XXL Nutrition

Nu weten zij ook hoe het voelt: mannen krijgen weeën toegediend

Ookal zijn het watjes, ik vind het mooi dat ze het proberen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Interesseert me geen bal of mijn pijngrens lager of hoger ligt dan dat van een vrouw, ik weet dat ik 99% van de vrouwen fysiek kan overmeesteren met drie vingers in m'n neus.

Interesseert me geen bal of mijn pijngrens lager of hoger ligt dan dat van een vrouw, ik weet dat ik 99% van de vrouwen fysiek kan overmeesteren met drie vingers in m'n neus.

Alsof vrouwen dat erg vinden.. Meeste vrouwen willen juist overmeesterd worden, wel in de keuken of slaapkamer natuurlijk.

Alsof vrouwen dat erg vinden.. Meeste vrouwen willen juist overmeesterd worden, wel in de keuken of slaapkamer natuurlijk.

Sowieso. Vandaar het bizarre succes van de Fifty Shades serie. Al moet ik zeggen, het werk prima als lui voorspel.

Sowieso. Vandaar het bizarre succes van de Fifty Shades serie. Al moet ik zeggen, het werk prima als lui voorspel.

heb je dat boek als eens gelezen, of een stuk?

als je het even leest, met de onderliggende gedachte dat vrouwen hier meer zin door zouden krijgen (wordt gezegd), dan kun je niet anders concluderen dat het vreemde wezens zijn.

Heb het nu niet helemaal gelezen, ong. 1pagina en wat gebladerd hier en daar.

Grappig trouwens dat het elektrische apparaat een bevalling moet nabootsen terwijl dat natuurlijk totaal geen vergelijking is, nog leuker is dat vrouwen dat ook als wetenschappelijk bewijs zien terwijl ik tot dusver geen vrouw aan dat ding zie hangen

Oke fair enough... Hierbij een andere dan.

Hier onderstaand een onderzoek met het verschil tussen de man en vrouw bij elektische schokken wat betreft de pijngrens.

[Link niet meer beschikbaar]

Verschil tussen de huid bij mannen en vrouwen, de huid van mannen is ongeveer 20 - 30% dikker, hierdoor heb je meer weerstand voordat de elektriciteit met een stof in aanraking komt die als geleider geschikt is. Bovendien houdt de huid van vrouwen meer vocht vast er blijven dus meer zouten aanwezig in het lichaam, dit zorgt voor een betere geleiding van elektriciteit.

Grapjas. En je gelooft het zelf nog ook.
Ik ben het echt eens met die collega van je en dat zie je zelfs al in dit filmpje. Meneer Muts haakt af, hij gaat dit echt geen 2 uur volhouden, hoor..........de lul.
Een gemiddelde bevalling duurt 12 tot 24 uur. Vrouwen kunnen ook niet zeggen, "nou, dit ga ik echt niet meer doen, hoor" en toch blijven die kindjes komen, he.

Overigens, deze test is ook uitgevoerd op een vrouw die 4 kinderen heeft gebaard, omdat men wilde weten of de pijn idd te vergelijken was. Volgens haar was dat zo. En het werd ook tijdens deze simulatie opgevoerd, net als bij een echte bevalling. Dus het kan best een redelijk beeld geven zo.
Helemaal nadoen kan vast niet.......en dat was dan ook maar wat fijn voor deze watjes!

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 09:22 ----------

Kijk, dit komt meer in de richting, ja.
maar jij bent nog nooit in de zak getrapt

Pijngrens van vrouwen ligt dus hoger ;) Mede te danken door oestrogeen.

En onderschat ook maar niet wat vrouwen elke maand moeten meemaken. Ze ondergaan meermaals hormonale veranderingen waarbij menige mannen zich netjes zouden ophangen.

Zwangerschap en een bevalling is nog eens vele malen sterker. En dan reken ik de pijn er nog niet bij. We mogen zeer blij zijn als man.
kan jij je stats niet ff veranderen, die M klopt duidelijk niet

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 15:17 ----------

Ooit koffie gedronken die een minuut in de magnetron stond te verhitten of met de hand in heet water +60 graden gegrepen? Dat lukt me niet, terwijl dat voor vrouwen een makkie is...
dat jij een p*ssy bent betekend niet dat andere mannen daar niet tegen kunnen

heb je dat boek als eens gelezen, of een stuk?

als je het even leest, met de onderliggende gedachte dat vrouwen hier meer zin door zouden krijgen (wordt gezegd), dan kun je niet anders concluderen dat het vreemde wezens zijn.

Heb het nu niet helemaal gelezen, ong. 1pagina en wat gebladerd hier en daar.

Heb er ook eens in gebladerd, ongelooflijk wat voor wezens t zijn.

unnen vrouwen beter tegen pijn dan mannen?

