is inmiddels nagenoeg leeg, ik nam het alleen op trainingsdagen. Hoewel het zijn werk fantastisch heeft houd ik er toch wat gemengde gevoelens op na...

Alle voordelen die de advertentie predikt heb ik inderdaad aan den lijve mogen ondervinden:

- Spiergroei was, uiteraard enkel middels de juiste voeding, absoluut merkbaar
- Energie en focus was ongelooflijk, ik ben vrij gevoelig voor stimulanten en zou dit dan ook niet nemen wanneer ik na inname niet ga trainen
- Kracht was meetbaar, zo ging ik bijvoorbeeld per week 2 kg per dumbbell omhoog met de dumbbell press
- Pomp was eveneens belachelijk, na zwaar trainen bleef deze soms nog uren aan
- Als overwegend duursporter had ik ook hier veel baat bij Noxipro, zo kon ik langer harder hardlopen
- Smaak is uitstekend
- Prijs van 22,90 (aanbieding destijds) ben ik zeer over te spreken

De voordelen wogen echter niet altijd op tegen de nadelen, te weten:

- Crash (gelukkig nooit tijdens de training) die er van tijd tot tijd echt voor zorgde dat ik uitgeput in de trein in slaap viel
- Libido is verhoogd aanwezig maar dankzij 1,3 DMAA onbruikbaar, zeker in begin. Later (gewenning?) overstemde mijn geslachtsdrift de DMAA en had ik minder/geen last van de befaamde tijdelijke impotentie verschijnselen
- Zwaar geïrriteerd na de training, mensen die naar mijn inziens niet opschoten of mij voor de voeten liepen zou ik gevoegelijk het liefst aan de kant slaan. Daarnaast was ik om tot rust te komen (zwaar ademig, verhoogde hartslag en ontzettend druk in mijn hoofd) meestal het eerste half uur tot uur het liefst alleen, geen behoefte aan fysiek contact (beide niet prettig voor je vriendin) en had ik van tijd tot tijd geen eetlust

Al met al heb ik er wel beestachtige trainingen aan overgehouden, ondanks dat de ellende voor mij naderhand soms niet te overzien was. Ik weet dan ook niet of ik Noxipro in de nabije toekomst weer aanschaf of toch op zoek ga naar een andere pre-workout waar de nadelige gevolgen achteraf minder aanwezig zijn...

Gister voor het eerst gebruik,t geweldige boost tijdens de training.. De crash was echter te groot om dit te blijven gebruiken. Wilde naar de training wat eten maar toen kwam alles er weer uit, inclusief m'n avond eten, kon amper nog lopen etc.

Vandaag Whey perfection en Noxipro binnengekregen.
Kom net van mn trainen en ik moet zeggen ik ging als een gek!
7 uur gegeten, en half 8 Noxipro genomen, 2 scoops.
8 uur in de sportschool.
Onderweg begon mn hele lichaam te jeuken.
Zoals gezegd 8 uur begonnen, vandaag stonden benen en schouders op de schema.
Ik ben begonnen met benen, er was wel een lichte kracht.
Daarna met schouders begonnen, en toen begon die explosie pas echt.
Ik kon echt vele malen zwaarder tillen.
anderhalf uur lekker getraind, moet zeggen dat dit mn beste training ooit is geweest.
Gedurende de training super veel energie, ik trilde gewoon de hele training.
Nu lekker thuis maar ik heb nog steeds super veel energie, ik tril gewoon als een gek:P
Dit product is zeker een 10 waard!

Vandaag Whey perfection en Noxipro binnengekregen.
Kom net van mn trainen en ik moet zeggen ik ging als een gek!
7 uur gegeten, en half 8 Noxipro genomen, 2 scoops.
8 uur in de sportschool.
Onderweg begon mn hele lichaam te jeuken.
Zoals gezegd 8 uur begonnen, vandaag stonden benen en schouders op de schema.
Ik ben begonnen met benen, er was wel een lichte kracht.
Daarna met schouders begonnen, en toen begon die explosie pas echt.
Ik kon echt vele malen zwaarder tillen.
anderhalf uur lekker getraind, moet zeggen dat dit mn beste training ooit is geweest.
Gedurende de training super veel energie, ik trilde gewoon de hele training.
Nu lekker thuis maar ik heb nog steeds super veel energie, ik tril gewoon als een gek:P
Dit product is zeker een 10 waard!

Stuiterbal!!!:)

Bedankt voor je review! Als je Orange had, was de smaak ook nog eens goed!

Ralf

helaas maakt het me erg misselijk, is hier misschien wat aan te doen?

Heb je genoeg water gedronken? Misschien iets te veel gegeten net voor inname van Noxipro..

Ik heb het altijd, ongeacht of ik veel of weinig heb gedronken, heel of weinig heb gegeten, lange tijd of vlak voor de training... Elke keer een misselijk gevoel maar nog nooit moeten overgeven. Meestal is dat gevoel na een minuut echter wel weg :)

Ik heb het altijd, ongeacht of ik veel of weinig heb gedronken, heel of weinig heb gegeten, lange tijd of vlak voor de training... Elke keer een misselijk gevoel maar nog nooit moeten overgeven. Meestal is dat gevoel na een minuut echter wel weg :)

Ieder persoon reageert weer anders;) Gelukkig is het na een minuut weg en kan je lekker vlammen!

- Eldert

Ik wordt misselijk, overgeven en kan vervolgens ~2 dagen zo goed als niks eten.

Terug
Naar boven