AndroidHealthClinic

NPP Half-life en injectprotocol

Je gebruikt geen tren, maar wel NPP. Beide zijn nandrolon stoffen. Dus met andere woorden, als jij gyno krijgt weet je eigenlijk niet via welke weg het is ontstaan :p

In dat geval zou ik toch inderdaad nolva en aromasin combineren - omdat je niet weet of het door de test komt of de npp.
Maar dan moet het wel echt serieuze gyno zijn - en niet een beetje puffy nipples.

Waar ik dan persoonlijk wel weer een voorstander van ben is het "preventief" laten meelopen van een DHT afgeleide stof zoals masteron of proviron. Dit brengt de zaken wat meer in balans waardoor de kans op gyno kleiner wordt.

Caber/Dostinex is tegen prolactine (lactatie uit je nipples)

• Topic Starter Topic Starter
Je gebruikt geen tren, maar wel NPP. Beide zijn nandrolon stoffen. Dus met andere woorden, als jij gyno krijgt weet je eigenlijk niet via welke weg het is ontstaan :p

In dat geval zou ik toch inderdaad nolva en aromasin combineren - omdat je niet weet of het door de test komt of de npp.
Maar dan moet het wel echt serieuze gyno zijn - en niet een beetje puffy nipples.

Waar ik dan persoonlijk wel weer een voorstander van ben is het "preventief" laten meelopen van een DHT afgeleide stof zoals masteron of proviron. Dit brengt de zaken wat meer in balans waardoor de kans op gyno kleiner wordt.

Thanks voor de info! Ik ben weer wat wijzer geworden. Ik ga maandag beginnen! Heb er zin in!

Gewoon knallen en geen zorgen maken ;-)

Thanks voor je reactie! Ik wilde in eerste instantie ook test only doen, maar ik doe mee aan het onderzoek bij Dr. De Ronde en daar is de eis dat je minimaal twee soorten AAS combineert haha. Dus ik word een soort van verplicht gelijk te knallen:P Ik wou eerst Test P 1ml ED doen als kuur, maar door de eis van het onderzoek stap ik over naar Test P + NPP 1ml EOD. Ik zit er ook aan te denken om eerst 4 weken test only te doen en dan de laatste 6 weken NPP erbij te doen.

Als ik het goed las had jij nauwelijks last van oestrogene bewerkingen, klopt dat?

Heb je gemaild of je er ook eentje mag doen?
Een maat van mij doet ook mee en hij mocht zoveel gebruiken wat hij wilde toen hij dat vroeg.

Maar opzich kan je ook oed 1ml test p en 1ml NPP zetten voor 8 weken!

• Topic Starter Topic Starter
Heb je gemaild of je er ook eentje mag doen?
Een maat van mij doet ook mee en hij mocht zoveel gebruiken wat hij wilde toen hij dat vroeg.

Maar opzich kan je ook oed 1ml test p en 1ml NPP zetten voor 8 weken!

Ik heb de voorwaarden opgevraagd alvorens ik me ging aanmelden. Die werden mij vervolgens toegestuurd. Daarin stond "een kuur met minimaal twee tot maximaal 5 verschillende AAS". Afgelopen dinsdag heb ik het intakegesprek gehad met Dr. De Ronde en hij bevestigde dit toen nogmaals. Ik ben er verder niet op in gegaan en had toen al de keuze gemaakt om test p + npp te doen. Maar ik kan natuurlijk alsnog maar 1 component gebruiken. Niemand kan me natuurlijk verplichten wat ik wel of niet in mijn lichaam spuit haha.

Is het in jouwn ogen nog een goeie optie , mits er sides opsteken om dan een DHT afgeleide te gaan gebruiken. Evt Mast p?

Is het in jouwn ogen nog een goeie optie , mits er sides opsteken om dan een DHT afgeleide te gaan gebruiken. Evt Mast p?
Tot nu toe alleen maar goeie ervaring mee gehad, maar wel vanaf het begin mee laten lopen :) Bij de dosissen die Jeff Done aanhoudt is 50mg mast om de dag een prima begin. Ervanuitgaande dat het legit masteron is.

Ik heb de voorwaarden opgevraagd alvorens ik me ging aanmelden. Die werden mij vervolgens toegestuurd. Daarin stond "een kuur met minimaal twee tot maximaal 5 verschillende AAS". Afgelopen dinsdag heb ik het intakegesprek gehad met Dr. De Ronde en hij bevestigde dit toen nogmaals. Ik ben er verder niet op in gegaan en had toen al de keuze gemaakt om test p + npp te doen. Maar ik kan natuurlijk alsnog maar 1 component gebruiken. Niemand kan me natuurlijk verplichten wat ik wel of niet in mijn lichaam spuit haha.

Die maat gebruikte 8 produchten. Het zijn de rand voorwaarde omdat ze een plan moesten inleveren om er subsidie op te krijgen enzo. (ze hebben geld om 500 producten te laten testen en niet iedereen doet 5 per persoon dus je mag minder of meer doen;))

Maar succes met je kuur

Terug
Naar boven