De reden waarom ik bodybuilding erbij genomen heb als onderwerp om de verschillende invloeden op het menselijk lichaam duidelijker weer te geven, qua hormonale spiegels. dat de mannelijke patienten in sommige gevallen ook baat hebben bij verscheidene medicamenten die het oestrogeen-gehalte dalen doet. Denk aan puberale gyno.
Doch het hoofdonderwerp zijn de vrouwlijke patienten, doch vind ik het persoonlijk een interessant onderwerp. Wie weet komt bodybuilding dan een beetje uit het slecht daglicht te staan. Ik ga mijn medestudenten eens duidelijk maken dat er meer bij te komen is dan wat trainen en eten, en ja kuren. Dat er toch een klein klein beetje medische achtergrond gekend dient te zijn bij de meer serieuzere bodybuilders.
Btw nogmaals merci voor de antwoorden met jullie ervaringen.
Doch het hoofdonderwerp zijn de vrouwlijke patienten, doch vind ik het persoonlijk een interessant onderwerp. Wie weet komt bodybuilding dan een beetje uit het slecht daglicht te staan. Ik ga mijn medestudenten eens duidelijk maken dat er meer bij te komen is dan wat trainen en eten, en ja kuren. Dat er toch een klein klein beetje medische achtergrond gekend dient te zijn bij de meer serieuzere bodybuilders.
Btw nogmaals merci voor de antwoorden met jullie ervaringen.