XXL Nutrition

occasie wagen

• Topic Starter Topic Starter
love is in the air

:lol:

Sorry lopen je topic vol te spammen ;)

Ok, is ni erg. Maar probeer tussendoor ook wat je mening over zo n chrysler neon te geven :D Kijk zo uit naar de testrit overmorgenavond :D Natuurlijk bedenk ik le ook voortdurend dat de conditie van de wagen heel hard kan tegenvallen.

Oh ja idd dat kan soms enorm tegen vallen :D
Ik heb gisteren die bmw die ik op het oog had bekeken.... wat een hok van een auto en op de foto leek alles zo mooi :((

Maar hoop voor je dat het met die Crysler niet zo is :)
In het zwart vind ik die auto's het mooist om te zien..
Het kontje van die auto vind ik wel heel mooi maar de voorkant iets minder.
2 liter 16 klepper had je gezien toch.. zitten wel aardig wat pk's in of nie? 140 in die buurt waarschijnlijk?
Das natuurlijk altijd goed hehe :P
Ben benieuwd... wanneer ga je proefrijden? Of stond dat ook al ergens:o

Oh ja idd dat kan soms enorm tegen vallen :D
Ik heb gisteren die bmw die ik op het oog had bekeken.... wat een hok van een auto en op de foto leek alles zo mooi :((

Maar hoop voor je dat het met die Crysler niet zo is :)
In het zwart vind ik die auto's het mooist om te zien..
Het kontje van die auto vind ik wel heel mooi maar de voorkant iets minder.
2 liter 16 klepper had je gezien toch.. zitten wel aardig wat pk's in of nie? 140 in die buurt waarschijnlijk?
Das natuurlijk altijd goed hehe :P
Ben benieuwd... wanneer ga je proefrijden? Of stond dat ook al ergens:o

Morgenavond. Idd, er steekt een beestig motortje in :)
Heb wel al iets vernomen van de eigenaar en weet niet wat ik er van moet denken. Hij zou dus een mecanicien zijn geweest in een dodge garage. Hij heeft daar als hobby tijdig zijn wagen onderhouden maar ook uitgebouwd (zowel op estethisch als performantievlak). Hij trekt, als automaat, even sneller op (0-100km in ca 10sec tov default performantie 0-100km in ca 12sec). Ik vind de normale voorkant ook niet zo super mooi, maar hij heeft die nog redelijk mooi gekregen. Dat klinkt goed, maar hoor veel mensen zeggen om nooit (licht) getunede wagens over te kopen... Wat is de reden hiervan? Kan me best inbeelden, naar analogie van een vriend die ook graag tunede, dat zo een persoon zijn wagen juist heel goed heeft verzorgd...

Heb wel al iets vernomen van de eigenaar en weet niet wat ik er van moet denken. Hij zou dus een mecanicien zijn geweest in een dodge garage. Hij heeft daar als hobby tijdig zijn wagen onderhouden maar ook uitgebouwd (zowel op estethisch als performantievlak). Hij trekt, als automaat, even sneller op (0-100km in ca 10sec tov default performantie 0-100km in ca 12sec). Ik vind de normale voorkant ook niet zo super mooi, maar hij heeft die nog redelijk mooi gekregen. Dat klinkt goed, maar hoor veel mensen zeggen om nooit (licht) getunede wagens over te kopen... Wat is de reden hiervan? Kan me best inbeelden, naar analogie van een vriend die ook graag tunede, dat zo een persoon zijn wagen juist heel goed heeft verzorgd...

heb je ondertussen iets op het oog??

van 0 naar 100 in 10sec is ook niet zo spectaculair hoor.
dat deed ik met mijn 1600 benzine ook.

Ja veel mensen zullen dat zeggen jah. Nu ik ook weer opzoek ben valt mijn oog ook steeds op de iets gepimpte auto’s.
Mijn partner heeft liever dat ik een nette standaard wagen koop in plaats van zoiets omdat hij ook bang is dat er teveel mee gekloot is.
Kan ik beter zelf doen zegt ie dan weet ik zeker dat het goed gebeurd humm heeft ie ook wel weer gelijk in hehe
Je hebt natuurlijk een hoop prutsers op deze aardkloot rondlopen J
Maar ik ben ook van mening dat een getunede dikke wagen van een ECHTE liefhebber er tip top bij zou kunnen staan.
Die heeft er dan zoveel centjes etc in gestoken dat ie er vast geen ragbak van heeft gemaakt :D

Ach je zult het morgen snel genoeg zien of ie er zuinig op is geweest, succes alvast. Lees het morgen wel ;)

Vandaag de dag van de waarheid, heb ondertussen 3 afspraken:
-eerst een neon chrysler 2.0 16v LE met 39.000km. Adverteerder beweert dat de wagen in een niet van nieuw te onderscheiden staat is. (eerste 5 foto's)
-Als tweede een ford puma met 108.000km op de teller. (van foto 6-8. Mijn favo :) )
-als laatste van de dag een neon met een carroserie van een srt 4 en 150.000km op de teller. Volgens de eigenaar langs de telefoon in onberispelijke staat op een krasje op de spoiler na. (laatste 2 foto's)
Allen zitten ze in dezelfde lage prijscategorie en hetzelfde bouwjaar :)

19201960.jpg

19201960_2.jpg

19201960_4.jpg

19201960_3.jpg

19201960_5.jpg

19967818.jpg

19967818_2.jpg

19967818_3.jpg

Chrysler-Neon_9706387.jpg

Chrysler-Neon_9706388.jpg

Laatst bewerkt:
Terug