XXL Nutrition

Nul libido

Elk mens ervaart zijn hormoon balans anders , sprekend voor mijn eigen voel ik me goed op E2: 35pg/ml
Dus je doet het op gevoel? Dat is trouwens een hele lage waarde voor als je kuurt met testosteron, ik denk dat ik nog nooit iemand heb gezien met die waarde op >= 500 mg pw zonder aromatseremmer.

Dus je doet het op gevoel? Dat is trouwens een hele lage waarde voor als je kuurt met testosteron, ik denk dat ik nog nooit iemand heb gezien met die waarde op >= 500 mg pw zonder aromatseremmer.
ik laat m'n bloedwaardes regelmatig testen, en ik gebruik 2x in de week 0.25mg Armidex.

Maar dit topic gaat niet over mij... Denk dat TS gewoon zijn bloedwaarde moet laten controleren en daarmee bijregelen cq een plan van aanpak maken.

Oke, dus TS bepaalt zijn bloed. En dan? Bij welke waarde moet hij wel/niet een anti-oestrogeen nemen volgens jou? Ik zie het nut van zijn bloedwaarde testen totaal niet in, vandaar mijn vragen.

• Topic Starter Topic Starter
Zien wat mijn waardes zijn, bijsturen waar nodig en dan met dit beginnen:

2 x 500IU hcg ew voor 5 weken

200mg test e
200mg tren e
200mg mast e

Oke, dus TS bepaalt zijn bloed. En dan? Bij welke waarde moet hij wel/niet een anti-oestrogeen nemen volgens jou? Ik zie het nut van zijn bloedwaarde testen totaal niet in, vandaar mijn vragen.

Als hij regelmatig zijn bloed controleert (dus ook in het verleden met een zelfde/vergelijkbare kuur) en nu weer zou het toch vrij simpel moeten zijn om te zien waar het aan ligt? Als hij van nature veel aromatiseert maar zich daar altijd goed bij voelde en nu ineens (wegens teveel letro en adex) "veel te laag" is in E2 lijkt mij het toch vrij normaal dat zijn libido is gekelderd.

Ben geen expert, maar dat zou toch het eerste zijn wat ik zou doen in die situatie. (wel nog nooit last van gehad want laat nooit een AI meelopen)

Waarom zou jij ervoor kiezen om geen bloedonderzoek te doen?

Laatst bewerkt:
Dit vind ik dus hetzelfde als 500mg test e aanraden ongeacht wat diegene wil. 1 iemand zegt dat en de rest neemt het allemaal over.
E2 kan perfect zijn maar als je je er kut op voelt heb je er niet zoveel aan ( binnen de " gezondheidsnormen" dan)

• Topic Starter Topic Starter
Resultaten van m'n bloed zijn vandaag binnen.

oestradiol 38
prolactine 0,1
SHBG 11,4
test vrij > 1500

hematocriet 56,6
HDL 32
LDL 70

Terug
Naar boven