XXL Nutrition

Nu weten zij ook hoe het voelt: mannen krijgen weeën toegediend

het is idd nabootsen, we gaan er nooit achterkomen. pijngrens van mannen ligt sowieso hoger dan die van vrouwen, is bewezen. vaak hoor je vrouwen het omgekeerde beweren. op m'n werk ook zo'n trut : 'moesten mannen de pijn kunnen voelen van een bevalling, er zouden niet veel kinderen geboren worden...'. bish please, de zaken die een man moet verdragen van een vrouw wegen daar nog in geen 100 jaar tegenop. het is door hen ook dat onze gemiddelde leeftijd lager ligt. elke keer tot 10 moeten tellen om haar toch maar geen bishslap te verkopen is echt niet goed voor ons hahahart :p

Pijngrens van vrouwen ligt dus hoger ;) Mede te danken door oestrogeen.

En onderschat ook maar niet wat vrouwen elke maand moeten meemaken. Ze ondergaan meermaals hormonale veranderingen waarbij menige mannen zich netjes zouden ophangen.

Zwangerschap en een bevalling is nog eens vele malen sterker. En dan reken ik de pijn er nog niet bij. We mogen zeer blij zijn als man.

Laatst bewerkt:
Dat is niet vreemd gezien de lichaamsbouw...

Ooit koffie gedronken die een minuut in de magnetron stond te verhitten of met de hand in heet water +60 graden gegrepen? Dat lukt me niet, terwijl dat voor vrouwen een makkie is...

Ook een geweldige vergelijking...

:roflol:
XXXXXXXX

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 16:42 ----------

Blijkbaar ben je dan in een pruts ziekenhuis bevallen of kon je eigen lichaam het niet aan.
Doordat je zelf een nare ervaring hebt gehad wil niet zeggen dat het onveilig is of dat er meer risico's aan hangen. Keizersnedes zijn uiterst veilig en heb het zelf mogen ondervinden.
Ik praat dus uit ervaring.

In andere westerse landen worden juist keizersnedes vaker uitgevoerd in plaats van hier het "tenzij" principe.

Hier nog wat leesvoer: http://nl.wikipedia.org/wiki/Keizersnede

Dank je, maar ik kan nu natuurlijk andere linkjes plaatsen die het tegengestelde zeggen, maar daar gaat het niet om.
Ik zal je de details van mijn bevalling besparen, vind ik ook veel te privé voor een forum als dit, maar echt hoe jij daar zat te boeren, vond ik ook niet kunnen.
Verder zul je best lief zijn, hoor.
Over die andere westerse landen heb je gelijk is dat dan goed? Bijv. in Amerika is het alweer gek als een vrouw zélf een natuurlijke bevalling wil. Terwijl het dus echt gewoon kan, en ja, het doet teringzeer maar het kán wel.
Het wordt nu natuurlijk aan alle kanten uit zijn verband gerukt maar toen ik dat filmpje zag en meneer Muts zag afhaken, lag ik gewoon echt blauw. Ik vond het inderdaad gelijk een sukkel, die andere maakte het tenminste nog af.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 16:42 ----------

Pijngrens van vrouwen ligt dus hoger ;) Mede te danken door oestrogeen.

En onderschat ook maar niet wat vrouwen elke maand moeten meemaken. Ze ondergaan meermaals hormonale veranderingen waarbij menige mannen zich netjes zouden ophangen.

Zwangerschap en een bevalling is nog eens vele malen sterker. En dan reken ik de pijn er nog niet bij. We mogen zeer blij zijn als man.

Jij bent een vrouwenkenner! :D

het is niet omdat jij een f**got bent betekent niet dat je dat kan doortrekken naar de rest van het mannelijke geslacht;)

Waar het hart van vol is stroomt de mond van over :) .

Betere bloedcirculatie in achillespezen bij het vrouwelijke geslacht dan bij het mannelijke geslacht. Uit onderzoek blijkt dat de overbelasting/belasting niet verantwoordelijk is voor de pijn maar het genezingsproces. Snellere bloedcirculatie resulteert in een sneller herstel en meer pijn. Staat genoeg online over achillespeesblessures ;) .

