XXL Nutrition

occasie wagen

• Topic Starter Topic Starter
Veel succes bij de testrit.
En een Chysler neon 2.0 zal een stuk lekkerder mee kunnen in het verkeer dan een 1.1 liter 206.
Zelf heb ik een Neon en bevalt me best goed en tot nu toe weinig problemen ( 1 keer de accu) mee gehad.

damn kerel, ik ben al zo hard sinds mijn 8 jaar verliefd op die wagens! :D

Heb ondertussen de verkoper aan de lijn gehad van de chrysler met 150.000km en het zou gaan om een garagist die zijn wagen verkoopt die hij jarenlang zelf heeft onderhouden totdat de dodge garage gesloten werd. Daarna zou hij hem in onderhoud gegeven in een garage in mijn buurt.

De wagen zou een drieversnellingsautomaat zijn. Hij beweert dat er nog een 150.000km leven inzit zonder grote kosten.

Of je kiest voor zoiets :D dit is die van mij en voor de liefhebber... hij is te koop :D

IMG_4171[1].jpg

IMG_4169[1].jpg

Leuke auto's die Alfa's. Vind die GT altijd een mooie verschijning haha.

Een Peus 206 1.1 zoals TS voorstelt is echt te sloom voor woorden. Ik reeds een 206 1.6 en kwam amper vooruit.

Idd, die 1.1 motor zou ik echt niet nemen. Veels te sloom en daarom echt ook niet zuiniger imo.

Om maar een voorbeeld te geven . Een occasie golfje TDI met carpass die heel goed onderhouden is kan je nog vele jaren met rijden. Op tijd z'n onderhoud ,geen gekke dingen mee uitsteken en die dingen lopen gemakkelijk 4 ton of meer.

Idd, leuke verschijningen zijn het.. 156,159, brera en de schone 8C. Maar motorisch is alfa gewoon k*t.
Sorry greetje:rolleyes:

don't be ;)
Ik heb er nu meerdere gehad en deze moest ik ook hebben maar nu krijgt ie toch weer een schop. :D
Geef mij toch maar een duitser, altijd goed en nooit geen ellende mee gehad. Wil toch weer een bmw, liefst een coupe alleen zal ik er dan weer op achteruit gaan (bouwjaar) :mad: Ja of er moet een vracht poen bij en daar heb ik nou net geen zin in ghehe :D

Dat is juist mooi.
Als iemand je auto niet mooi vind zeg je gewoon ''emotie en passie dit'' :o
Wat zeg je dat toch weer mooi Ron :knipoog:

don't be ;)
Ik heb er nu meerdere gehad en deze moest ik ook hebben maar nu krijgt ie toch weer een schop. :D
Geef mij toch maar een duitser, altijd goed en nooit geen ellende mee gehad. Wil toch weer een bmw, liefst een coupe alleen zal ik er dan weer op achteruit gaan (bouwjaar) :mad: Ja of er moet een vracht poen bij en daar heb ik nou net geen zin in ghehe :D

Ligt eraan wat je wilt een 3 of een 6 serie :P

• Topic Starter Topic Starter
lol topic hijack :D

Sorry Linke, maar ik enk dat friesland iets te ver af is ...

Een foute bmw dus, dat vink ook wel mooi :D

ja jammer genoeg wel ;) anders kocht ik mooi een beemer over de grens :D

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Wat nou fout? moet niet te degelijk zijn :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit noem ik nou degelijk

Veel succes maat en ook veelplezier.

Aankopen is het leukst!

Zekers, " het verkrijghen van de saek is het einde van 't vermaeck".
Geld ook voor andere dingen. Enneh, ik leef mijn auto niet uit ;)

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

Dat is juist mooi.
Als iemand je auto niet mooi vind zeg je gewoon ''emotie en passie dit'' :o

Vooral veel emotie als je weermet panne staat :D

Zekers, " het verkrijghen van de saek is het einde van 't vermaeck".
Geld ook voor andere dingen. Enneh, ik leef mijn auto niet uit ;)

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

Vooral veel emotie als je weermet panne staat :D
heej kl***zak :army: :D:D

Terug
Naar boven