• maandag 21 januari 2013, 10u50

rr

‘O nee, wat een rotgevoel. Het is alsof er op zesendertig plekken prikkeldraad in mijn buik wordt geduwd!' Zo omschreef de Nederlandse tv-presentator Valerio Zeno de pijn die hij ervoer in een programma dat onlangs werd uitgezonden op de Nederlandse tv.
Zeno en een collega-presentator lagen op een bed en werden gemarteld met elektrische pulsen, om zo de pijn van een bevalling na te bootsen. De presentator haakte halverwege af. Zie je wel, vrouwen kunnen beter tegen pijn, klinkt het nu op het internet.
Het is waar dat progesteron, dat in grote hoeveelheden wordt aangemaakt in de laatste maanden van de zwangerschap, maakt dat vrouwen beter pijn doorstaan. Het hormoon haalt de scherpe kantjes van de pijn af.
Toch wijzen de meeste pijnonderzoeken erop dat mannen beter tegen een stootje kunnen dan vrouwen. Roger Fillingim en zijn collega's van de universiteit van Florida deden enkele jaren geleden een grote literatuurstudie naar de perceptie van pijn bij vrouwen en mannen. Hun conclusie: of er nu hard op tenen en vingers wordt gedrukt, elektrische schokken worden toegediend of lichaamsdelen aan extreme koude of hitte worden blootgesteld, vrijwel altijd hebben mannen een hogere pijngrens.
Er zijn fysiologische redenen te bedenken waarom mannen (meestal) beter tegen pijn bestand zijn dan vrouwen. Het populair-wetenschappelijke blad New Scientist schreef enkele jaren geleden uit monde van Fillingim dat de pijngrens bij vrouwen een flinke duik neemt vlak voor de menstruatie. ‘Mogelijk heeft het hormoon oestrogeen als effect dat pijnprikkels makkelijker de hersenen bereiken', aldus Fillingim.
Andere Amerikaanse onderzoekers hebben in 2003 aangetoond dat mannelijke en vrouwelijke muizen pijnprikkels op verschillende manieren verwerken. Een bepaald eiwit blijkt bij de mannetjes een belangrijke rol te spelen bij het afzwakken van de pijn, terwijl dat eiwit bij vrouwtjes nauwelijks een rol speelt. Mensen maken datzelfde eiwit ook aan.
De onderzoekers plaatsten muizen op een hete plaat en onderzochten hoever ze de temperatuur konden opdrijven voordat de muizen aan hun pootjes gingen likken of in de lucht sprongen. De mannetjes hielden het langer vol dan de vrouwtjes, met uitzondering van de mannetjes die door een genetische afwijking het eiwit niet konden aanmaken. Die mannetjes waren net zo gevoelig als de vrouwtjes.
Het eiwit speelt ook een rol bij het aanslaan van diverse middelen die als pijnstiller kunnen werken, zoals alcohol. Uit het onderzoek bleek dan ook dat mannetjesmuizen die met alcohol gedrogeerd waren nog beter tegen pijn konden. Het effect van alcohol op de pijnbeleving was veel kleiner bij de vrouwtjes en bij de mannetjes met de genafwijking.
Vrouwen zijn dus misschien wat gevoeliger, maar er speelt ook een andere factor. In de meeste culturen zijn mannen macho en willen ze niet kleinzerig overkomen, en al helemaal niet ten aanzien van vrouwen. Onderzoekers van de universiteit van New York toonden begin jaren negentig aan dat de pijngrens van mannen beduidend hoger ligt wanneer pijnstimuli worden toegediend door een vrouw dan door een man. En zeker wanneer de beul een aantrekkelijke vrouw is, laten mannen zich niet kennen. Bij vrouwelijke proefpersonen maakte geslacht en aantrekkelijkheid van de laborant geen verschil.
(Bart Beirlant, Antwerpen)

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20130120_00440073

nuance... it's a b*ch

het is idd nabootsen, we gaan er nooit achterkomen.
Dat moet toch te doen zijn. Laat vrouwen die al bevallen zijn geweest dat apparaat eens ondervinden en ondervraag hen. Ik heb ook zo mijn twijfels bij dit soort onderzoeken...

Ik denk dat pijngrens verder ook vaak individueel is ongeacht geslacht maar mijn ondervinding is toch niet dat vrouwen een hogere pijngrens hebben.

kom kom, hoe erg kan dát zijn! :p

Ik heb ergens gelezen dat er onderzoek naar gedaan is en dat het vele malen pijnlijker is dan een bevalling.

Ik vind mezelf niet echt kleinzerig maar het doet zo veel pijn dat je het niet eens meer kan uitschreeuwen. Eerst is het de korte pijn van de impact, maar na een paar seconde veranderd het in een zeurende pijn, alsof ze er langzaam afgerukt worden, maar dan 1000 keer achter elkaar. Het voelt anders dan andere soorten pijn en is daarom moeilijk uit te leggen, het lijkt totaal niet op een trap tegen je kop of schenen om maar iets te noemen. Je word soort van misselijk en een beetje duizelig. Je verliest de controle over je ademhaling en krimpt ineen.
De laatste keer was voor mij een paar weken terug toen ik voetbaltraining gaf aan een team, een van de jongens (7 jaar oud dus die trapt nog niet als een pro) wist de bal tegen het net te krijgen) De pijn vloeide naar mijn lies en ik voelde het bij iedere trap van het fietsen voelden het alsof de lies afscheurde. De pijn bleef die keer ongeveer 3 kwartier maar het kan ook veel langer blijven.

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 23:53 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

f*cking bullshit, ik weet niet wie dit gemaakt heeft maar als je op de juiste manier geraakt word kan de pijn veel langer blijven dan 5 minuten. OP is allang impotent.

Terug
Naar boven