XXL Nutrition

Nu weten zij ook hoe het voelt: mannen krijgen weeën toegediend

Vrouwen en hun eeuwige roep om erkenning waarbij ze zich constant proberen te meten aan het mannelijke geslacht. Komt natuurlijk voort uit een onzekerheidsgevoel waar menig twaalfjarig puber zich aan kan relateren.

Dat zal het zijn.

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 08:07 ----------

in dat geval mag je wel een 100 reps below parallel squats doen over mijn vleeslolly, kom ik misschien eens van die spaanse kraag af :o

Is goed, hoor.

Vrouwen en hun eeuwige roep om erkenning waarbij ze zich constant proberen te meten aan het mannelijke geslacht. Komt natuurlijk voort uit een onzekerheidsgevoel waar menig twaalfjarig puber zich aan kan relateren. Overigens een gevoel wat te rechtvaardigen is, aangezien vrouwen ook daadwerkelijk fysiek inferieur aan mannen zijn. En ook constant zo'n drogreden als "Mannen kunnen dat niet aan, die weten niet wat pijn is". Of iets in die contreien.

haha dat is so true

Het meest militante feministische wijf dat ik ken (ze postte dit filmpje oa op haar facebook, met wat grappig commentaar bij) kan niet stoppen met zeuren over hoe superieur vrouwen wel niet zijn. Dat wordt heel ironisch als er eens een mot bij hen thuis binnen zit; want daar is ze doodsbang van. Ook al hilarisch is dat ze net verbouwd hebben en dat haar vriend iedere dag om 4 uur opstond, 8 uren ging werken en dan nog tot 's avonds laat ging werken in dat huis terwijl zij thuis bij mammie zat.
Ook een goeie is dat ze een eind terug inbrekers gehad hebben, zij is wakker geworden, die dude is naar beneden gemogen om de inbrekers "weg te jagen" en nu durft ze niet meer alleen thuis zijn wanneer het donker is. Dat is feminisme voor je:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar daar word je niet op afgerekend ;) stel je gaat naar het zwembad als je een kale man ziet lopen of een vrouw die onder de striemen zit en een niet zo mooi buikje meer heeft welk van de 2 word meer bekeken en of word meer over geluld? vind ik een groot verschil in en ook niet met elkaar te vergelijken

Maar ze sterven ook eerder, wie denk je dat er meer aangekeken wordt in het zwembad, een wandelend ontbindend lijk of een vrouw met wat striae?

Ja hoor, en ik moet toch eens opzoeken waar ik dat karma gedoe kan vinden, want ik zie dat eigenlijk nooit.

Links op de blauwe balk zie je GebruikerCP staan. Daar op klikken en dan zie je ontvangen karma staan. Moet je even op dat naar beneden wijzend pijltje klikken rechts.

Of doe trouwens maar niet. Je zal vast van je stoel afglijden van al het geslijm en gewhite knight door de testo bommen op het forum.

Links op de blauwe balk zie je GebruikerCP staan. Daar op klikken en dan zie je ontvangen karma staan. Moet je even op dat naar beneden wijzend pijltje klikken rechts.

Of doe trouwens maar niet. Je zal vast van je stoel afglijden van al het geslijm en gewhite knight door de testo bommen op het forum.

Als je in de overgang zit, zal je echt niet genoeg slijm produceren om van je stoel af te kunnen glijden:rolleyes:

Ja hoor, en ik moet toch eens opzoeken waar ik dat karma gedoe kan vinden, want ik zie dat eigenlijk nooit.
En over pantertje verschillen onze meningen sterk, vrees ik. :p

OO lol ja ik hou het niet meer 24/7 bij op Muscleboard,
Ga later wel ff checken weer , mits ik nog op het forum kan komen......

Maar ja je kan niet iedereen voor lief houden , maar goed ook anders wordt het zo saai ;)

Groetjes , Ray...

feminism.gif

Dank je wel! haha, ik ga gauw kijken.............:p

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 16:56 ----------

Ironisch. Een onverschillige post, terwijl je al dagenlang het topic teistert met je zwangerschapsonzin. Ook weer zo'n kenmerk van onzekerheid over het hebben van een k*t.

Ik ben niet onzeker over het hebben van een k*t, ik weet niet eens beter. Ik ben geboren met een k*t, ik heb al heel wat jaren een k*t en ik ben niet van plan om daar verandering in te brengen. Wat een kul die opmerking dus weer.
Heb je je knuppel alweer gevonden? Kun je vrouwen terug je hol in slaan, volgens mij ben je eraan toe.
En dagenlang?? Hmmm, oh ja, het is moeilijk tellen voor holenmensen, das waar.
Ik vergeef je.

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 16:57 ----------

Als je in de overgang zit, zal je echt niet genoeg slijm produceren om van je stoel af te kunnen glijden:rolleyes:

Dat zit ik nog niet. Maar jij bent de eerste die het hoort, goed? Mag jij me glijmiddel komen brengen want zeg nou zelf, op dit forum kun je toch niet posten zónder?????

Wat een ecto's...

Ik moet wel zeggen dat je zelfs nog strenger dan normaal bent bouwdien.

Lijkt me ook een leuke simulatie om een vrouw te laten ervaren hoe het is om bv een eigen mening te hebben.

Ik heb ook een onwijs lage pijngrens. Ik heb gewoon weinig ervaring met fysieke pijn. Als superieure alfa man hoef je niet veel fysieke pijn te doorstaan. Dus als het dan eens voorkomt, tja dan is het wel ff wennen.

Om die reden is het ook verstandig een zwangere dame systematisch wat corrigerende tikken te geven om haar pijngrens te rekken en op die manier de weeën wat verdraaglijker te maken.

Hier heb ik dan verkering mee... :p

wat een haat naar beaudien... ben ik dan de enige die fapt op een fantasie over een trio met haar en missneuk ???

Terug
Naar boven