Fitness Seller

NPP,deca,sustanon probleem..

yvesje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
8%
héj, heb een probleempje ik geraak er niet goed uit hier zulle wel genoeg mense zijn die mij zeker kunne helpe!
Ik heb nog 10ml nandrolone phenylpropionate, 10ml nandrolone deca, 10ml sustanon.. van europharma geloof ik.
hebbe julie mischien één of ander voorstel hiermee wat ik moet weglate en moet bijvoege ed?? gains gains gains!!!

Je stelt toch eerst de kuur samen om vervolgens je gear in huis te halen? Ik zou zelf lekker deca en sustanon nemen, misschien als kickstart wat dboll

Dus je hebt gewoon sust met deca en een kortwerkende deca. Is prima te stacken hoor.
Nakuren met nolva.

• Topic Starter Topic Starter
Je stelt toch eerst de kuur samen om vervolgens je gear in huis te halen? Ik zou zelf lekker deca en sustanon nemen, misschien als kickstart wat dboll
ja weet ik wel maar een vriend had dat nog staan ik heb dat gekregen maar ik heb dan 20ml deca en 10ml sus dat is toch veel te veel deca? moet ik dan nog een sus bij halen? starten met de gewone deca en als die op is de propianaat pas neme of hoe zien julie het?

adviseer ff iemand die nono weet van roids.....die ""krijgt"" het,en wil het gebruiken....

straks moeten we ook nog helpen prikken:haha::haha:
lees je eerst goed in en kom dan met een kuur voorstel en stop niet zomaar alles in je lichaam omdat je het maar heb gekregen

straks moeten we ook nog helpen prikken:haha::haha:
lees je eerst goed in en kom dan met een kuur voorstel en stop niet zomaar alles in je lichaam omdat je het maar heb gekregen

Zomaar gekregen.. ik moest deca en sus hebben en hij had dat nog liggen maar dat doet er allemaal niet toe toch? Maar ik heb er die propionaat bij gekrege dus vroeg ik hier wat ik daarmee kon doen of gewoon weglaten..

weglaten..

Met 1 ml deca (langwerkend) en 1 ml sustanon (langwerkend) heb je een prima kuurtje voor 10 weken. Dat je er wat bij hebt gekregen is mooi, voor een volgende keer. Maar niet zo maar van alles erbij gooien omdat het toevallig in je kast staat. Hou je aan je plan en bouw daarop verder. Verdiep je in een goede nakuur en gaan.

Met 1 ml deca (langwerkend) en 1 ml sustanon (langwerkend) heb je een prima kuurtje voor 10 weken. Dat je er wat bij hebt gekregen is mooi, voor een volgende keer. Maar niet zo maar van alles erbij gooien omdat het toevallig in je kast staat. Hou je aan je plan en bouw daarop verder. Verdiep je in een goede nakuur en gaan.

waar heb je t over? sinds wanneer is sustanon langwerkend?

Sinds er een decanoate ester in zit...pak hem beet 3 weken. Dat je deze vraag stelt betekent dat je er echt geen reet van snapt lol!

[Link niet meer beschikbaar]

je hoeft niet uit te leggen dat er een decanoate ester in zit, we weten heus wel dat het een mix is van verschillende esters. maar in de BB word sust gezien als een vrij kortwerkende product, vandaar dat het frequenter word geinjecteerd dan bv enanthaat die je 1x pw kan zetten.

ja weet ik wel maar een vriend had dat nog staan ik heb dat gekregen maar ik heb dan 20ml deca en 10ml sus dat is toch veel te veel deca? moet ik dan nog een sus bij halen? starten met de gewone deca en als die op is de propianaat pas neme of hoe zien julie het?

kerel, vouw je monitor dubbel en ban jezelf heel snel van dit forum.
of ga je nu een paar maanden heel goed inlezen, voor je h.e.e.a. verdoet in je hormoon huishouding, en weet ik het nog wat meer!

