XXL Nutrition

Cleanbulk Sust + NPP

Dan heb ik alsnog dat ik af en toe de maandag ook de npp injectie erbij heb dus dan zou ik dan 2 injecties moeten doen.

Denk dat ik toch gewoon test e ga pakken.
1000mg test e
600mg npp
400mg primo

Kom er alleen niet uit met hoe ik dat handig kan verdelen... :p

En hou aromasin + nolvadex bij de hand.

En waarom zou dat erg zijn? Kan gewoon in 1 spuit ;)

Zou dan 500mg test, 200mg primo en 200mg npp op maandag en vrijdag doen. En woensdag nog eens 200mg npp extra.

500mg test is 2ml, 200mg primo 2ml en 200mg npp ook 2ml. Dus zit je maandag en vrijdag met 6ml, 10ml spuit misschien een optie?

Laatst bewerkt:
Zou 8-10 weekjes cruisen en dan als massa kuur 400mg npp - 750 sust - 200 primo doen.

NPP e3d zetten trouwens. Sust of test e gewoon 1x/week.

Dus Test-e altijd meer zetten als NPP en NPP e3d? Dan kom je zeker niet weg met 200mg e3d?

Dus Test-e altijd meer zetten als NPP en NPP e3d? Dan kom je zeker niet weg met 200mg e3d?

NPP zou je eigenlijk e4d kunnen zetten op die dosis en gezien het iets langer is dan propionaat ester waarbij e3d het beste is. Maar je moet ook rekening houden met dat NPP meer actieve stof bevat dan decanoaat ester.

Dus 150mg e4d lijkt me toch het max icm 500 test/week.

NPP zou je eigenlijk e4d kunnen zetten op die dosis en gezien het iets langer is dan propionaat ester waarbij e3d het beste is. Maar je moet ook rekening houden met dat NPP meer actieve stof bevat dan decanoaat ester.

Volgens mij viel dit wel mee tussen NPP en Deca. Volgens mij scheelde het maar 1mg per 100mg.

• Topic Starter Topic Starter
En wat als ik gewone Deca zou pakken en dan dit:

10 weken 1000mg Test E
8 weken 750mg Deca

Zou ik er nog iets kunnen bijpakken om vocht en oestrogeen te beperken? Primo of Proviron?

En icm Sust, ben nooit hoger gegaan als 375 test-e per week.

Dacht dan aan 250mg sust + 200mg NPP e3d... Maar als jij iets anders aanraadt hoor ik dat uiteraard graag!

En wat als ik gewone Deca zou pakken en dan dit:

10 weken 1000mg Test E
8 weken 750mg Deca

Zou ik er nog iets kunnen bijpakken om vocht en oestrogeen te beperken? Primo of Proviron?

Zou Deca verlagen naar 500 en 300 primo erbij.

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

En icm Sust, ben nooit hoger gegaan als 375 test-e per week.

Dacht dan aan 250mg sust + 200mg NPP e3d... Maar als jij iets anders aanraadt hoor ik dat uiteraard graag!

Ik zou op maandag, woensdag en vrijdag 100mg NPP zetten. 300mg is voldoende icm 250 sust.

Zou Deca verlagen naar 500 en 300 primo erbij.

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Ik zou op maandag, woensdag en vrijdag 100mg NPP zetten. 300mg is voldoende icm 250 sust.

Thanks, de sust dan maar 1x per week dus?

Terug
Naar boven