Grappig trouwens dat het elektrische apparaat een bevalling moet nabootsen terwijl dat natuurlijk totaal geen vergelijking is, nog leuker is dat vrouwen dat ook als wetenschappelijk bewijs zien terwijl ik tot dusver geen vrouw aan dat ding zie hangen

Waar het hart van vol is stroomt de mond van over :) .

Betere bloedcirculatie in achillespezen bij het vrouwelijke geslacht dan bij het mannelijke geslacht. Uit onderzoek blijkt dat de overbelasting/belasting niet verantwoordelijk is voor de pijn maar het genezingsproces. Snellere bloedcirculatie resulteert in een sneller herstel en meer pijn. Staat genoeg online over achillespeesblessures ;) .

Oke fair enough... Hierbij een andere dan.

Hier onderstaand een onderzoek met het verschil tussen de man en vrouw bij elektische schokken wat betreft de pijngrens.

Analyses of variance demonstrated coïtus differences in
sensation threshold [F(1,38) = 4.15, p < .05], pain
threshold [F(1,38) = 7.8, p < .01], and tolerance
[F(1,38) = 4.68, p < .05], with females having significantly lower values (for absolute threshold, females had
a mean value of .52 mA, whereas males had one of
¯ 71 mA; corresponding values for pain threshold were .95
and 1.37 mA and for pain tolerance, 3.01 and 4.07 mA,
respectively).

[Link niet meer beschikbaar]

Omg, het leeft ook nog.
Nee, jij ziet er lekker uit. Ik kan me goed voorstellen dat "je schoonouders geen kinderen konden krijgen" om je even te citeren.
Want zeg nou zelf, daar trapt toch geen zichzelf respecterend vrouw in? Sterker nog, niet eens een zichzelf níet respecterende vrouw. Ik denk dat de h**ren je nog weigeren, niet dan?

Ja hoor ik leef nog :D

Maar voordat je helemaal de kast opvlieg wat ik niet denk, je bent wel verstandiger gelukkig,
ik poke(:windup:) je echt alleen maar vandaar dat ik het ook in Cursief schrijf!!..
en ik je de vorige keer ook in de karma knop uitgelegd had ;)

Ik ben zelf nog nooit bij de h**ren(binnen) geweest maar dat zou me niks verbazen :p:roflol:

Maar die knullige grapjes zal ik niet meer maken alleen positief mits je dat niet erg vind natuurlijk,
ik mis dat Muscleboard best wel....
kijk af en toe nog is wat er gepost wordt (Pantertje blijft een kanjer) ..

Nou Groetjes Ray en ik hoop dat je het allemaal met een korrel zout nam(neemt)...

Laatst bewerkt:
Misschien voelen mensen met een hoge pijngrens ook daadwerkelijk minder pijn, serious question, want hoe ga je de ervaren intensiteit van een pijnprikkel meten?

• Topic Starter Topic Starter
Beter zouden ze eens een simulatie van een vrouwelijk orgasme proberen na te bootsen.. Wie wilt er nu het gevoel ervaren van een zwangere vrouw.

Lijkt me ook een leuke simulatie om een vrouw te laten ervaren hoe het is om bv een eigen mening te hebben.
dit soort testen zullen nog wel even op zich laten wachten, vrees dat de techniek hier simpel weg gewoon nog niet klaar voor is! Maar hoop doet leven!

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 17:06 ----------

Beter zouden ze eens een simulatie van een vrouwelijk orgasme proberen na te bootsen.. Wie wilt er nu het gevoel ervaren van een zwangere vrouw.
eens!

Ik heb ook een onwijs lage pijngrens. Ik heb gewoon weinig ervaring met fysieke pijn. Als superieure alfa man hoef je niet veel fysieke pijn te doorstaan. Dus als het dan eens voorkomt, tja dan is het wel ff wennen.

Om die reden is het ook verstandig een zwangere dame systematisch wat corrigerende tikken te geven om haar pijngrens te rekken en op die manier de weeën wat verdraaglijker te maken.

