Fitness Seller

Nieuws McCain ligt voor op Obama in peiling

Wees gewoon een vent en zeg eerlijk waarom je vindt dat McCain in het witte huis hoort. ( hoe vind je m'n linker hoek ? :D)

Aan de hand van zijn kijk op bepaalde dingen, die zijn beter dan die van barack osama naar mijn mening.

En Daarbij heeft hij meer meegemaakt op veel gebieden en denk ik dat hij betere beslissingen kan maken.

Aan de hand van zijn kijk op bepaalde dingen, die zijn beter dan die van barack osama naar mijn mening.

En Daarbij heeft hij meer meegemaakt op veel gebieden en denk ik dat hij betere beslissingen kan maken.

Maar ja, of jouw mening nu echt veel zegt... jij vindt Bush al helemaal geweldig. :D

(het zal mij een zorg zijn wie er wint; Alhoewel een n*ger wel interessant zou zijn.)

:roflol:

Je hebt geen flauw benul wat zijn "kijk" is. Het is een demente mother****er, hij lijkt in verste verte niet op een leider.
In mijn ogen kan Bush nog beter aanblijven ipv mccain.

Bush is ook een goede president, zijn beslissing over de oorlog heeft mij geen andere gedachte gegeven dan daarvoor.

Het is wat hem te doen stond na zoiets,dat er mensen zijn die bush meteen als de bad guy zien weten niet waar ze over praten.Niemand heeft ook een eigen mening, het is alleen maar bush sucks, bush is de terrorist.

allemaal na praterij.

Ik ben benieuwd wat jij had gedaan na zoiets in z'n voeten.Excuus gevraagd ?

Het is wat hem te doen stond na zoiets,dat er mensen zijn die bush meteen als de bad guy zien weten niet waar ze over praten.Niemand heeft ook een eigen mening, het is alleen maar bush sucks, bush is de terrorist.

Vertel dat maar tegen de mensen uit Irak. :D

• Topic Starter Topic Starter

Je hebt geen flauw benul wat zijn "kijk" is. Het is een demente mother****er, hij lijkt in verste verte niet op een leider.
In mijn ogen kan Bush nog beter aanblijven ipv mccain.
Beetje respect is wel op zijn plaats voor Mc Cain, je kent hem duidelijk niet en lult uit je nek omdat je een aangeboren haat jegens republikeinen (rechts) hebt.

Mccain heeft alleen een grote bek. Wie zou zo'n schreeuwlelijk nu accepteren? Obama zou in Europa iig al een stuk beter vallen. Gezien het slechte imago van de VS zou dat niet misstaan...

Beetje respect is wel op zijn plaats voor Mc Cain, je kent hem duidelijk niet en lult uit je nek omdat je een aangeboren haat jegens republikeinen (rechts) hebt.

Elkaar rechts/links noemen is wel populair geworden zeg.

edit: voordat ik dadelijk een punt heb: hij geeft nota bene zelfs aan dat Bush nog beter zou kunnen blijven.

Mccain heeft alleen een grote bek. Wie zou zo'n schreeuwlelijk nu accepteren? Obama zou in Europa iig al een stuk beter vallen. Gezien het slechte imago van de VS zou dat niet misstaan...
Volgens mij verwar je de twee, McCain is niet de schreeuwende praatjesmaker maar de rustige weloverwogen persoon die levenservaring heeft.

Elkaar rechts/links noemen is wel populair geworden zeg.
De waarheid mag toch gezegd worden.

Schreeuwen ? grote bek ?

Mccain hoor je bijna niks van :roflol:

Volgens mij was jouw post meer een aanname hoor. Zie mijn edit. ;)
Nee ik ken hem onderhand en weet het zeker, niks aanname. Wat voor zin heeft het om daar geheimzinnig over te doen? Laten we een kat een kat noemen.

Nee ik ken hem onderhand en weet het zeker, niks aanname. Wat voor zin heeft het om daar geheimzinnig over te doen? Laten we een kat een kat noemen.

De posts van Outer zijn me nooit echt bijgebleven, dus zou het niet weten. Maar ik geloof je wel op je woord hoor. ( ik verwar Outer vaker met cutler, en dacht dus eigenlijk dat hij (extreem) rechts was :D)

Volgens mij verwar je de twee, McCain is niet de schreeuwende praatjesmaker maar de rustige weloverwogen persoon die levenservaring heeft.

Kijk de filmpjes van youtube erop na, hij vloekt en wordt snel pissig. Bovendien beweert hij een stoere liberale rechtse rebel te zijn terwijl hij gewoon een behoorlijk rechtse conservatief is die weinig nieuws onder de zon brengt.

Big T.... hoe naief.. ik kan inkomen dat je nog kan geloven in de Belgische politiek.. dit is nog een tikkeltje beïnvloedbaar en verder de reinste boerenkermis...
Maar, met de beste wil van de wereld je kan nog niet geloven dat 1 man de macht heeft over een economische/militaire grootmacht als de VS???
Je denkt dat AL DIE GENERATIES van super rijken, super machtigen dat zomaar zouden toelaten....????????
Hallo??

misschien te veel films gezien? de president heeft zeker grote macht kijk maar nu de verschillende tussen de verschillende presidenten die aan de macht zijn, natuurlijk hebben die "hoge"pieten ook wel macht maar zo overdreven veel lijkt me dat ook niet

het kan wel zijn dat obama niet al zijn beloftes kan waarnameken, hij zal wel verschillenen teweeg brengen volgens mij in de goede zin

Laatst bewerkt:
Kijk de filmpjes van youtube erop na, hij vloekt en wordt snel pissig. Bovendien beweert hij een stoere liberale rechtse rebel te zijn terwijl hij gewoon een behoorlijk rechtse conservatief is die weinig nieuws onder de zon brengt.
Dan hebben ze zeker net enkele zeldzame momenten uitgezocht en uit de context gerukt speciaal om de man zwart te maken. Want telkens hij op tv kwam was hij de rustigheid zelve. Zegt ook bijna nooit stommiteiten als Bush en kan vrij goed discussiëren. Denk dat we een goeie hebben aan hem. Van Obama ben ik minder zeker. Beetje jong voor een president en mist de ervaring toch wel. Mensen lopen teveel zijn praatjes na, hij kan goed 'verkopen' maar kan hij het ook waarmaken? Is hij de leider die de VS nu nodig heeft?

Is hij de leider die de VS nu nodig heeft?

Geen idee... ik vind iemand van 70 alleen eigenlijk wat te oud voor zo'n functie. (laat de flame maar komen :D)

Verder vind ik het wel knap van die McCain, is toch nog een hele prestatie op zo'n leeftijd.

Obama for President **** the world!

Ik heb altijd het idee dat met dit soort ''peilingen'' diverse groepen dik onder- en overgewaardeerd worden waardoor de uitkomst geen **** zegt over de daadwerkelijke huidige stand van zaken. Voor hetzelfde geldt ligt Obama met 10% voor, of McCain.

Al blijft het natuurlijk een moment opnamen, en kan het morgen al, geheel anders zijn.

Terug
Naar boven