Fitness Seller

nutri-shop.nl

6 juli besteld-17augustus nog niet de helft hier!had 3 potten lean gainer en 1 potje tribolan besteld,moet nog 2 potten lean gainer krijgen.

verder geen reactie van winkel..?

vakantie misschien .?

wat zei politie ..?

nee géén antwoord,ja bij de politie kennen ze blijkbaar nutrishop al,ze zullen niet lang meer zingen.moet ff afwachten,ze zijn ermee bezig

Haha wat een ruk winkel zeg!

Hey ik heb maandag Venom Hyperdrive 3.0 bij nutri shop bestelt, en gister al in huis, met een berg samples en een magazine.

Eerste keer dat ik iets hier bestelt heb, maar ik zou het zo weer doen!

Groeten!

Hey ik heb maandag Venom Hyperdrive 3.0 bij nutri shop bestelt, en gister al in huis, met een berg samples en een magazine.

Eerste keer dat ik iets hier bestelt heb, maar ik zou het zo weer doen!

Groeten!

Bestel je niet meer bij sportfood.nl ?

Ja idd, daar heb ik me whey en Hydroxycut Hardcore gehaald, en die is op en wilde ik die Venom wel proberen, want ik heb het idee dat die Hydroxycut Hardcore de laatste week niks meer deed voor mij!
Dus ga ik Venom ff proberen vandaar!

ze hebben dan toch uiteindelijk mijn bestelling geleverd,wel na bijna 2maanden.ik heb er een t-shirt en een extra pot bij gekregen en extra staaltjes waarvoor mijn dank.ga ook mijn klacht terug trekken.amai wat een avontuur voor mijn eiwitjes,grtzz

• Topic Starter Topic Starter
ze hebben dan toch uiteindelijk mijn bestelling geleverd,wel na bijna 2maanden.ik heb er een t-shirt en een extra pot bij gekregen en extra staaltjes waarvoor mijn dank.ga ook mijn klacht terug trekken.amai wat een avontuur voor mijn eiwitjes,grtzz

goed om te horen dat het gefixed is bro.

Heb precies hetzelfde meegemaakt en weet hoe irritant het is.

2 maand extra wachten is wel extreem lang.

betere ervaring met....

hey ik heb geen ervaring met nutri-shop maar vond de site ook zelf niet echt wat . Heb zelf zeer goede ervaringen met muscletotaal.nl . Zeer goede informatie over de producten en voor lage prijzen.

nee,nutriplaza en bardolino zijn toch beterkoop denk ik,grtzz

ik bump deze toch nog maar even met nog een minder positieve ervaring,

Bestelling geplaasts en een week later nog niets gehoord, dus maar even een mailtje gestuurd, krijg ik een automail terug dat ze op vakantie zijn tot de 11e

beetje lullig dat ze dat niet op de site zetten maar ok. Stuur ik vandaag nog maar eens een mailtje, krijg ik wederom hetzelfde bericht dat ze tot de 11e op vakantie zijn.. (het is toch echt al de 13e)

Gelukkig onder rembours besteld, dus we wachten af...

:fu: gewoon ergens anders bestellen en deze rembours zending weigeren.

update, het is definitief een RUK winkel,

Ze hebben 2,5 week over mijn bestelling gedaan en na meerdere keren mailen krijg ik nu een automatische mail dat het product niet leverbaar is.

Doe jezelf een plezier en bestel je spullen bij een winkel waar ze het verdienen

ook op 1 september bestelling geplaatst en ook telkens het bericht dat ze op vakantie waren tot de 11 en ook de 14e kreeg ik nog hetzelfde antwoord.Denk dat ze in het chinees jaar zitten ofzo.vandaag doodleuk een mail met dat de verzending geannuleerd is omdat ze het product niet meer hebben.Kan je nergens klacht neerleggen tegen deze praktijk

• Topic Starter Topic Starter
Even ter info
Kreeg onlangs dit bericht in me mailbox.

Van: sales@nutri-shop.nl
Onderwerp: Vertragingen orders
Datum: 17-9-2007 9:56

Beste nieuwsbrieflezers,

Helaas zijn er door de vakantieperiode veel orders nog niet verzonden. De achterstand die ingelopen moet worden is enorm, waardoor het nu maximaal een week duurt voordat je de order zult ontvangen.

Mailen waar je order blijft heeft helaas geen zin, wij zullen je telefonisch of per mail contacteren over de status van je bestelling.

In verband met het ongemak, zullen wij bij de nog niet verzonden orders een leuk present bijvoegen.

Mocht je het echt te lang vinden duren dan kunnen wij je geld retour storten. Mail dan je VOLLEDIGE bankgegevens door naar ons en dan zullen wij er zorg voor dragen dat het geld retour gestort wordt.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Team Nutri-Shop.nl

die heb ik maandag ook gehad, in een automatische mail zetten dat contact opnemen zinloos is is nu niet bepaald klantvriendelijk.

Ik heb trouwens 3x een mail gestuurd en niets op gehoord
mail en telefoon negeren van klanten is wat mij betreft het ergste wat je kan doen.

overigens ik had de isa test besteld die niet meer leverbaar is. hij staat nog steeds op de site....

Terug
Naar boven