Misschien voelen mensen met een hoge pijngrens ook daadwerkelijk minder pijn, serious question, want hoe ga je de ervaren intensiteit van een pijnprikkel meten?
Kan niet precies gemeten worden. Je kan wel mensen blootstellen aan dezelfde prikkel en ze dan die pijn een waarde laten geven. Maar ook dit is niet exact. Misschien voelt iemand wel gewoon minder dan de ander. Of misschien voelen ze wel precies dezelfde pijn, maar geeft iemand het een lagere waarde omdat hij meer pijn heeft meegemaakt.

Aangezien pijn en pijnervaring dus per persoon van veel verschillende dingen afhangen, kan je pijn dus ook niet exact uitdrukken in een getal.

Maar voordat je helemaal de kast opvlieg wat ik niet denk, je bent wel verstandiger gelukkig,
ik poke(:windup:) je echt alleen maar vandaar dat ik het ook in Cursief schrijf!!..

Ik ben zelf nog nooit bij de h**ren(binnen) geweest maar dat zou me niks verbazen :p:roflol:

Maar die knullige grapjes zal ik niet meer maken alleen positief mits je dat niet erg vind natuurlijk,

Nou Groetjes Ray en ik hoop dat je het allemaal met een korrel zout nam(neemt)...

Ja hoor, en ik moet toch eens opzoeken waar ik dat karma gedoe kan vinden, want ik zie dat eigenlijk nooit.
En over pantertje verschillen onze meningen sterk, vrees ik. :p

Kan niet precies gemeten worden. Je kan wel mensen blootstellen aan dezelfde prikkel en ze dan die pijn een waarde laten geven. Maar ook dit is niet exact. Misschien voelt iemand wel gewoon minder dan de ander. Of misschien voelen ze wel precies dezelfde pijn, maar geeft iemand het een lagere waarde omdat hij meer pijn heeft meegemaakt.

Aangezien pijn en pijnervaring dus per persoon van veel verschillende dingen afhangen, kan je pijn dus ook niet exact uitdrukken in een getal.

Niet mogelijk neurologisch onderzoek te doen? Zenuwgevoeligheid? Reactie op hersenen? Wat klooien met iboprofen en paracetamol er bij. Valt wel wat te fixen toch?

Ja hoor ik leef nog :D

volgens mij heeft ze wat korreltjes zout in haar vagina :p

Niet mogelijk neurologisch onderzoek te doen? Zenuwgevoeligheid? Reactie op hersenen? Wat klooien met iboprofen en paracetamol er bij. Valt wel wat te fixen toch?
Dacht dat ze pijn niet goed konden meten dus alleen de stress van het lichaam op de pijn konden meten. Je ja het wel verdelen in schalen. Die stress is per persoon verschillend en dat maakt het lastig.

Weet nie precies, ben geen neuroloog ;)

Who-the-hell-cares-90519235208.jpg

nuff said!

dacht ik al, want ik zou echt niet weten hoe ze voor een dezelfde prikkel gaan uitmaken of twee personen een verschillende pijnintensiteit ervaren of dezelfde intensiteit ervaren, maar het anders verdragen. Toch twee verschillende zaken imo.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 22:09 ----------

mwaah, er is toch nog altijd een onderscheid tussen de prikkel en hoe die prikkel daadwerkelijk ervaren wordt, eerste valt te meten dmv neurologisch onderzoek vb, tweede is te subjectief.

Vrouwen en hun eeuwige roep om erkenning waarbij ze zich constant proberen te meten aan het mannelijke geslacht. Komt natuurlijk voort uit een onzekerheidsgevoel waar menig twaalfjarig puber zich aan kan relateren. Overigens een gevoel wat te rechtvaardigen is, aangezien vrouwen ook daadwerkelijk fysiek inferieur aan mannen zijn. En ook constant zo'n drogreden als "Mannen kunnen dat niet aan, die weten niet wat pijn is". Of iets in die contreien.

Als ik een levend wezen uit mezelf moest persen, zou ik ook niet halverwege stoppen omdat het pijn deed, hoor. 'Tis geen drol die je af kunt knijpen en na een enkele malen extra vegen van het probleem af bent.

Terug
Naar boven