AndroidHealthClinic

nutri-shop.nl

Ik heb hetzelfde probleem gehad 20 juni iets besteld en pas 19 juli binnen ook vooruit betaald, paar keer gemaild steeds weer dezelfde excuses en domme smoesjes en bij mij moest het met TNT gestuurd worden omdat ik een postbusadres heb. Ik bestel er nooit weer. Als hij gewoon had gezegd zolang duurt het en dan is het er had ik er vrede mee gehad, maar ik werd steeds weer aan het lijntje gehouden.

Normale levertijd is 10 werkdagen na betalingsontvangst ,

of het bestelde op vooraad is of niet.

als een leverancier het niet kan leveren in deze tijd dient hij contact te nemen met de klant.

TNT-pakket service heeft de beste bezorging ( als het verstuurt is ).

DPD gooit de bestelling zo in je tuin of portiek, zodat een ieder het mee kan nemen.

GLS duurt wel 5 dagen.

Rembours levering word niet op Zaterdag afgeleverd , en geeft in vakantietijd ook wel is problemen.

Bron:oud collega van me die nu al 8 jaar Koerier is. (zelfstandig).

wou even deze info hier kwijt.

mooi tristan dat je nu na week of 5 je spullen hebt ;)

ja beter tris dat je eindelijk je stuff hebt nu....pfff wat een gedoe hey.

• Topic Starter Topic Starter
Zojuist het andere pakketje opgehaald van het postkantoor.
De stickers verklaren al eerder verstuurd, want de stickers van GLS met mijn adres en alles stonden er nog op. De oude gegevens doorgestreept met benzinestift.

Tot mijn verbazing was het pakketje geen bruine envelop maar een doosje met behalve Green Bulge, 3 samples van verschillende soorten Syntrax Whey, sample No-Xplode, Animal T-shirt, Animal training DVD series Volume 1 Arms en een potje Oceanic souplesse. Mijn dag kan niet meer stuk:D:D:D:thumbs:
:hedbang:

Waar deze topic al niet toe in staat is ;)

ja idd....heeft zeker geholpen :D

• Topic Starter Topic Starter
Dbb rocks!:D :hedbang:

yeah baby :rocknana:

**

heb vandaag mijn bestelling ontvangen:D maar ze is nog niet compleet.moet nog 2potten krijgen omdat deze niet voorradig waren.hoop ze deze week ook te mogen ontvangen.de maand is al bijna om...en heb enkel zo'n boekje gekregen en een shaker:(,hoop mss nog iets te mogen ontvangen bij mijn 2 andere potten:Dgrtzz

Laatst bewerkt:
heb vandaag mijn bestelling ontvangen:D maar ze is nog niet compleet.moet nog 2potten krijgen omdat deze niet voorradig waren.hoop ze deze week ook te mogen ontvangen.de maand is al bijna om...en heb enkel zo'n boekje gekregen en een shaker:(,hoop mss nog iets te mogen ontvangen bij mijn 2 andere potten:Dgrtzz

ik denk wel dat ze er samples bij gaan doen, als ik zo naar tristan kijk
ik hoop het voor je!

Op Zondag.?

**

ja vond het ook al raar,maar die kerel die da rond brengt van gls woont hier in de buurt zei hij,en weg was ie.heb dat ook nog nooit meegemaakt,amai wat'n toestanden om aan e wa eiwitten voordelig te geraken.grtzz

ja vond het ook al raar,maar die kerel die da rond brengt van gls woont hier in de buurt zei hij,en weg was ie.heb dat ook nog nooit meegemaakt,amai wat'n toestanden om aan e wa eiwitten voordelig te geraken.grtzz

Volgende x maar bij nutrimax ofzo proberen;)

Is dat die online shop die "activate" eiwitten in hun gamma hebben ?

Zoja, deze raad ik in elk geval niemand aan, dan beter bij een boardsponsor hier bestellen.

Heb er nog niks verkeerds over gehoord , maar je zou best een negative transactie kunnen hebben.

Ik hou altijd me eigen leverancier ;)

heb juist klacht ingedient bij de politie want we zijn al half augustus en heb nog niet alles,enkel loze beloften en ne hoop nagelgebijt dat heb ik wel(jammer dat je daar niet van groeit)

Terug
Naar boven