XXL Nutrition

occasie wagen

oh die laatste ziet er ook bruut uit.. ;)
Die eerste ziet er idd als nieuw uit op de foto, mooie kont :P
maar moet zeggen dat ik die puma ook wel mooi vind goh ben blij dat ik niet hoef te kiezen :D succes vandaag

zijn allemaal leuke auto's dus succes met de proefritjes en vergeet de carpass niet te vragen...

• Topic Starter Topic Starter
Stond net op het punt te vertrekken om die eerste Chrysler te kopen, krijg ik een bericht dat hij net verkocht is :s

Die wagen stond al 90 dagen te koop, en vandaag, op het moment dat ik vertrek, wordt hij verkocht :s

Maar goed, 's avonds naar de Puma kijken en naar de andere neon ook. Ik ga in het weekend ook eens zien naar een oude hyundai coupé met garantie en groot onderhoud.

Heb ik ook al voorgehad . Een auto gezien die ik interessant vond die toch al 2-3 maand te koop stond . Afspraak gemaakt , blijkt die de dag zelf al verkocht te zijn aan een ander .

Heb ik ook al voorgehad . Een auto gezien die ik interessant vond die toch al 2-3 maand te koop stond . Afspraak gemaakt , blijkt die de dag zelf al verkocht te zijn aan een ander .

Mja, dit slaat toch alles.
Zag gisteren 3 neons met redelijk weinig km (onder 50.000km) en een lage prijs (tussen 2000-4000). Allen al een hele poos geadverteerd (ca 3 maand).

Ik bel naar de eerste: "oh, dat is spijtig mijnheer, heb hem gisterenavond verkocht".
Ik bel naar de tweede: "Sorry, ik heb deze middag een voorschot geaccepteerd."
De derde: "ja je kan komen kijken!". Dag nadien, ik op punt te vertrekken, ontvang ik een sms: "hij is net verkocht" WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

[Link niet meer beschikbaar]

http://nl.autoscout24.be/List.aspx?...sults=20&ustate=N,U&um=True&sort=price&zipc=B

en ook op autozone staan er een paar en 2dehands.be ook nog dus keuze genoeg lijkt me zo

Ik ga ze na het werk eens bekijken (sites zijn blocked), maar die 3 waren echt wel uitschieters: weinig km's en weinig euro's. Betwijfel of er nog veel zijn zoals die. In gent staat nog een zo goed als nieuw, maar die vraagt 8000€, wat geschift is : is 2000€ boven de richtprijzen op autozine en autogids.

Ben uiteindelijk naar een hyundai coupé gaan kijken, een puma en die grijze neon.

De hyundai coupé was de duurste maar één jaar pechverhelping, groot onderhoud wanneer hij gekocht wordt en 1 jaar garantie. Dat boezemde vertrouwen in.

De puma zag er zo goed als nieuw uit, maar had in het koetswerk aan de achterste wielen beginnende roest... Kan met 200€ verholpen zijn, maar het kan evengoed zijn dat er nog 2000€ kosten zijn.

De neon, daar had ik echt bang van: die uitlaat maakte zo veel lawaai dat ik overweldigd was... en dus denk ik dat dit misschien niet écht iets voor mij.

Ben uiteindelijk naar een hyundai coupé gaan kijken, een puma en die grijze neon.

De hyundai coupé was de duurste maar één jaar pechverhelping, groot onderhoud wanneer hij gekocht wordt en 1 jaar garantie. Dat boezemde vertrouwen in.

De puma zag er zo goed als nieuw uit, maar had in het koetswerk aan de achterste wielen beginnende roest... Kan met 200€ verholpen zijn, maar het kan evengoed zijn dat er nog 2000€ kosten zijn.

De neon, daar had ik echt bang van: die uitlaat maakte zo veel lawaai dat ik overweldigd was... en dus denk ik dat dit misschien niet écht iets voor mij.

Idd, roest moet je zo snel mogelijk verhelpen op je zit heel snel met een rotte plek.

Die neon , was die uitlaat echt zo luid of was het omdat het een zeer vinnige auto was. Mijn corolla had ook zo'n remus uitlaat , zeer luid maar eentonig op langere ritten.

Idd, roest moet je zo snel mogelijk verhelpen op je zit heel snel met een rotte plek.

Die neon , was die uitlaat echt zo luid of was het omdat het een zeer vinnige auto was. Mijn corolla had ook zo'n remus uitlaat , zeer luid maar eentonig op langere ritten.

Hij had er een mopar uitlaat opgezet, het resoneerde véél te hard... die uitlaat was niet gemaakt voor zo'n "zwakke"motor. Ik zou de neon niet beschrijven als een vinnige wagen in automatische uitvoering, maar je voelt wel dat er best wat kracht onder de kap zit. De kleppen waren ook héél goed hoorbaar, had gelezen dat dit common is bij neons, maar ik denk niet dat je die nog mag horen nadat de motor warm heeft gekregen?

