Fitness Seller

Occupy Wall Street topic

Lol, dit is niet op nieuws geweest? Zoveel mensen die protesteren?

Nee :P overal word het verborgen gehouden :P Zegt al genoeg lijkt me, rijke tjappies hebben de macht boven de overheid. Nederland word in feite ook geleid door enkele rijke families die eigen belangen hebben.

• Topic Starter Topic Starter
nee het wordt erg weggemoffeld door de standaard media , of in het negatief daglicht gezet maar ze kunnen er steeds minder omheen gezien het steeds groter wordt.

Kan het bijna niet geloven dat RTL of het NOS hier niks over gemeld hebben. Elke kleine relletje in Syrie of Libie wordt direct hot nieuws en staat het dagenlang in de kranten. En duizenden mensen die dagenlang protesteren wordt er niet eens wat over gezegd.

Ongelooflijk, waar gaan we heen met deze wereld?

• Topic Starter Topic Starter
Ben dit al weken aan het volgen, te mooi. Wordt tijd voor een internationale revolutie.

En wat willen ze bereiken en hoe?

Nu op tv ned 2

Het volk wint altijd. Mooie evolutie dit.

Financiële industrie is te rijk, te machtig.

Goed om te zien dat meer en meer mensen het eindelijk snappen.

Beter dan die rellen in Londen, kan er wel sympathie voor opbrengen. Niet dat dit soort protesten veel gaan opleveren maar in de USA is het gat tussen arm en rijk bizar groot voor een Westers land en inmiddels is een groot gedeelte van de middenklasse ook gaan behoren tot de armere klasse.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brazilie is nog veel extremer zoals je kan zien op de grafiek, die bizarre verhoudingen deze zomer nog direct mogen meemaken. Maar de USA is sinds de jaren 80 gestaag bezig om het gat tussen arm en rijk groter te maken.

Ik denk dat we hier een turning point in de geschiedenis meemaken(vandaar dat de media zo weinig mogelijk aandacht erop richt). Kan nu 2 kanten op:
- Ze laten die mensen een beetje protesteren en na een tijdje zijn ze het zelf wel beu(waar ik niet op hoop, ze zijn nu al 5 weken bezig)
- Deze demonstratie barst uit zijn voegen dat zelfs het leger wordt ingezet en misschien zelfs 'martial law'?

De rijken hebben overal macht op, zelfs het leger, maar zelfs deze(het leger) zijn mensen. Die zullen dan toch ook wel snappen dat ze zichzelf in de vingers snijden.
De U.S. is in feite al failliet, ze zijn alleen nog maar tijd aan het kopen. Zodra de U.S. failliet wordt verklaard stort de hele wereldeconomie in elkaar en komt er toch hoogstwaarschijnlijk WW3. Ik zeg laat maar komen. :D Join the resistance lol.

Beter dan die rellen in Londen, kan er wel sympathie voor opbrengen. Niet dat dit soort protesten veel gaan opleveren maar in de USA is het gat tussen arm en rijk bizar groot voor een Westers land en inmiddels is een groot gedeelte van de middenklasse ook gaan behoren tot de armere klasse.

plaatjes

Brazilie is nog veel extremer zoals je kan zien op de grafiek, die bizarre verhoudingen deze zomer nog direct mogen meemaken. Maar de USA is sinds de jaren 80 gestaag bezig om het gat tussen arm en rijk groter te maken.
We can't change!

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 23:53 ----------

Ik denk dat we hier een turning point in de geschiedenis meemaken(vandaar dat de media zo weinig mogelijk aandacht erop richt). Kan nu 2 kanten op:
- Ze laten die mensen een beetje protesteren en na een tijdje zijn ze het zelf wel beu(waar ik niet op hoop, ze zijn nu al 5 weken bezig)
- Deze demonstratie barst uit zijn voegen dat zelfs het leger wordt ingezet en misschien zelfs 'martial law'?

De rijken hebben overal macht op, zelfs het leger, maar zelfs deze(het leger) zijn mensen. Die zullen dan toch ook wel snappen dat ze zichzelf in de vingers snijden.
De U.S. is in feite al failliet, ze zijn alleen nog maar tijd aan het kopen. Zodra de U.S. failliet wordt verklaard stort de hele wereldeconomie in elkaar en komt er toch hoogstwaarschijnlijk WW3. Ik zeg laat maar komen. :D Join the resistance lol.
Er is niemand die VS failliet gaat verklaren, want niemand heeft er belang bij. Bennie kan trouwens goed printen, failliet gaan ze niet.

Wat een onzin.
Dit is in de US al die tijd op het nieuws, niemand die iets verborgen probeert te houden.
De reden waarom je het niet in nl op het nieuws ziet is omdat het niet interessant genoeg is.
Die oproerkraaiers zijn het na een tijdje beu en dan gaan ze weer een welfare check halen als vanouds.

Wat een onzin.
Dit is in de US al die tijd op het nieuws, niemand die iets verborgen probeert te houden.
De reden waarom je het niet in nl op het nieuws ziet is omdat het niet interessant genoeg is.
Die oproerkraaiers zijn het na een tijdje beu en dan gaan ze weer een welfare check halen als vanouds.

Enige wat je af en toe hoort op een Amerikaanse zender de afgelopen week is 'Wallstreet Protests spread' en natuurlijk de nodige ridicule zoals gewoonlijk als er dan toch erover gepraat wordt.

Studenten met veel schulden , mensen die hun huis niet meer kunnen betalen enz. Deze mensen zullen blijven 'protesteren' , ze zijn er nu al zo'n 2 weken mee bezig. Op 15 october is er een internationale occupy whatever gepland dacht ik.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 04:09 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=9y768coPoGo

Kanye for the win! Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen , hij is trouwens slim om niets te zeggen.

Terug
Naar boven