XXL Nutrition

Review NR.1 - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nr.1 dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 2 weken aaneen gesloten
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, Fruit Punch en Bubblegum zijn goed te doen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep = 1 dosering
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering, extra samples, persoonlijk advies en binnen 12 uur vaak in huis (laat ind e avond bestellen).
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, zie review.

Mijn review:

De review:
Tijdens de introductie van, nu twee weken geleden, de Nr1 gekozen voor dit product. Ik heb al meerdere reviews geschreven op DBB en op tweakers.net ben ik ook te vinden. Dus, laat deze maar niet achterwege. Normaal gesproken gebruikte ik altijd de Total Muscle Solution, echter met een product die qua werking hetzelfde is, qua smaak beter, qua ingrediënten hypermodern en dus beter van werking was de keus makkelijk gemaakt. Ik citeer even de Body en Fit website:
2lw7j87.jpg

Kenmerken Nr.1:
-Sterkste bodybuilding product verkrijgbaar!
-Win ongekend massieve en keiharde spiermassa!
-Alle top-ingrediënten in één monsterproduct!
-Onverslaanbare samenstelling
-Uniek en direct werkzaam
-Extreme krachttoename
-Extreme spierpomps
-Beschermt je spieren
-Verlaagt vetpercentage
-Enorme energie in de spieren
-Pompt voedingsstoffen in je spieren
-Direct vollere, grotere spieren
-Ongekende prestaties en trainingen
-Slechts 1 dosering per dag is al voldoende!
-6 weken kuur per verpakking!

Ik doe netzoals de TMS één dosering per dag, voor de training. Tijdens de training ervaar ik gewoon continue energie, niet zulke energie als bij de NoxiPro maar ben gewoon niet moe te krijgen. De voordeel ervan, die ik ervaar is dat je al met 1 dosering een sterke werking hebt. Ik heb betere spierpomps, betere kracht (beter dan pwo’s zoals NoxiPro of Craze).
Ik heb ook even uitgerekend wat het zou kosten als ik dit allemaal los nam, zou ik niet onder de prijs van 29.90 komen. Vaak zou dat wel het geval zijn, dus echt de prijs is weer de beste.

Smaak en oplosbaarheid:

Ik heb voor mijn broertje en mezelf de Bubblegum en Fruit Punch gekocht. Dus kon meteen variëren dus misschien is het wel leuk om dit mee te nemen hierin. De Bubblegum van de Muscle Protect heb ik ook geprobeerd, ik had verwacht dat deze even lekker zou zijn. Echter, de smaak Bubblegum komt sterker door en is goed van smaak. Fruitpunch hoef ik weinig over te zeggen, een heerlijke, volle Fruit met Punch smaakje.

Over de oplosbaarheid kan ik het duidelijk zijn, lost echt goed op, ligt goed in de mond en de smaak ruik je al bij het openen van de pot.

Ingrediënten en oplosbaarheid:

Ik zal even de belangrijkste en gepatenteerde producten citeren:
Karbolyn - is ontwikkeld om snel spierglycogeen (energie) aan te vullen in je spieren. Een doorbraak in de manier waarop je spieren snel kunt voorzien van energie om te presteren en herstellen. Karbolyn is in staat om de hoeveelheid glycogeen in je spieren te vergroten. Met elke mg glycogeen die je opslaat in je spieren kun je 4 x zoveel vocht opnemen. Die zorgt voor optimale energie, spiergroei, hydratatie en een enorm musculair uiterlijk doordat spieren snel voller en groter worden. Karbolyn is suikervrij.
PeptoPro - voor extreem snel spierherstel en volle, harde en ronde spiermassa. PeptoPro is het ideale product wat om te nemen direct na de training het zorgt voor optimaal herstel van de spieren. PeptoPro is extreem effectief voor sporters en bodybuilders. PeptoPro garandeert een supersnelle maar ook een zeer volledige opname van aminozuren in de spieren.
Creapure® Creatine - wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH. Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar. Elke batch CreaPure creatine wordt getest op zuiverheid en kwaliteit, hierdoor zijn de resultaten die je met Creapure® creatine zult behalen nog sterker. Creapure zorgt voor meer spierkracht, meer spiermassa en sneller herstel! Creatine is het ideale supplement voor fitness en bodybuilding. De kwaliteit en werkzaamheid van het gepatenteerde Creapure® is 100% gegarandeerd en dat merk je.

