XXL Nutrition

Oestrogeen blokker / anti aromatase

Ryu-

Novice
Waardering
1
Beste,

Ik heb een vraagje (vraagjes) naar jullie kuurmethodes toe, specifiek inzake anti aromatase / oestrogeen blok.

Stel je bent bezig met een kuur, je merkt dat je gyno begint aan te maken.. ga je dan anti aromatase nemen, bv arimidex, of femara..of..?
en hoeveel dan(inzake een kuur met injecties, deca + test esther(s)? en hoe lang? (tot je voelt dat de gyno weer weggaat of preventief door blijven nemen?) wat zijn je persoonlijke ondervindingen tijdens een kuur + inname anti aromatase?

en na de kuur oestrogeen receptoren blokken met nolvadex? of betere methode/produckt? Hoe lang neem je nolvadex dan? en bij welke periodes bouw je af?

Als je dan gedaan hebt met je nakuur kan het dan nog mogelijk zijn dat er aromatase aantreedt? dat de oestrogenen gaan plakken aan de opgengekomen receptoren?

Merci voor het lezen en hopelijk beantwoorden van mijn vragen,..

Een vrouw aan deca en test..
Op hoeveel zit je?

Vette shit, ik ben multiseksueel.

Vette shit, ik ben multiseksueel.

Jij bent zeker net als die gast laatst bij Jensen.
Uiterlijk van een man, gespierd en tattoes, maar van onderen een vagina:D
Daarom ben jij de contestwinnner.

Ontopic:
Tijdens mijn kuren merk ik al gauw dat ik last krijg van gyno. Daarom heb ik ook altijd nolva achter de hand.
Voor mijn laatste kuur heb ik nolva vanaf dag1 al mee laten lopen op 20mg ed.
Dit is mij super bevallen. Totaal geen last van gyno, minder sides, minder test die omzet naar oestrogeen.

@Hitman

Beinvloed dit niet je gains? Of de kwaliteit er van>?
Hoe heb je dat ervaren toen je weer uit de kuur kwam of zit je er nog steeds in? :roflol:>

@Hitman

Beinvloed dit niet je gains? Of de kwaliteit er van>?
Hoe heb je dat ervaren toen je weer uit de kuur kwam of zit je er nog steeds in? :roflol:>

Nee juist niet, had er totaal geen last van, gains gingen zoals verwacht, alleen had ik veel minder last van sides.
En vocht en vet tel ik naturlijk niet mee als gains. De spiegel is mijn maatstaaf. En na de kuur trek ik de nolva nog drie weken door en had hierbij ook totaal geen last van terugval of een dipje.

Hier op het board lees je namelijk NOOIT dat je nolva tijdens je kuur zou kunnen gebruiken omdat het je gains slecht zou beinvloeden........

Maybee wel iets om over na te denken om zodra sides zich voordoen te beginnen met nolva.........20 mg per dag OID?

Hier op het board lees je namelijk NOOIT dat je nolvadex tijdens je kuur zou kunnen gebruiken omdat het je gains slecht zou beinvloeden........

Maybee wel iets om over na te denken om zodra sides zich voordoen te beginnen met nolvadex.........20 mg per dag OID?

De waarheid van vandaag is de leugen van morgen. Wie zegt dat wat wij alles vandaag doe ook goed is. Who knows.
Op amerikaanse sites is het normaal om nolva vanaf het begin mee te laten lopen.
Ik heb het iig voor mezelf uitgeprobeerd en merkte dus totaal niet het mijn gains nedelig beinvloedde.
Dus mocht er een volgende kuur komen dan zal er voor mij zeker nolva vanaf dag 1 weer lopen.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben een vrouw ja. maar dat betekent automatisch niet dat ik aan het kuren ben of dat ik eruit zie als een bodybuildster.
Ik studeer bio-medische wetenschappen en ben een case-study bezig over borstkanker, en een deel ervan gaat over bodybuilding en gebruik van medicatie..

Daarom please serieuze antwoorden, ik beledig jullie ook niet dat jullie opgepompte hormonehoeren zijn he..

toch bedankt voor de antwoorden tot zover, en succes verder met jullie trainingen en voeding

• Topic Starter Topic Starter
en voor de andere ryu, ik heb deze account mogen gebruiken van een vriend van me. hij heet in het echt ook ryu. Jij miss ook.. Sorry dat ik post met dezelfde naam. Maar een geluk, ik post maar een keer, als ik hopelijk genoeg reacties van jullie gekregen heb...

ik ben een vrouw ja. maar dat betekent automatisch niet dat ik aan het kuren ben of dat ik eruit zie als een bodybuildster.
Ik studeer bio-medische wetenschappen en ben een case-study bezig over borstkanker, en een deel ervan gaat over bodybuilding en gebruik van medicatie..

Daarom please serieuze antwoorden, ik beledig jullie ook niet dat jullie opgepompte hormonehoeren zijn he..

toch bedankt voor de antwoorden tot zover, en succes verder met jullie trainingen en voeding

Uit pure nieuwsgierigheid, waarom gaat een deel van je borstkanker-studie, over bodybuilding?
Is datgeen omdat BB'ers medicatie gebruiken als femara, nolvadex, etc en jullie hier min of meer van leren? Of om een totaal andere reden?
Zal wel een totaal andere reden zijn, maar ben toch benieuwd..

Beste,

Ik heb een vraagje (vraagjes) naar jullie kuurmethodes toe, specifiek inzake anti aromatase / oestrogeen blok.

Stel je bent bezig met een kuur, je merkt dat je gyno begint aan te maken.. ga je dan anti aromatase nemen, bv arimidex, of femara..of..?

Nee een SERM, zoals Tamoxifen (Nolvadex), want er is dan al oestrogeen in je lichaam, een AI is dan mosterd na de maaltijd, wil je meteen gyno aanmaak onderdrukken.

en na de kuur oestrogeen receptoren blokken met nolvadex? of betere methode/produckt? Hoe lang neem je nolvadex dan? en bij welke periodes bouw je af?

Als je dan gedaan hebt met je nakuur kan het dan nog mogelijk zijn dat er aromatase aantreedt? dat de oestrogenen gaan plakken aan de opgengekomen receptoren?

Ja Nolvadex wordt voornamelijk gebruikt in de nakuur.
Ik zelf zou er ook nog een anti-aromatase ernaast zetten. Het heeft niet alleen als voordeel dat je geen oestrogeen meer hebt, maar zorgt ook voor sneller herstel van LH aanmaak
Na de nakuur kan er oestrogeen rebound optreden. Dit heeft niet zozeer met de aromatase te maken ná de nakuur. In de nakuur kan oestrogeen worden opgebouwd, mits je geen AI gebruikt.

Bij deze, resprect:D

Maar wat wil je precies onderzoeken dan? Op het board staan een hoop onderzoeken, misschien dat je daar ook veel uit kunt halen..

Terug
Naar boven