AndroidHealthClinic

Nu ff 16 weken groeien!!

Johannesz zei:
Ok dit is ie dan :D

Week 1-6 sustanon om de dag
Week 1-16 600mg deca
Week 5-10 1000mg enanthate
Week 4-10 oxymetholona
Week 10-14 propionaat 100mg elke dag
Week 14-16 propionaat 100mg om de dag
Week 10-16 Winstrol 50mg p. d.
Week 1-16 2x2 i.u Humatrope
Week 3-19 500 i.u. HCG
Week 14-18 proviron 25mg p.d.
Week 19-22 Nolvadex 20mg p.d.

deze ga ik ook doen, alleen dan na 8 weken naar equidren ipv deca en tren erbij laatste 6 weken met de prop

Succes...

Foto's ? ? ? ? ? ?

Begrijp wel he , ik vind het niet erg om advies te geven over mijn eigen ondervindingen maar het kan een aanslag zijn op je lichaam.
En dat je zelf verandwoordelijk bent voor wat je doet.
Het heeft op iedere lichaam een andere uitwerking, dus hoe het bij een ander gegaan is verschilt bij iedereen anders.

En voor de rest succes.

• Topic Starter Topic Starter
Adrbeest ik ben oud "volwassen"( denk ik niet) maar wel verantwoordelijk voor wat ik doe met mn lichaam, en bedankt voor je advies.
Mocht er wat misgaan zal ik jou er niet op aankijken ;)
Groete

P.s. Purple ben jij dat op de pic of je vriendin, komt me bekend voor?

En ga jij ook niks doen doen om je kuur safer te maken nog voor de na-kuur? Zo'n zware kuur en dan pas na 4,5 maanden wat doen aan nazorg vind ik onbegrijpelijk.
Temeer omdat er op deze boards meteen geschoten wordt op iemand die een kuurtje van 6 weken doet met bijvoorbeeld Dianabol in moderate dosis.

europeman zei:
deze ga ik ook doen, alleen dan na 8 weken naar equidren ipv deca en tren erbij laatste 6 weken met de prop

Elmo zei:
En ga jij ook niks doen doen om je kuur safer te maken nog voor de na-kuur? Zo'n zware kuur en dan pas na 4,5 maanden wat doen aan nazorg vind ik onbegrijpelijk.
Temeer omdat er op deze boards meteen geschoten wordt op iemand die een kuurtje van 6 weken doet met bijvoorbeeld Dianabol in moderate dosis.
Een goeie nakuur moet je zo en zo doen.
Maar tijdens de kuur zal ik alleen hcg nemen 1 keer per week 500 iu.
Alle andere stoffen remmen alleen de werking af van alles wat je neemt .
In het bijzonder de igf afgifte en die ben je juist aan het op wekken.

Heb zelf een nakuur gedaan van zo,n 6 a 8 weken met nolva en clomid en hcg.
Je moet zelf een beetje kijken hoe je je voelt naar de kuur.

Alle andere stoffen remmen de werking af? Waar heb je dat vandaan? Lijkt me onjuist. 4 a 5 maanden een hoog oestregeen gehalte lijkt me geen goede zaak en met je HCG injecties hou je misschien je testesgrootte op een redelijk nivo maar meer ook niet. Natuurlijk moet je je eigen lichaam aanvoelen maar sommige dingen kun je niet aanvoelen en openbaren zich misschien veel later wanneer de schade niet meer te herstellen is. Of zeik ik nu te veel?

adrbeest zei:
Een goeie nakuur moet je zo en zo doen.
Maar tijdens de kuur zal ik alleen hcg nemen 1 keer per week 500 iu.
Alle andere stoffen remmen alleen de werking af van alles wat je neemt .
In het bijzonder de igf afgifte en die ben je juist aan het op wekken.

Heb zelf een nakuur gedaan van zo,n 6 a 8 weken met nolva en clomid en hcg.
Je moet zelf een beetje kijken hoe je je voelt naar de kuur.

denk dat adr nolva en proviron bedoelt, je hebt ook die oestrogenen nodig

Elmo zei:
Alle andere stoffen remmen de werking af? Waar heb je dat vandaan? Lijkt me onjuist. 4 a 5 maanden een hoog oestregeen gehalte lijkt me geen goede zaak en met je HCG injecties hou je misschien je testesgrootte op een redelijk nivo maar meer ook niet. Natuurlijk moet je je eigen lichaam aanvoelen maar sommige dingen kun je niet aanvoelen en openbaren zich misschien veel later wanneer de schade niet meer te herstellen is. Of zeik ik nu te veel?
Die risico heb je altijd met zo,n kuur.
Maar ik zal zeker geen nolvadex nemen en armidex voor de gyno.
Proviron zou kunnen maar het liefst ook niet.
Het werkt allemaal op de afgifte van je lever, de o zo belangrijke stof IGF.
Met zo,n kuur ga je de afgifte stimuleren en je gaat het weer remmen met je antistoffen, nolva armidex proviron.
Als je bang bent voor problemen moet je zeker niet aan zulke dingen beginnen.
Terwijl er helemaal niks hoef te gebeuren, maar er zullen ongetwijfelt ook gevallen zijn waar wel problemen optraden.
En als je safe wil zijn moet je gewoon niks gebruiken.

Terug
Naar boven