En een tal van andere belangrijke en bekende producten:
Agmatine, Creatinol-O-Phosphate (COP), N-Carbamyl Glutamate (bekend van oa NoxiPro). Deze zijn enorm hot momenteel, en werken echt goed naar mijn mening. Dus een goede toevoeging aan dit supplement. De meeste zijn nu ook los in poeder te koop. Daarnaast de welbekende ingredienten voor herstel, bescherming en ingrediënten die zorgen dat je anabool blijft.

Sneller herstel
Wat betreft mijn voeding, deze is gewoon goed in orde. Dus merk echt dat dit een aanvulling is op mijn schema. Daarnaast gebruik ik vitamines, omega-3 en Whey Perfection en na een lange werkdag een pre-workout of numero uno (nr1). Ik merk het herstel in de minder spierpijn die ik heb. Deze is gewoon minder en de spieren voelen harder en voller aan.

Eindoordeel:
Een dikke voldoende 8/10, de smaak, oplosbaarheid en werking ervan zijn gewoon goed. Dus een vast blijvertje in mijn collectie. Voor de prijs hoef ik het niet te laten, 1 pot per anderhalve maand is namelijk een goede investering voor meer, hardere en krachtige spieren. Naast de goede service waar iedereen bekend mee is, is het naar mijn mening een goede aanvulling op het assortiment.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IMG-20120307-WA0001.jpg

Deze week nu 2 keer nr.1 gebruikt.

Ik train er erg lekker op, beetje hetzelfde idee als noxipro of no xplode, alleen dan zonder het zenuwachtige gevoel erbij.
Neem het elke dag, en voor mijn trainingen.
Krijg echt een goeie dikke pomp tijdens de trainingen.

Ik heb smaak Fruit Punch, en moet zeggen dat ik het niet vies vind smaken.

Ben benieuwd hoe het de komende tijd ermee zal gaan, maar tot nu toe met de afelopen trainingen dik tevreden.
Bedankt voor je review. Nr1. is verreweg het meest complete product op de markt. Alle high tech ingredienten, werkzame ingredienten en spieropbouwende ingredienten. Dat is de Nr1.
Ik gebruik 't ook als PWO, merk ook zeker dat er iets in me lichaam gebeurt na gebruik. Ik mix het nu met Raw Iron creatine en begin het nu ook aan me uiterlijk te zien.

NoxiPro als PW en deze erna, blijft de beste mix voor mij!
Super goed om te horen. Los creatine erbij is niet noodzakelijk he ;)
haha, ik ook. Wat zitten we toch weer op 1 lijn, Reus!
(nu nog een klein beetje meer van jouw spieren en dan ben ik happy :p),
Je mag ook wel wat van mij:rolleyes::rolleyes:;)

Ralf

Heb juist mijn pot uit, dus een kleine review:

Smaak (lemon bubblegum): smaakt eigenlijk zeer lekker, heeft geen rare nasmaak of iets dergelijks. Als je schud of roert lost het ook perfect op!

Pomp: redelijk goed tot zeer goed. Ik sta snel opgepompt. Blijft ongeveer een half uurtje duren tot na de training.

Kracht: merk dat ik tijdens het nemen ervan, wel ietsje sterker wordt. Dit komt waarschijnlijk door de combinatie van COP en creatine.

Voor de rest vind ik het een zeer leuk product met goede ingrediënten. Er zit ook 100mg magnesium in (en dan nog een goed opneembare vorm!).

Ik vind het persoonlijk een aanrader en geef het een 9/10.

Is ook een goed product mooi volledig.

Als ik savonds eet, uurtje later whey perfection, kwartier later NR 1, doe ik het goed dan zo? En na de training dan Magnificent en kwartiertje later whey perfection.

Want ik las iets dat je nr 1 beter op een lege maag neemt?

