- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Je gebruikt geen tren, maar wel NPP. Beide zijn nandrolon stoffen. Dus met andere woorden, als jij gyno krijgt weet je eigenlijk niet via welke weg het is ontstaan 
In dat geval zou ik toch inderdaad nolva en aromasin combineren - omdat je niet weet of het door de test komt of de npp.
Maar dan moet het wel echt serieuze gyno zijn - en niet een beetje puffy nipples.
Waar ik dan persoonlijk wel weer een voorstander van ben is het "preventief" laten meelopen van een DHT afgeleide stof zoals masteron of proviron. Dit brengt de zaken wat meer in balans waardoor de kans op gyno kleiner wordt.
Caber/Dostinex is tegen prolactine (lactatie uit je nipples)

In dat geval zou ik toch inderdaad nolva en aromasin combineren - omdat je niet weet of het door de test komt of de npp.
Maar dan moet het wel echt serieuze gyno zijn - en niet een beetje puffy nipples.
Waar ik dan persoonlijk wel weer een voorstander van ben is het "preventief" laten meelopen van een DHT afgeleide stof zoals masteron of proviron. Dit brengt de zaken wat meer in balans waardoor de kans op gyno kleiner wordt.
Caber/Dostinex is tegen prolactine (lactatie uit je nipples)

Ik wou eerst Test P 1ml ED doen als kuur, maar door de eis van het onderzoek stap ik over naar Test P + NPP 1ml EOD. Ik zit er ook aan te denken om eerst 4 weken test only te doen en dan de laatste 6 weken NPP erbij te doen.
Bij de dosissen die Jeff Done aanhoudt is 50mg mast om de dag een prima begin. Ervanuitgaande dat het legit masteron is.
)