FabulaActaEst
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
Episch

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

****ing beta man, shitWait, whut? Haha, Rob, man. Laat je je wijf nu serieus ook al op een computer spelen? Afkappen die handel. Pistoletjes smeren en afwassen is een stuk belangrijker dan DBB.

Interesseert me geen bal of mijn pijngrens lager of hoger ligt dan dat van een vrouw, ik weet dat ik 99% van de vrouwen fysiek kan overmeesteren met drie vingers in m'n neus.
Alsof vrouwen dat erg vinden.. Meeste vrouwen willen juist overmeesterd worden, wel in de keuken of slaapkamer natuurlijk.
Sowieso. Vandaar het bizarre succes van de Fifty Shades serie. Al moet ik zeggen, het werk prima als lui voorspel.
Grappig trouwens dat het elektrische apparaat een bevalling moet nabootsen terwijl dat natuurlijk totaal geen vergelijking is, nog leuker is dat vrouwen dat ook als wetenschappelijk bewijs zien terwijl ik tot dusver geen vrouw aan dat ding zie hangen
Oke fair enough... Hierbij een andere dan.
Hier onderstaand een onderzoek met het verschil tussen de man en vrouw bij elektische schokken wat betreft de pijngrens.
[Link niet meer beschikbaar]
maar jij bent nog nooit in de zak getraptGrapjas. En je gelooft het zelf nog ook.
Ik ben het echt eens met die collega van je en dat zie je zelfs al in dit filmpje. Meneer Muts haakt af, hij gaat dit echt geen 2 uur volhouden, hoor..........de lul.
Een gemiddelde bevalling duurt 12 tot 24 uur. Vrouwen kunnen ook niet zeggen, "nou, dit ga ik echt niet meer doen, hoor" en toch blijven die kindjes komen, he.
Overigens, deze test is ook uitgevoerd op een vrouw die 4 kinderen heeft gebaard, omdat men wilde weten of de pijn idd te vergelijken was. Volgens haar was dat zo. En het werd ook tijdens deze simulatie opgevoerd, net als bij een echte bevalling. Dus het kan best een redelijk beeld geven zo.
Helemaal nadoen kan vast niet.......en dat was dan ook maar wat fijn voor deze watjes!
---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 09:22 ----------
Kijk, dit komt meer in de richting, ja.
Interesseert me geen bal of mijn pijngrens lager of hoger ligt dan dat van een vrouw, ik weet dat ik 99% van de vrouwen fysiek kan overmeesteren met drie vingers in m'n neus.

kan jij je stats niet ff veranderen, die M klopt duidelijk nietPijngrens van vrouwen ligt dus hogerMede te danken door oestrogeen.
En onderschat ook maar niet wat vrouwen elke maand moeten meemaken. Ze ondergaan meermaals hormonale veranderingen waarbij menige mannen zich netjes zouden ophangen.
Zwangerschap en een bevalling is nog eens vele malen sterker. En dan reken ik de pijn er nog niet bij. We mogen zeer blij zijn als man.
dat jij een p*ssy bent betekend niet dat andere mannen daar niet tegen kunnenOoit koffie gedronken die een minuut in de magnetron stond te verhitten of met de hand in heet water +60 graden gegrepen? Dat lukt me niet, terwijl dat voor vrouwen een makkie is...
heb je dat boek als eens gelezen, of een stuk?
als je het even leest, met de onderliggende gedachte dat vrouwen hier meer zin door zouden krijgen (wordt gezegd), dan kun je niet anders concluderen dat het vreemde wezens zijn.
Heb het nu niet helemaal gelezen, ong. 1pagina en wat gebladerd hier en daar.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 14:11 ----------
****ing beta man, shit![]()

Dat moet toch te doen zijn. Laat vrouwen die al bevallen zijn geweest dat apparaat eens ondervinden en ondervraag hen. Ik heb ook zo mijn twijfels bij dit soort onderzoeken...het is idd nabootsen, we gaan er nooit achterkomen.