AndroidHealthClinic

NS en Albert Heijn willen geen Marokkaans personeel in dienst

Hm, ik krijg vaak het idee dat er bijna alleen maar mocro's bij de Ap-to-go werken. Miscchien willen ze een wat betere afschildering van de samenleving door er wat minder te laten werken :D

• Topic Starter Topic Starter
Marokkanen zijn sowieso schijnheilig, altijd zo geweest. Jammer dat zo'n grote groep ter***lijers het verpesten voor de kleine groep marokkanen die wel normaal zijn.

Denk dat zoiets rechtsreeks uit de mond geplukt kan worden van u, Gorillor :D

Niet bepaald.

Hm, ik krijg vaak het idee dat er bijna alleen maar mocro's bij de Ap-to-go werken. Miscchien willen ze een wat betere afschildering van de samenleving door er wat minder te laten werken :D
Positieve discriminatie mag van het linkse clubje alleen als het ten nadele van autochtonen is...

maar als je die woordvoerder hoort, komt het toch weer neer op positieve discriminatie...
zo gauw er ook maar 1 negatief dingetje openbaar word met allochtonen, vind iedereen opeens dat er meer allochtonen moet komen werken, en dat ze een grotere kans verdienen. vind t erg scheef

Ik kon kiezen tussen gevangenis of vakantie naar de bahama's (?).
Nou ja, zoals je ziet, was het niet echt 'kiezen'.

Het is hier fantastisch!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 10:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

Marokkanen zijn sowieso schijnheilig, altijd zo geweest. Jammer dat zo'n grote groep ter***lijers het verpesten voor de kleine groep marokkanen die wel normaal zijn.

Denk dat zoiets rechtsreeks uit de mond geplukt kan worden van u, Gorillor :D

Gorillor is een blanke Marokkaan. :D

Wie heeft die order: "Geen Marokkanen!" gegeven? Wie e-mailde die lijst?
Het komt ook als een bevel aan. Er staat niet: "Ik adviseer u geen Marokkanen aan te nemen." Er staat gewoon een opdracht. Wie geeft die opdracht?
Als ik een filiaal AH heb bepaal ik zelf wel wie ik aanneem of niet. Ik laat me niet commanderen door "iemand". Het is mijn eigen bedrijf en ik bepaal wie ik aanneem. Ik laat mijn eigen ervaring gebruiken bij het aannemen van mensen. Toevallig behoor ik dan tot een 'ruimdenkende' filiaalleider. Maar ik zal nooit zo dom zijn om iemand aan te nemen die gaat stelen of wat dan ook. Huidskleur kijk ik niet naar, puur naar kwaliteiten.

wat is hier mis mee? als er teveel marokkanen werken dan moet daar een eind aan komen.

Ze willen toch ook overal allochtonen voorrang geven voor een goede weerspiegeling te geven van de maatschappij, waarom andersom dan niet?

En ik snap best dat een werkgever van marokkanen afwil, die staan nu niet echt bekend om het feit dat ze hard werken etc

AH to go hoord bij het bedrijf Servex dat kleine horeca tenten heeft in de NS stations. Daarom zegt AH raar op te kijken van deze actie. AH heeft hier dus niks mee te maken.

[Link niet meer beschikbaar]

Dan maar in het zwembad gaan werken. Ze schijnen erg klantvriendelijk te zijn voor de vrouwelijke bezoekers.

Beetje jammer want wij gaven de Marrokanen die er werkten altijd de schuld van alle diefstallen terwijl we zelf hele dozen met breezers, telefoonkaarten en weet ik wat nog meer achterover drukten.

Als er geen Marrokanen bij de AH meer werken dan moeten de Nederlanders het dus wel gedaan hebben en dat geeft ons een slechte naam.

Ik zie geen problemen.

Alsof marokkanen zich gaan aanmelden om te werken ???

Ah wil gewoon representatief personeel hebben, huidskleur maakt niet uit. Ze stellen gewoon kleine eisen zoals: fris uitzien, vriendelijke oogopslag, ABN praten en geen slang, betrouwbaar.
Toevallig willen nederlandse marrokanen niet aan deze eisen voldoen omdat ze hun eigen cultuur willen behouden. Dat wil niet zeggen dat alle marokkanen zo zijn. Degene die in marokko zelf wonen schijnen best toffe peren te zijn.. Koning Hassan zei niet voor niks toen wij destijds gastarbeiders kwamen ronselen;

U wil marrokanen? Isch goed, maar dan wel berbers, want die doen hier toch niets. (Das echt gebeurt, zei mn vader)

Terug
Naar boven