Op zich is dat goed probeer anders Nr1 een kwartier later in te nemen.Is niet perse nodig maar zou je kunnen doen

Goedeavond,

Even een korte vraag,
Ik sta op het punt om de Super Duo! Magnificent en Nr 1 te bestellen. Ik ben binnen een jaar 40 kilo afgevallen, godzijdank geen overtollig vel aan overgehouden. Ben nu al een maand of 4 intensief aan het krachttrainen. Heb een keer een paar van die k*t supplementen van de sportschool gekocht, allemaal 3x niks. Nu wil ik dus deze combi bestellen, is er de garantie dat ik hier niet vet van ga aanzetten? Ik zit er namelijk niet op te wachten om weer vet aan te zetten.

Bryan

Als je gewoon clean eet is het allemaal geen probleem.Ik ben niet vetter geworden van deze producten

Prima, half uurtje geleden besteld die duo package besteld, ben benieuwd.
Clean eten doe ik sowieso al dus gaat goed komen hoop ik.

Thanks Jesse

Moet je dit product elkr dag nemen, of kan je ook je creatine niveau met creatine mono op peil houden?

Je kunt het elke dag nemen.En de creatine kun je inderdaad op peil houden met monohydraat.

Heb juist mijn pot uit, dus een kleine review:

Smaak (lemon bubblegum): smaakt eigenlijk zeer lekker, heeft geen rare nasmaak of iets dergelijks. Als je schud of roert lost het ook perfect op!

Pomp: redelijk goed tot zeer goed. Ik sta snel opgepompt. Blijft ongeveer een half uurtje duren tot na de training.

Kracht: merk dat ik tijdens het nemen ervan, wel ietsje sterker wordt. Dit komt waarschijnlijk door de combinatie van COP en creatine.

Voor de rest vind ik het een zeer leuk product met goede ingrediënten. Er zit ook 100mg magnesium in (en dan nog een goed opneembare vorm!).

Ik vind het persoonlijk een aanrader en geef het een 9/10.
Bedankt voor je review! :) Kwa ingredienten is het absoluut een topproduct. Alle ingredienten zitten er in de juiste dosering en het geheel maakt het ontzettend sterk. Nr1 is niet voor niets een favoriet voor mensen die geen stimulanten willen of gaan voor een spieropbouwend product :)

Ralf

Hoi ik gebruik Nr 1 nu 13 dagen en ben er zeer tevreden mee!

Merk goede resultaten nu met krachttraining, gister was ook weer top in de sportschool ik heb 20kg meer gebankdrukt had veel energie en al de oefeningen gingen me gemakkelijk af, heb veel oefeningen een stuk zwaarder gedaan.
Ik was niet moe te krijgen heb wel flink gezweet (maar dat hoort erbij vind ik).
Achteraf ook nog Magnificent genomen vind het een TOP DUO!!!

Ik merk ook goed dat me rug een stuk breder aan het worden is.
Dus alles bij elkaar dik tevreden met de resultaten in de sportschool en de goede veranderingen die ik zie in de spiegel.

Morgen weer na de sportschool ik verheug me er nu al op.
Gr Ries.

Hoi ik gebruik Nr 1 nu 13 dagen en ben er zeer tevreden mee!

Merk goede resultaten nu met krachttraining, gister was ook weer top in de sportschool ik heb 20kg meer gebankdrukt had veel energie en al de oefeningen gingen me gemakkelijk af, heb veel oefeningen een stuk zwaarder gedaan.
Ik was niet moe te krijgen heb wel flink gezweet (maar dat hoort erbij vind ik).
Achteraf ook nog Magnificent genomen vind het een TOP DUO!!!

Ik merk ook goed dat me rug een stuk breder aan het worden is.
Dus alles bij elkaar dik tevreden met de resultaten in de sportschool en de goede veranderingen die ik zie in de spiegel.

Morgen weer na de sportschool ik verheug me er nu al op.
Gr Ries.

Dank je, voor je review en complimenten natuurlijk!:) Nr1 en Magnificent staat voor de absolute top in spieropbouwende supplementen en dat merk je:) De snelle vooruitgang met de gebruik van deze supplementen is ook weer een extra motivatie. Zo gaat het hele proces nog sneller!:)

Nr.1 - dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!

Magnificent - wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

De onverslaanbare 6 weken kuur voor spiermassa!

Nr1 fruit punch is ook goed te mengen met super creatine dezelfde smaak.Ik voeg daar altijd wat beta-alanine aan toe voor een super shake

Terug
Naar boven