john B ziegler
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 78
in dat geval mag je wel een 100 reps below parallel squats doen over mijn vleeslolly, kom ik misschien eens van die spaanse kraag af

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vrouwen en hun eeuwige roep om erkenning waarbij ze zich constant proberen te meten aan het mannelijke geslacht. Komt natuurlijk voort uit een onzekerheidsgevoel waar menig twaalfjarig puber zich aan kan relateren.
in dat geval mag je wel een 100 reps below parallel squats doen over mijn vleeslolly, kom ik misschien eens van die spaanse kraag af![]()
Vrouwen en hun eeuwige roep om erkenning waarbij ze zich constant proberen te meten aan het mannelijke geslacht. Komt natuurlijk voort uit een onzekerheidsgevoel waar menig twaalfjarig puber zich aan kan relateren. Overigens een gevoel wat te rechtvaardigen is, aangezien vrouwen ook daadwerkelijk fysiek inferieur aan mannen zijn. En ook constant zo'n drogreden als "Mannen kunnen dat niet aan, die weten niet wat pijn is". Of iets in die contreien.
maar daar word je niet op afgerekendstel je gaat naar het zwembad als je een kale man ziet lopen of een vrouw die onder de striemen zit en een niet zo mooi buikje meer heeft welk van de 2 word meer bekeken en of word meer over geluld? vind ik een groot verschil in en ook niet met elkaar te vergelijken
Ja hoor, en ik moet toch eens opzoeken waar ik dat karma gedoe kan vinden, want ik zie dat eigenlijk nooit.
Maar ze sterven ook eerder, wie denk je dat er meer aangekeken wordt in het zwembad, een wandelend ontbindend lijk of een vrouw met wat striae?

Links op de blauwe balk zie je GebruikerCP staan. Daar op klikken en dan zie je ontvangen karma staan. Moet je even op dat naar beneden wijzend pijltje klikken rechts.
Of doe trouwens maar niet. Je zal vast van je stoel afglijden van al het geslijm en gewhite knight door de testo bommen op het forum.

Ja hoor, en ik moet toch eens opzoeken waar ik dat karma gedoe kan vinden, want ik zie dat eigenlijk nooit.
En over pantertje verschillen onze meningen sterk, vrees ik.![]()

Maar ze sterven ook eerder, wie denk je dat er meer aangekeken wordt in het zwembad, een wandelend ontbindend lijk of een vrouw met wat striae?

Links op de blauwe balk zie je GebruikerCP staan. Daar op klikken en dan zie je ontvangen karma staan. Moet je even op dat naar beneden wijzend pijltje klikken rechts.
Of doe trouwens maar niet. Je zal vast van je stoel afglijden van al het geslijm en gewhite knight door de testo bommen op het forum.

Ironisch. Een onverschillige post, terwijl je al dagenlang het topic teistert met je zwangerschapsonzin. Ook weer zo'n kenmerk van onzekerheid over het hebben van een k*t.
Als je in de overgang zit, zal je echt niet genoeg slijm produceren om van je stoel af te kunnen glijden![]()
??Lijkt me ook een leuke simulatie om een vrouw te laten ervaren hoe het is om bv een eigen mening te hebben.
Ik heb ook een onwijs lage pijngrens. Ik heb gewoon weinig ervaring met fysieke pijn. Als superieure alfa man hoef je niet veel fysieke pijn te doorstaan. Dus als het dan eens voorkomt, tja dan is het wel ff wennen.
Om die reden is het ook verstandig een zwangere dame systematisch wat corrigerende tikken te geven om haar pijngrens te rekken en op die manier de weeën wat verdraaglijker te maken.

wat een haat naar beaudien... ben ik dan de enige die fapt op een fantasie over een trio met haar en missneuk![]()