AndroidHealthClinic

Occupy Wall Street topic

• Topic Starter Topic Starter
Er is nog helemaal geen systeem omvergegooid en de gulzigheid van een kleine minderheid maakt het kapitalisme nog niet slecht.
Geen enkel systeem is perfect overal kunnen dingen misgaan en grote gevolgen hebben.

Zodra het een keer misgaat zul je altijd de tegenhangers horen zeggen van zie je nou wel.
dat er bij elk systeem wel iets misgaat is niet zo, volgens mij kan er iets verzonnen worden wat veel perfecter is dan het huidige systeem. en zoveel verschillende systemen hebben we niet gehad in het verleden.

dat er bij elk systeem wel iets misgaat is niet zo, volgens mij kan er iets verzonnen worden wat veel perfecter is dan het huidige systeem. en zoveel verschillende systemen hebben we niet gehad in het verleden.

Er bestaat geen perfect systeem zal erook nooit komen, alleen meningen over een systeem.
Het volgende wat bedacht word zal ook voor en tegenstanders hebben en zal dus niet perfect kunnen zijn.

Er bestaat geen perfect systeem zal erook nooit komen, alleen meningen over een systeem.
Het volgende wat bedacht word zal ook voor en tegenstanders hebben en zal dus niet perfect kunnen zijn.
ik had het over perfecter. en perfecter is als meer mensen het een goed systeem vinden. en gezien we nu handig kunnen pollen (met het internet) wie liever een ander systeem wilt, denk ik dat we langzaam naar perfectie kunnen.

Het heeft echt geen zin om met die gast te discussiëren hoor, er moet een bepaald niveau van kennis aanwezig zijn wil het zin hebben.

Het heeft echt geen zin om met die gast te discussiëren hoor, er moet een bepaald niveau van kennis aanwezig zijn wil het zin hebben.
punt van een discussie is samen tot 1 punt te komen, als ik zoals jij zegt geen kennis heb, word ik alsnog slimmer van de discussie.

en
wat patrick zei:
Het volgende wat bedacht word zal ook voor en tegenstanders hebben

echt bullshit als het nieuwe systeem veel minder tegenstanders heeft, waarom dan het ouden behouden?

punt van een discussie is samen tot 1 punt te komen, als ik zoals jij zegt geen kennis heb, word ik alsnog slimmer van de discussie.

en
wat patrick zei:

echt bullshit als het nieuwe systeem veel minder tegenstanders heeft, waarom dan het ouden behouden?

Als je zegt dat we gewoon ff een 'perfecter systeem' moeten bedenken, dan snap je toch een hoop niet. Weet je eigenlijk wel een beetje hoe kapitalisme ontstaan is bijvoorbeeld?
En dan nog, er zijn zoveel grote denkers geweest in het verleden en niemand heeft een beter (werkend) alternatief bedacht.

Edit: En dan heb ik het nog niet eens over dat jij via internet een poll wil over een nieuw systeem? Serieus, heb je geblowd vandaag?

en
wat patrick zei:

Vertel eens joranr, hoeveel voor en tegenstanders zijn er nu, en hoeveel straks bij het fictieve nog niet bestaande systeem :D?

Sorry maar het snijd idd weinig hout wat je nu zegt hahaha.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 23:03 ----------

Moraalridder, je moet het joranr niet zo kwalijk nemen.
Je kan een ezel immers niet kwalijk nemen dat het een ezel is.

Vertel eens joranr, hoeveel voor en tegenstanders zijn er nu, en hoeveel straks bij het fictieve nog niet bestaande systeem :D?

Sorry maar het snijd idd weinig hout wat je nu zegt hahaha.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 23:03 ----------

Moraalridder, je moet het joranr niet zo kwalijk nemen.
Je kan een ezel immers niet kwalijk nemen dat het een ezel is.
ik heb niet gezegd dat de meerderheid van het systeem baalt, enkel dat wanneer duidelijk is dat dat wel zo is dat het systeem veranderd moet worden en dat het niet hetzelfde moet blijven omdat "wat bedacht word zal ook voor en tegenstanders hebben"

Haha. De 99% zijn het aantal demonstranten daar die geen flauw idee hebben waarom ze daar protesteren en protesteren óm het protesteren. Van die hippies die overal haat aan hebben wat het huidige kabinet doet.

Haha. De 99% zijn het aantal demonstranten daar die geen flauw idee hebben waarom ze daar protesteren en protesteren óm het protesteren. Van die hippies die overal haat aan hebben wat het huidige kabinet doet.

Mooi de algemene nieuws bronnen na gepraat , moest je zelf een beetje onderzoek gedaan hebben zou je weten dat dit niet klopt. Denk je dat er daar mensen al een maand zitten 'gewoon om effe te protesteren'.

Haha kijk eens naar deze baas.

http://www.youtube.com/watch?v=WmEHcOc0Sys

Mooi de algemene nieuws bronnen na gepraat , moest je zelf een beetje onderzoek gedaan hebben zou je weten dat dit niet klopt. Denk je dat er daar mensen al een maand zitten 'gewoon om effe te protesteren'.

Haha kijk eens naar deze baas.

http://www.youtube.com/watch?v=WmEHcOc0Sys
hij gaat wel een beetje te lang door, en in irak en afghanistan is de collateral damage erg groot. dus om nou te gaan zeggen dat ze daarheen moeten......

Ja , mss bedoelt ie net als je onschuldige mensen wil vermoorden/pijn doen moet je maar naar daar gaan.
dan geef ik hem groot gelijk. maar dan alsnog komt het een beetje over alsof hij het voor de show doet omdat de camera erbij is, maarja alsnog goede actie.

Waar halen die mensen eigenlijk de tijd vandaan om te staken?

Oh ja................

Waar halen die mensen eigenlijk de tijd vandaan om te staken?

Oh ja................

Ja idd volgens het systeem zouden ze kei hard moeten werken om de rijken nog rijker en machtiger te maken. ???

060426kapitalisme.jpg

Hahah dat valt wel mee, maar mijn huidige situatie heb ik aan mezelf te danken, maar dankzij het kapitalistische systeem heb ik wel de vrijheid om ooit financieel zeer welwarend te worden.
Dat heb je met een kapitalistisch systeem toch zelf grootendeels in eigen hand.

Ken ik jou trouwens kloontje? :)

Geen kloon, tis gewoon overduidelijk dat jij een nietsnut bent.

Terug
Naar boven