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 16:34 ----------

Sinds er een decanoate ester in zit...pak hem beet 3 weken. Dat je deze vraag stelt betekent dat je er echt geen reet van snapt lol!

[Link niet meer beschikbaar]

we hoeven niet meteen elkaar te flamen mannen.

hij doelt waarschijnlijk op de prop ester, waardoor de susto eod geinjecteerd moet worden. en de decanoaat ester er dus totaal niks mee van doen heeft?!

kerel, vouw je monitor dubbel en ban jezelf heel snel van dit forum.
of ga je nu een paar maanden heel goed inlezen, voor je h.e.e.a. verdoet in je hormoon huishouding, en weet ik het nog wat meer!

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 16:34 ----------

hij doelt waarschijnlijk op de prop ester, waardoor de susto eod geinjecteerd moet worden. en de decanoaat ester er dus totaal niks mee van doen heeft?!
ik had gelezen dat er soms vanaf week 8 propionaat gebruikt werd dus stede ik hier die vraag wat ik er best mee kon doen of deze gewoon weglate.. maar blijkbaar word je dan als een mong**l beschoud..

je hoeft niet uit te leggen dat er een decanoate ester in zit, we weten heus wel dat het een mix is van verschillende esters. maar in de BB word sust gezien als een vrij kortwerkende product, vandaar dat het frequenter word geinjecteerd dan bv enanthaat die je 1x pw kan zetten.

Als je dit meteen als toelichting geeft dan kunnen we het er over hebben. Ik weet niet of jij 'de BB' vertegenwoordigt en dat bedoel ik echt niet cynisch, maar sustanon is een testosteron product met een aantal lang(er)werkende esters. Dat is het kenmerk van sustanon. En ik ken er zat die 1ml per week zetten als bridge. Niet mijn plan overigens... Dit is de samenstelling:
testosterone proprionate 30mg
testosterone phenylpropionate 60mg
testosterone isocaproate 60mg
testosterone decanoate 100mg

Zoals je ziet zit er naar verhouding het minste propionate in en het meeste decanoate. Sustanon is ooit ontwikkeld om over een langere tijd een min of meer stabiel niveau aan testosteron te bewerkstelligen. En daarin is het product gefaald. Wat ik mij kan voorstellen wat je bedoeld is dat sustanon in een korte periode een hoge piek geeft die vervolgens vrij snel weer afvlakt.
Immers een propionate en phenylpropionate hebben kort effect en 90mg in een paar dagen geeft een ander bloedbeeld dan de 100mg decanoate in 20 dagen. Echter blijft de decanoate ester de testosteron een week of drie afgeven. Dat maakt het product langwerkend in vergelijking met een alleen propionate, enanthate en cypionate, maar rechtvaardigt inderdaad een frequente injectie als je een stabiele bloed waarde wilt hebben.

Het is evengoed belangrijk te weten dat de decanoate ester langer aanhoudt voor de planning van je cycle en je planning van je pct.

Point taken op het eerste. Het tweede is wat onduidelijk geformuleerd maar ik snap inmiddels de strekking van de opmerking.

Yves,
neehoor, beschouw je niet als iemand met het syndroom van Down.
ik, wij, proberen je te behoeden voor een misschien iet wat domme zet.
duidelijk heb je geen ervaring met kuren, en al helemaal geen kennis van de stoffen.

Yves,
neehoor, beschouw je niet als iemand met het syndroom van Down.
ik, wij, proberen je te behoeden voor een misschien iet wat domme zet.
duidelijk heb je geen ervaring met kuren, en al helemaal geen kennis van de stoffen.
ik had gelezen dat er soms propionaat gebruikt werd vanaf week 8.. ik weet dat dat een korte ester is, maar het kon toch dat die mis goed was tege het einde want vanaf week 7 ofzo kom je bijna niets meer bij..

Terug
Naar boven