XXL Nutrition

NS en Albert Heijn willen geen Marokkaans personeel in dienst

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat je daar de plank misslaat, sommigen zien liever vandaag nog een tweede endlosung. Even gechargeerd gezegd. Maar voor sommigen is er geen enkele nuance, alle Marokkanen zijn gewoon slecht in hun optiek.

Nee hoor.

Ik bedoelde eigenlijk dat ik me best in de werkgever kan verplaatsen. Iemand die slechte ervaringen met Marokkanen heeft zal na een aantal keer ook zoiets hebben van, ik neem het zekere voor het onzekere.

Er zitten zeker ook goede Marokkanen tussen, zo'n zwart-wit denker ben ik niet.

Let wel het gaat hier om Servex en niet om AH zelf. Servex runt die winkels op de stations.

AH- Servex, Kiosk what's the difference? Koffie is niet te zuipen. :D

bij, en elk weldenkend mens weet dat Marokkanen stelen, op die enkeling na, maar die komt echt niet in de Albert Heijn werken.

Dit soort uitspraken spannen de kroon. Ze zijn verbijsterend en ethisch ongehoord, ik vraag mij dan oprecht af hoe onwetend, bevooroordeeld en kortzichtig zo iemand kan zijn.

En dit alles onder het motto "Geen fratsen, dat scheelt" :D

Enerzijds klagen dat ze geen werk hebben, anderszijds klagen dat ze jullie jobs inpikken. Stomme wildersfanaten :roflol:

De directie van Albert Heijn laat weten 'ontzettend geschrokken' te zijn. Een woordvoerder laat weten dat het bedrijf ‘juist een afspiegeling van de samenleving wil zijn’ en het een raadsel te vinden waarom een aantal To go-winkels Marokkanen wil weren.
Dan klopt het toch aangezien de samenleving over het algemeen geen marokkanen wil.

Enerzijds klagen dat ze geen werk hebben, anderszijds klagen dat ze jullie jobs inpikken. Stomme wildersfanaten :roflol:

Enerzijds klagen dat er geen werk is, anderzijds helemaal niet willen werken. Stomme Marokkanen ook. :roflol:

(j/k :p)

Je hebt wel verschillende soorten blanken. Hij behoort tot hetzelfde niveau als de straatmocro's. Dat verklaart ook de hevige competitie tussen beide soorten. Darwin had dit voorspeld :)

Je hebt wel verschillende soorten blanken. Hij behoort tot hetzelfde niveau als de straatmocro's. Dat verklaart ook de hevige competitie tussen beide soorten. Darwin had dit voorspeld :)

Hoho, hier zit je mis. Straatratten heeft iedereen last van. Volgens mij zorgt Gorill0r voor een stuk minder overlast.

Gorillor zou ook voor overlast zorgen als hij de ballen ervoor had. Jammer genoeg voor sommigen is de situatie net anders.

Als ze willen werken naaien ze maar eerst een groene vijfster op de kleding bij hun linkerborstkas.

Voor Kristalnacht hoeven Marokkaanse ondernemers verder niet te vrezen want een marktkraam heeft geen ruiten.

Ja ik beroof inderdaad ook oude vrouwtjes, scheld blonde dames voor h**r uit en bedreig buschauffeurs.

:rolleyes:

Ja ik beroof inderdaad ook oude vrouwtjes, scheld blonde dames voor h**r uit en bedreig buschauffeurs.

:rolleyes:

En toen ben je voor 2 maanden in de cel beland. Deugniet.

Ook wel lachen, die reacties op marokkocommunity.nl

Leef jij in een grot ofzo?

Heb je niet door wat er in Nederland aan de hand is?

Het is slechts het topje van de ijsberg wat nu uitkomt met bronnen en bewijs !
Feit is dat Nederland een racistische land is waar iedereen hekel aan Marokkanen heeft (feit) en dat dit onterecht is ook een feit want 99,9 % doet het uitstekend !

Nederlanders zijn sowieso schijnheilig, altijd zo geweest. Jammer dat zo'n grote groep racisten het verpesten voor de kleine groep Nederlanders die wel normaal zijn.

:roflol:

Ik kon kiezen tussen gevangenis of vakantie naar de bahama's (?).
Nou ja, zoals je ziet, was het niet echt 'kiezen'.

Feit is dat Nederland een racistische land is waar iedereen hekel aan Marokkanen heeft (feit) en dat dit onterecht is ook een feit want 99,9 % doet het uitstekend !

Hahahahaha, r**ards

Je bent inderdaad een racistisch land als je Marokkanen hier alle kansen van de wereld geeft, recht om te studeren etc.

Wat een stel ondankbare honden, gadverdamme.

Marokkanen zijn sowieso schijnheilig, altijd zo geweest. Jammer dat zo'n grote groep ter***lijers het verpesten voor de kleine groep marokkanen die wel normaal zijn.

Denk dat zoiets rechtsreeks uit de mond geplukt kan worden van u, Gorillor :D

Terug
Naar boven