Ik ga vandaag terugbellen naar de mensen van de puma. Ik heb gisteren het wagentje niet kunnen testrijden, maar heb de motor wel kunnen opzetten, en die zong zo mooi en gezond, bijna niet te horen. Ik ben van plan om er tijdens de testrit mee naar een garage te rijden om de kosten te ramen ivm die vlekjes (is het rot of oppervlakkig?), en hem even op de brug te zetten.

Hij had er een mopar uitlaat opgezet, het resoneerde véél te hard... die uitlaat was niet gemaakt voor zo'n "zwakke"motor. Ik zou de neon niet beschrijven als een vinnige wagen in automatische uitvoering, maar je voelt wel dat er best wat kracht onder de kap zit. De kleppen waren ook héél goed hoorbaar, had gelezen dat dit common is bij neons, maar ik denk niet dat je die nog mag horen nadat de motor warm heeft gekregen?

Ik ga vandaag terugbellen naar de mensen van de puma. Ik heb gisteren het wagentje niet kunnen testrijden, maar heb de motor wel kunnen opzetten, en die zong zo mooi en gezond, bijna niet te horen. Ik ben van plan om er tijdens de testrit mee naar een garage te rijden om de kosten te ramen ivm die vlekjes (is het rot of oppervlakkig?), en hem even op de brug te zetten.

goed idee, ben benieuwd ;) klinkt anders wel goed allemaal:)

Heb er mee gereden. Motortje ging lekker. Kosten van de vlekken werden geraamd op 500€. Heb gevraagd aan de garagist om dat op offerte te zetten.

puma is een leuk autootje en volgens mij rijden er niet al te veel van rond....

Amerikanse autos zijn niet mijn ding. Ze zijn vaak groot en lomp en niet sportief. Zelfs hun sportwagen stelt niks voor.
Doe mij maar liever Duits of Japans.
Ikzelf rij met 2 Volkswagens (golf 3 tdi en caddy tdi)... niet stuk te krijgen.
Onlangs zette ik m'n 3'tje af in de garage (momenteel 137.xxx km, wat niets is voor een tdi)voor z'n onderhoud.
Stond er op de parking net dezelfde wagen als mijne, zelfde bouwjaar, zelfde motor.. ook voor een onderhoud, wagen had al 5ton op de teller.

Amerikanse autos zijn niet mijn ding. Ze zijn vaak groot en lomp en niet sportief. Zelfs hun sportwagen stelt niks voor.
Doe mij maar liever Duits of Japans.
Ikzelf rij met 2 Volkswagens (golf 3 tdi en caddy tdi)... niet stuk te krijgen.
Onlangs zette ik m'n 3'tje af in de garage (momenteel 137.xxx km, wat niets is voor een tdi)voor z'n onderhoud.
Stond er op de parking net dezelfde wagen als mijne, zelfde bouwjaar, zelfde motor.. ook voor een onderhoud, wagen had al 5ton op de teller.

En er was niet met de tellerstand gerommeld?:)

En er was niet met de tellerstand gerommeld?:)

Volgens garagist niet, want ik had er ook sterk m'n twijfels over, maar eigenaar is van in begin klant bij die garage, alles netjes ingevuld, altijd precies op tijd wagen binnengedaan voor z'n onderhoud, wel veel autosnelwegkm's maar toch het is en blijft veel.
Ik ben ook al jaren klant bij die garage en ik geloof hem wel :)

Ik vind de puma wel erg klein! Beetje een vrouwenautootje (misschien komt dat ook omdat m'n ex er 1 had). Zij had de 1.4 maar weet niet of jij die hebt of de 1.7? Hij reed wel redelijk vlot maar vond zelf de versnellingsbak niet zo fijn.
Ik rij zelf trouwens een toyota paseo, is misschien ook interessant voor je. 1.5, 90 pk's maar met een gewicht van 895kg is dat ruim voldoende en lekker goedkoop qua wegenbelasting.

Ik vind de puma wel erg klein! Beetje een vrouwenautootje (misschien komt dat ook omdat m'n ex er 1 had). Zij had de 1.4 maar weet niet of jij die hebt of de 1.7? Hij reed wel redelijk vlot maar vond zelf de versnellingsbak niet zo fijn.
Ik rij zelf trouwens een toyota paseo, is misschien ook interessant voor je. 1.5, 90 pk's maar met een gewicht van 895kg is dat ruim voldoende en lekker goedkoop qua wegenbelasting.

Het was de1.7 versie.

Maar heb vandaag mijn keuze genomen. Het is de hyundai coupé model uit 99-01 geworden. 1.6 uitvoering, 117pk, 90.000km op de teller, één jaar europe assistance, 1 jaar garantie, groot onderhoud voor verkoop, keuring voor verkoop: 4000€, 700€ van hun originele vraagprijs gepingeld (dankzij de carbase waardebepalingstool van autoweek.nl).

Is ook een nette wagen! Veel plezier ermee ;)

Terug
Naar boven