AndroidHealthClinic

Obama bedankt McCain

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Barack Obama heeft zijn rivaal John McCain zaterdag bedankt, omdat die het voor hem heeft opgenomen toen zijn Republikeinse aanhangers heel erg fel tegen Obama tekeer gingen. McCain zei zelfs dat Obama 'niet iemand is om bang voor te zijn als hij president van de Verenigde Staten wordt'.

Op verkiezingsbijeenkomsten van McCain komt het regelmatig voor dat 'verrader', 'terrorist' of zelfs 'sla zijn kop eraf' geroepen wordt als de naam van Obama valt. Volgens Obama heeft het campagneteam van McCain 'een stortvloed van vuige insinuaties en aanvallen' op zijn persoon ontketend en zal dit waarschijnlijk alleen maar erger worden naarmate de verkiezingsdatum dichterbij komt. Maar vrijdag interrumpeerde McCain een vrouwelijke aanhanger die zei dat Obama een Arabier was en verzekerde hij haar dat zijn tegenstander 'een fatsoenlijke family man' is.

"Ik waardeer zijn herinnering dat wij het met elkaar oneens kunnen zijn en toch respect voor elkaar betonen", zei Obama.

Het campagneteam van McCain zei dat sommige kiezers ferme taal gebruiken uit 'frustratie over Obama's plannen om de belastingen te verhogen terwijl de economie duikelt'.

Obama for the president

Wanneer houdt die stortvloed aan pro-Obama nieuwsberichten eens op?

Ik weet dat jij dit niet geschreven hebt omdat er geen grammaticale fouten in zitten.
Graag bron vermelden.

en palin maar roepen dat hij connecties heeft met terroristen en dan mccain die zegt dat het niet waar is :roflol:

Haha ja, war on terrorism. Waar zijn die terroristen nu. Of hebben ze nog niet gehoord dat Amerika op instorten staat?
Wat een neppe shit man.

De racistische kantekeningen komen naar boven van de grootste diehard republikeinen zo lijkt.

Het campagneteam van McCain zei dat sommige kiezers ferme taal gebruiken uit 'frustratie over Obama's plannen om de belastingen te verhogen terwijl de economie duikelt'.
Drogreden alert! Het zijn gewoon een stelletje bekrompen, racistische en conservatieve idioten, klaar.

Obama wil trouwens alleen de belastingen verhogen voor de extreem rijken, dus die dwaze groep met hun kreten zullen niets voelen van belastingsverhogingen als Obama president wordt. Ze bewijzen daarmee meteen dat ze niets snappen van het programma van Obama. Maar goed, hun fout beeld is waarschijnlijk ook ontstaan door de simplistische uitspraken van McCain.

Drogreden alert! Het zijn gewoon een stelletje bekrompen, racistische en conservatieve idioten, klaar.

Obama wil trouwens alleen de belastingen verhogen voor de extreem rijken, dus die dwaze groep met hun kreten zullen niets voelen van belastingsverhogingen als Obama president wordt. Ze bewijzen daarmee meteen dat ze niets snappen van het programma van Obama. Maar goed, hun fout beeld is waarschijnlijk ook ontstaan door de simplistische uitspraken van McCain.

Echt indrukwekkend hoe jij van mening bent veranderd. Paar maanden geleden riep ik hetzelfde, maar jij was toen redelijk anti-Obama. Maar het is idd goed dat je eindelijk begrepen hebt dan McCain 3x niks zou zijn als een president. Sure dat hij een goede senator is, maar niks meer.

Echt indrukwekkend hoe jij van mening bent veranderd. Paar maanden geleden riep ik hetzelfde, maar jij was toen redelijk anti-Obama. Maar het is idd goed dat je eindelijk begrepen hebt dan McCain 3x niks zou zijn als een president. Sure dat hij een goede senator is, maar niks meer.
Wat Amerika betreft ben ik nooit een aanhanger van de republikeinse partij geweest hoor. Het is mogelijk dat ik in het verleden zeer sceptisch was tegenover de kandidaat Obama, maar niet in die zin dat ik anti-Obama was. De afgelopen maanden heb ik de Amerikaanse politiek redelijk goed gevolgd, en mijn besluit is dat Obama de betere president zou zijn. Ik heb dus niets "begrepen", ik heb gewoon een eigen afweging gemaakt zoals elke Amerikaan ook zal moeten doen.

Vote Obama or die.

Het zou me niets verbazen als die Amerikaanse republikeinse nitwits die nog nooit hun staat uit zijn geweest een moordaanslag op president Obama gaan plegen.

Terug
Naar boven