AndroidHealthClinic

NS komt met Döner Kebab

Ik verwachtte hier dit bericht:

Reizigers in ademnood door overvolle trein

Uitgegeven: 10 januari 2007 14:09
Laatst gewijzigd: 10 januari 2007 18:01

VOORBURG - De Nederlandse Spoorwegen hebben woensdag in de ochtendspits een trein ontruimd op station Voorburg. De trein was onderweg van Gouda naar Den Haag en raakte bij stops in Zoetermeer en Den Haag-Ypenburg zo vol dat reizigers in ademnood raakten.
De passagiers probeerden de deuren te forceren, waarop de verkeersleiding van de NS besloot dat iedereen de trein moest verlaten. Dat heeft een woordvoerder van de Nederlandse Spoorwegen (NS) gezegd.

De Telegraaf meldde op zijn website dat de trein is ontruimd nadat reizigers met elkaar op de vuist waren gegaan. Woordvoerders van NS en de Spoorwegpolitie konden dit niet bevestigen.

bron. nu.nl

He bah openbaar vervoer.

Die heet toch al Doner Kebab? Die vind je terug op meerdere stations.

idd, volgens mij ook. Kom er iedere dag langs op weg naar school. Zal morgen eens kijken. Was "vroeger" altijd fan van de smullers. In geen maanden meer gegeten :D

mjam, mjam, mjam!!!:meal:

Slim van de NS, kunnen ze ook eindelijk eens wat verdienen aan die buitenlanders, want kaartjes kopen, ho maar.

Volgens mij hebben wij sinds 1,5 halve maand ook zoiets al op Station Tilburg. Amsterdammers willen weer het eerste zijn en vergeten alle andere steden voor het gemak denk :D

Volgens mij hebben wij sinds 1,5 halve maand ook zoiets al op Station Tilburg. Amsterdammers willen weer het eerste zijn en vergeten alle andere steden voor het gemak denk :D

Jij moet gewoon ff doorlopen naar de ritz ( broodjes zaak tegenover de Zino )
en een broodje hete kip halen ;) zijn kei goe !!!

hoop dat het nog beetje betaalbaar wordt :eek:

Terug
Naar boven