Fitness Seller

Npp ervaringen

Ik heb nu 4 potjes NNP leeg gemaakt. Vind het wel aardig werken. En merk NIKS van HAAR uitval.

Ma wo vr zo elke dag 200mg is 800 npp. Was je vriend tevreden erover en wat merkte die

Hij vond het een vrij prettig middel. Weinig bijwerkingen en goed vol staan.
Persoonlijk zou ik liever 200mg test prop ED zetten en de NPP laten voor wat het is, want test reageer ik erg lekker op.

• Topic Starter Topic Starter
Hij vond het een vrij prettig middel. Weinig bijwerkingen en goed vol staan.
Persoonlijk zou ik liever 200mg test prop ED zetten en de NPP laten voor wat het is, want test reageer ik erg lekker op.

Goed om te weten thanx man. Hoelang kun je npp trouwens gebruikem

Zolang je wilt.

ik vond het pima spul zomer 2013 gebruikt bijna geen neveneffecten die je met de deca versie wel hebt van bloat etc. deca d*ck blabla echt goed herstel en veel behouden, ik plan januari terug te starten gewoon zelfde sust+npp

Begon op 700mg test p en 700mg npp. Maar toen kreeg ik toch wat libido problemen.

Daarom zit ik nu op 1250mg test p

Lekkere kuur heb je met andere middelen wel last van haaruitval dat je hier zegt totaal geen last
Van bij npp

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

ik vond het pima spul zomer 2013 gebruikt bijna geen neveneffecten die je met de deca versie wel hebt van bloat etc. deca d*ck blabla echt goed herstel en veel behouden, ik plan januari terug te starten gewoon zelfde sust+npp

Hoe zag je kuur eruit dan en wat zijn je exacte bevindingen

Lekkere kuur heb je met andere middelen wel last van haaruitval dat je hier zegt totaal geen last Van bij npp

Dit is pas mijn 2e spuit kuur, mijn eerst was tren ace en test prop voor 8,5 week.
Maar daar had ik ook geen last van haar uitval.

Als je zo onwijs bang bent voor haar uitval en je bent daar blijkbaar gevoelig voor dan moet je helemaal niet kuren. Of het voor lief nemen en ons daar niet mee lastig vallen..

Ik ben ook gevoelig voor acne, dat neem ik tijdens en na het kuren maar even voor lief.

Geen kracht van trenbolone??
Dat is wel vreemd hoor..dan moet je je toch andere dingen beginnen af te vragen.

Ot: npp is te vergelijken met tren. Ik heb vrij milde dosering gebruikt ivm prolactine gerelateerde gyno. Verder goede toename van kracht / voller / minder vocht dan decanoaat. Geen bijwerkingen zoals bij tren. Sommige hebben een beetje last van verlies van eetlust..ik heb hier op 150mg eod geen last van gehad. Lees hier doseringen van 700 tot 1000mg per week. Op die doseringen zul je zeker wat bijwerkingen krijgen[/QUO

en hoeveel is 150mg eod?
675mg aja dan heb je geen sides maar van 700mg wel :D

Dit is pas mijn 2e spuit kuur, mijn eerst was tren ace en test prop voor 8,5 week.
Maar daar had ik ook geen last van haar uitval.

Als je zo onwijs bang bent voor haar uitval en je bent daar blijkbaar gevoelig voor dan moet je helemaal niet kuren. Of het voor lief nemen en ons daar niet mee lastig vallen..

Ik ben ook gevoelig voor acne, dat neem ik tijdens en na het kuren maar even voor lief.

Dankje dat is de oplossing inderdaad niet kuren

Terug
Naar boven