MuscleMeat

occasie wagen

Maar dat was dan wel al 300x gelukt :D

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Op speurders.nl en marktplaats.nl kun je een aardige indruk krijgen van de marktwaarde.

Op autotrader.nl staan hoofdzakelijk dealers en handelaren die altijd duurder zijn dan een particulier.

Als Belg zijnde zou ik toch op de Belgische websites kijken...:p

Ga maar eens op internet zoeken, als jee golf 4 tdi pakt, heb je 9/10 keer géén NAP pas erbij zitten. Los daarvan heb je die wagen gewoon niet voor 4000€, en zeker niet met een Kmstand onder de 200 000km:D

Ik kom geregeld auto's tegen van rond de 4000 euro met een kmstand onder de 200.000. Auto's controleer ik altijd wel via een vriend op nap dan. Zijn dan wel auto's van de handel.

• Topic Starter Topic Starter
vergeet niet dat in belgie de auto's goedkoper zijn dan in NL
een golf 4 diesel met minder dan 200.000km vind je in belgie wel voor 4000euro hoor ;)

200.000km lijkt me wel al heel veel, kan me voorstellen dat er dan niet veel meer leven inzit? Ik zou graag toch iets rond de 100.000km kopen, 130000 is ook nog ok. Als ik er 2-4 jaar mee zou kunnen rijden ben ik blij.

Een 2de hands Golf kopen lijkt me niet zo een goed idee.

200.000km lijkt me wel al heel veel, kan me voorstellen dat er dan niet veel meer leven inzit? Ik zou graag toch iets rond de 100.000km kopen, 130000 is ook nog ok. Als ik er 2-4 jaar mee zou kunnen rijden ben ik blij.

idd, je bent beter dat je eentje zoekt die minder dan 150.000km geeft
die vind je makkelijk hoor

maar een diesel kan veel km's doen hoor
ik ken iemand die met een golfje rijd met +400.000km

Ik ben ook opzoek naar een 2e handsje van ongeveer die prijs (€4000,- max incl slooppremie), dus moet de auto ook nog eens van na 2001 zijn...

Beperkte mogelijkheden :D

VW bora is ook een goede wagen. Mijn vriendin heeft een tdi90 en zit bijna aan de 300k km.
Is ook minder populair dan de golf en daardoor meer auto voor minder geld!

Een goed onderhouden Volvo is net ingereden bij 2ton :D

Een Peus 206 1.1 zoals TS voorstelt is echt te sloom voor woorden. Ik reeds een 206 1.6 en kwam amper vooruit.

Kan je bij elk rdw erkend bedrijf. Tevens kan je ook via internet z'n nap pas voor 3 euro kopen, en hiermee de kmstand controleren.

Wat moet je nou met een Nap maat?
Genoeg mensen laten hun teller terug draaien net voordat ze naar de garage gaan.
Nap is 1 grote grap.

Heb je ook nog een Volvo te koop? Liefst een MPV of SUV.

Vraag me over een jaar of 2 nog een keer ok?;)

Een auto die gewoon zn onderhoud altijd heeft gehad zal met 2 ton geen problemen geven. Er is natuurlijk wel 2 ton in "geleefd".

Dat ''geleefd'' ken ik van jou.:D

Idd, een volvo is een goeie keuze. Misschien een ouwe lulle bak maar voor 4000e heb je een hoop luxe.

Jij gaat nu te ver!!!:mad:

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Een Peus 206 1.1 zoals TS voorstelt is echt te sloom voor woorden. Ik reeds een 206 1.6 en kwam amper vooruit.

Omdat je bijna 100 kilo weegt man!

Ik zou gaan voor een honda civic vtec 3 deurs of als je groter wilt een 5 deurs. Super zuinige auto's en zeer betrouwbaar.

• Topic Starter Topic Starter
Lol :D
Heb net 2 afspraken voor een testrit gemaakt voor een auto waar ik helemaal gek van was als kind:
Een Chrysler Neon 2.0 :D

Ik weet dat die dingen zuipen, dus heb ik al mijn berekening per maand gedaan hoeveel het me zou kosten aan benzine, en dat gaat nog wel goed :) Heb ook al de BIV en jaarlijkse verkeersbelasting berekend, en ook dat gaat nog voor mij.

De ene neon had 100.000 (3200€) op de teller, de andere 150.000 (2800€). De laatste heeft volgens de verkoper langs de telefoon net zijn groot onderhoud gehad (moet ie wel kunnen bewijzen), en de andere heeft zijn groot onderhoud nog niet gehad.

Ben zeer nieuwsgierig en ik kan niet wachten om die auto's even te testen.

Aan die prijs kan ik toch niets mis doen? De Kia garages geven momenteel 2500€ recyclagepremie, dus in principe als ik er een half jaartje of een jaartje mee kan rijden is de aankoopprijs er al uitgehaald. Mijn vriendin studeert met een vet diploma af binnen een half jaar, dus dan kunnen we eventueel nog een nieuwe wagen kopen mocht deze tegen dan echt beyond recognition versleten zijn.

Veel succes maat en ook veelplezier.

Aankopen is het leukst!

Haha de gevoelige snaar bij Maus-> kraak Volvo af.

Veel succes bij de testrit.
En een Chysler neon 2.0 zal een stuk lekkerder mee kunnen in het verkeer dan een 1.1 liter 206.
Zelf heb ik een Neon en bevalt me best goed en tot nu toe weinig problemen ( 1 keer de accu) mee gehad.

Terug
Naar boven