- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omg, weer zo'n sukkeltje die wel even ergens over wil meepraten en er de ballen verstand van heeft.
Standaard een keizersnede uitvoeren? Welja, dat is tenslotte helemaal niet schadelijk, vrouwen hebben bij een keizersnede een hoger risico op overlijden, het kind heeft een hoger risico op ademhalingsproblemen, de buikspieren worden gescheiden wat ook een pijnlijker herstel geeft en zo zijn er nog wel meer redenen.
Maar oke, jij bent uiteraard de expert, hup, weer aan de slag of het nooit gebeurd is.
Iemand als jij gun ik echt barensweeën van de meest erge soort. Kijken wie er weer aan de slag gaat of er niets gebeurd is.

Het kost mannen veel moeite om hard te blijven bij jou? Of wat bedoel je?

Omg, weer zo'n sukkeltje die wel even ergens over wil meepraten en er de ballen verstand van heeft.
Iemand als jij gun ik echt barensweeën van de meest erge soort. Kijken wie er weer aan de slag gaat of er niets gebeurd is.
Wat denk je zelf? Dat ik er zo over kon oordelen als ik niet had ervaren hoe het was?
We zijn niet allemaal zoals jij.
Wat denk je zelf? Dat ik er zo over kon oordelen als ik niet had ervaren hoe het was?
We zijn niet allemaal zoals jij.
---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 13:50 ----------
Omg, het leeft ook nog.
Nee, jij ziet er lekker uit. Ik kan me goed voorstellen dat "je schoonouders geen kinderen konden krijgen" om je even te citeren.
Want zeg nou zelf, daar trapt toch geen zichzelf respecterend vrouw in? Sterker nog, niet eens een zichzelf níet respecterende vrouw. Ik denk dat de h**ren je nog weigeren, niet dan?
Mannen worden weer kaal en sterven eerder dus iedereen heeft wel wat
Ja maar daar kies je dan toch ook voor? Als je voor meer pijn kiest omdat je nog een kindje erbij wilt dan is het niet automatisch zo dat je pijngrens hoger is. Dan ben je gewoon bereid om pijn te leiden met als doel een 2e kind.
Iedereen doet wel dingen die hij/zij niet leuk vindt om zijn doel te behalen. Ook wordt pijn snel vergeten. Soms neem je een risico en dat gaat slecht en het doet een hoop pijn en zal je niet zo snel nog eens doen, maar over een jaar is het vergeten en doe je het weer.
Je kan het ook zo zien, pijn wordt verminderd door endorfine en adrealine. Mocht iemand beter tegen pijn kunnen dan krijgt hij/zij meer van die stoffen ingespoten, dus iemand die minder goed tegen pijn kan krijgt minder hulp van deze stoffen wat er op neerkomt dat je van jezelf beter tegen pijn kunt? heel simpel bekeken.
Mijn punt is dat het van een hoop dingen afhangt.
Respect voor de vrouwen dat ze een kind uit kunnen poepen, iets waar ze voor gebouwd zijn, waar hun lichaam op is ingesteld, waarbij bij de bevalling allemaal hormonen als dopamine, endorfine en weet ik veel wat wordt losgelaten om de pijn een beetje te verlichten.
Nogal wiedes dat mannen niet tegen die pijn kunnen.
Maar de zin 'als mannen konden baren dan zouden er nog maar weinig kinderen geboren worden' slaat natuurlijk nergens op, want als mannen konden baren dan zou ons lichaam daar dus ook op ingesteld zijn en wij die pijn dus ook beter kunnen verdragen.
Wie een hogere pijngrens heeft kan je enkel meten op een manier die voor beide gelijk is, steek allebei je hand in het vuur of laat je allebei uitwonen door een paard, dat soort dingen.
dat krijg je ook niet zomaar hoor..
wat denk wat er gebeurt met het vrouwelijk lichaam na de bevalling. Niet iedereen komt er ongeschonden uit hoor.. als je heel veel pech heb zit je onder de striae... heb je theezakjes door de melkproductie.
dus ja ik denk dat jullie mannen er maar makkelijke van af komen met jullie pleziertjes om ons zwanger te maken![]()
Ik ben het in deze met de vrouwen eens. Ben wel benieuwd naar het bewijs van dat mannen een hogere pijngrens hebben. Bron??
Grapjas. En je gelooft het zelf nog ook.
Kijk, dit komt meer in de richting, ja.
dit....
tis maar goed dat mannen het niet hoeven te doen.. loopt er straks geen mens meer rond...
misschien moeten ze die plakkers ook op de benen plakken.. en op de rug...![]()
Sex
Men tolerated more pain than did women
(Figure 2). Six percent of men could endure
pain above the upper limit of the test—50
pounds/sq inch. Even the oldest men had a
higher average pain tolerance than the youngest
women. The mean pain tolerance of all men
was 28.7 pounds/sq inch; the mean for all
women was 15.9 pounds/sq inch
The seated subject placed his heel on the floor with the Achilles tendon positioned between two motor-driven rods whose tips measure '/'" X X" The subject was then instructed as follows, without use of the word "pain": "This is a pressure tolerance test.
Laboratory studies show a clear difference in pain tolerance levels between men and women. When healthy men and women are subjected to heat and other types of pain tests, women almost always report feeling discomfort first.
While men are more likely to deny their pain, abuse drugs and alcohol to reduce tension, or look on the bright side of things, women’s coping strategies are very different, and perhaps more effective. Women are more likely to get medical help, seek social support, distract themselves with other pleasurable activities, and practice relaxation.
Dat is niet vreemd gezien de lichaamsbouw...
Ooit koffie gedronken die een minuut in de magnetron stond te verhitten of met de hand in heet water +60 graden gegrepen? Dat lukt me niet, terwijl dat voor vrouwen een makkie is...
Ook een geweldige vergelijking...