XXL Nutrition

Nieuws McCain ligt voor op Obama in peiling

Geen idee... ik vind iemand van 70 alleen eigenlijk wat te oud voor zo'n functie. (laat de flame maar komen :D)

Verder vind ik het wel knap van die McCain, is toch nog een hele prestatie op zo'n leeftijd.

Te oud ? ik vind obama te jong, laat hem maar een jaartje stage lopen bij mccain, misschien word hij na mccain president.

Beetje respect is wel op zijn plaats voor Mc Cain, je kent hem duidelijk niet en lult uit je nek omdat je een aangeboren haat jegens republikeinen (rechts) hebt.

Aangeboren haat mijn reet, ik heb geen haat voor rechts. Ik heb persoonlijk liever iemand die rechts is. Maar dat heb ik je al vaker gezegd.

Waar ik wel een gruwelijke hekel heb zijn mensen die niet kunnen nadenken omdat ze te dom zijn. Komop hoe kun je iemand verdedigen die niet weet wie "poetin" is of "al-qaida" niet kent. En dat als president van VS. Ik weet zeker dat elke k*t-marokkaan op de straat zijn feiten beter op een rijtje heeft. En dat zijn nog maar de dingen die mij opgevallen zijn, ik heb gehoord dat hij wel vaker aan het zweven is.

• Topic Starter Topic Starter
Vraag me af waar je dat dan haalt, lol. Als dat waar zou zijn dan zou ik het onmiddelijk met je eens zijn namelijk.

Twee mensen die met hun reet zo diep in de religieuze shit zitten zie ik sowieso niet zo graag president van de VS worden.

Maar ik heb de situatie te weinig gevolgd om er een goed beeld van te krijgen. Niettemin heeft het republikeinse beleid niet bepaald heel veel gunstigs opgeleverd voor Amerika als geheel lijkt me. Men kijke naar het beleid omtrent tienerzwangerschappen en de gevolgen van een republikeins beleid dat gericht is op 'abstinence'...

• Topic Starter Topic Starter
Als je als Amerikaans presidentskandidaat een kans wilt maken ben je verplicht gelovig te zijn (christen). Een atheïst mag nog de beste president zijn die de USA zich kan indenken, hij zal nooit een voet in het witte huis zetten als president. Ik vind dus niet dat hun geloof een puntje van kritiek kan zijn, de Amerikaanse bevolking wil geen atheïst als leider, het is helaas niet anders.

Als je als Amerikaans presidentskandidaat een kans wilt maken ben je verplicht gelovig te zijn (christen). Een atheïst mag nog de beste president zijn die de USA zich kan indenken, hij zal nooit een voet in het witte huis zetten als president. Ik vind dus niet dat hun geloof een puntje van kritiek kan zijn, de Amerikaanse bevolking wil geen atheïst als leider, het is helaas niet anders.

idd.. zo is dat spijtig genoeg... de meeste atheïsten in de VS durven/komen er niet voor uit...

Maar het zijn beide niet bepaald bijzonder 'oppervlakkige' christenen als je het mij vraagt. Daarbij vind ik dat hun geloof wel een punt van kritiek kan zijn. Ik zou het bijvoorbeeld niet gebruiken in het voordeel van de een of de ander, maar als algemene observatie van stompzinnigheid lijkt het me bijzonder gerechtvaardigd. :D

Het Amerikaanse volk is dus ook feitelijk aan een van de belangrijkste grondvesten van hun natie aan het zagen...

Indd, bush is president geworden door achter elke zin god bless america te zeggen :D

Terug
Naar boven