Fitness Seller

O, o, o, wat zullen veel tieners om de tuin worden geleid... [ hollywood-workout.org ]

Physick

Cool Novice
Waardering
19
[Link niet meer beschikbaar]
Niet zeuren, gewoon lachwekkend om te lezen.
Zie vooral ook de zelfgeschreven testimonials die onderaan de pagina staan. De moeite die ervoor gedaan is, is het natuurlijk wel waard; er zijn genoeg 14-jarigen die die producten gaan bestellen.

ik kom die ads erover tegenwoordig overal tegen, van vechtsportsite tot hardcore bukkakesites...

Een vriend van me had me hierover verteld en ik heb het drie weken geleden besteld, nu verandert me lichaam zo snel dat ik het bijna zelf niet geloof.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jeweettoch!!

shit . ik wil ook!

Ik heb het ook besteld. Ben benieuwd!

Foto's zijn van bijna allemaal van Amerikanen en die geven dan even netjes commentaar in het Nederlands. Als er mensen zijn die hier intrappen :roflol:

kheb meteen een zooi besteld - en het is nog legaal ook!

Mijn commentaar is ingediend voor herziening. Zal er wel niet doorheen komen. De jongen is in ieder geval uitgenodigd om zijn kunsten te vertonen bij RawPowerBaarn.
Zal wel niet durven.

Hij komt uit Wormerveer ongelooflijk.
Pfffffffffffff...

Mijn commentaar is ingediend voor herziening. Zal er wel niet doorheen komen. De jongen is in ieder geval uitgenodigd om zijn kunsten te vertonen bij RawPowerBaarn.
Zal wel niet durven.

Je commentaar is niet eens verzonden.

[Link niet meer beschikbaar]

4imxwm.png

Wat toevallig dat ie net als ik, uit Volendam komt. Heb hem hier alleen nooit in de sportschool gezien, en heb hem zelfs nog nooit op straat gezien. :(

Wel aardige pre-post pics trouwens. Mooie scam heeft ie in elkaar geknutseld :roflol:

ff url in de titel gezet, kan men dit topic wat makkelijker vinden in de Google serps :thumbup:

Ik heb maar gelijk alles besteld, ik post mijn bevindingen later, ik denk dat dicht echt goed gaat werken..!

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

bij mij staat dat hij uit heemskerk komt.
maar op de ene foto heet hij rob en op de ander heet hij rutger ???

PICS OR IT DIDNT HAPPEN :fuu:

Hij komt uit Volendam. :mad: :mad:

Rutger uit terneuzen(?!!!) zat in A'dam en zag een jongen die bij hem in de sportschool traind...
Taalfouten, andere namen...

Wat een gelul allemaal.
Ik ben benieuwd naar de filmpjes die Gijs ongetwijfeld gaat maken als Mr.Hollywood in Baarn is mee wezen trainen! ;)

Ik heb maar gelijk alles besteld, ik post mijn bevindingen later, ik denk dat dicht echt goed gaat werken..!

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Over mij

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hallo, Rob uit Amsterdam hier. Ik heb deze website gemaakt om mensen informatie te geven over mijn nieuwe ontdekking waarmee je meer spiermassa kunt kweken en spieren meer definitie kunt geven. Ik heb veel supplementen, drankjes, shakes en andere mixen geprobeerd, maar niets kwam zo dicht bij als de oplossing die ik nu heb gevonden om mijn lichaam op te pompen.

:orly:

4 weken maar? Even in juni bestellen dan zodat ik er in juli opgepompt bij loop op het strand:sd:

Bij mij staat : Hallo, Rob uit Doesburg hier

Laatst bewerkt:

hij komt echt uit heemskerk

2iucpdy.jpg

Terug
Naar boven