XXL Nutrition

Oestrogeen en Testosteron meten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suparpowers

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m82
Massa
74kg
Vetpercentage
11%
Waar de **** kan ik me Oestrogeen en Testosteron in me bloed laten meten?????
Ik heb een klotehuisarts die het nooit echt "nodig" vindt, gewoon tijdverspilling zegt hij; "het is vast hoog genoeg want anders zou je niet fysiek ontwikkelen".
Betaalde docters anders? Want die huisarts weet volgens mij echt niet wtf die zegt...:
"2 eieren per dag is meer dan genoeg voor goeie gains jongeman, maak je dus geen zorgen, meer hoef je niet!"
Maarja, iemand een idee? Bij een of andere laboratorium ofso :p?

Superpowers, niet om het een of ander maar.. Waarom wil je dat nou weten dan?
Wat ga je ermee doen en wat heb je er precies aan?

• Topic Starter Topic Starter
Superpowers, niet om het een of ander maar.. Waarom wil je dat nou weten dan?
Wat ga je ermee doen en wat heb je er precies aan?

Kan vele problemen gaan oplossen zoals slaapstoornissen... de ene keer slaap ik 5 uur, andere keer 10 uur, problemen ook zoals rare eetlust: ik eet soms maaltijden voor 2 en heb nogsteeds het gevoel dat ik niet volzit, soms overreacties tegenover vrienden, familie en vreemden en ga zo maar door... ik denk dat het allemaal daar mee te maken kan hebben.
En zoiezo me gains, of ik de lat nog hoger zou kunnen leggen of het hier bij laten...

Kan vele problemen gaan oplossen zoals slaapstoornissen... de ene keer slaap ik 5 uur, andere keer 10 uur, problemen ook zoals rare eetlust: ik eet soms maaltijden voor 2 en heb nogsteeds het gevoel dat ik niet volzit, soms overreacties tegenover vrienden, familie en vreemden en ga zo maar door... ik denk dat het allemaal daar mee te maken kan hebben.
En zoiezo me gains, of ik de lat nog hoger zou kunnen leggen of het hier bij laten...
Je post inderdaad als een biatchh.
Stel je niet zo aan kerel. Dan komt het goed met je geloof me ;) .

niet lullig bedoeld, maar je gallerij zegt dat je nog lang niet bij je "lat" bent :)

en overreactie duidt eerder op meer test als minder.

Je zorgen maken is ook katabool, dont worry.

Antwoord op je vraag:

http://medimark.nl/

Laatst bewerkt:
Gewoon bij een andere huisarts gaan dan???

hmm kan dat gewoon? ben nog minderjarig... (16) dus kweet niet hoe al die shit werkt met overstappen enz.

In ieder geval ben ik zeker dat mijn huisdokter hiermee geen probleem zou hebben! Wanneer je onzeker ben over iets is er toch niets verkeerd mee om het te laten checken zeker? Je mag toch kiezen naar welke dokter je gaat ofni?

Maar snap u dokter wel hoor. Wanneer je gains maak enzo is er toch niets om u zorgen over te maken

Laatst bewerkt:
In ieder geval ben ik zeker dat mijn huisdokter hiermee geen probleem zou hebben! Wanneer je onzeker ben over iets is er toch niets verkeerd mee om het te laten checken zeker? Je mag toch kiezen naar welke dokter je gaat ofni?

ja klopt, maar ik heb als standaart 2 huisartsen ofso... heeft met de verzekering en inschrijfshit te maken weetje, heb eerlijkgezegt niet veel verstand van al die dingen, maarja particulieren zijn duur of niet? of betaald je verzekering dat?

ja klopt, maar ik heb als standaart 2 huisartsen ofso... heeft met de verzekering en inschrijfshit te maken weetje, heb eerlijkgezegt niet veel verstand van al die dingen, maarja particulieren zijn duur of niet? of betaald je verzekering dat?

Euh ja weet ni daar maar hier in Belgie betaal ik 21euro aan de dokter waar ik maar wil gaan en krijg van het ziekenfonds 18 ofzo terug en later betaal ik nog eens een 12 euro aan het labo voor het bloedonderzoek das al. Heb zo eens mijn bloedwaarde 3 x laten controleren op 5 weken. Niemand heeft daarvan iets gezegd hoor. Ja de dokter zei dat ik zot was en teveel nadenk over alles maar de patient is koning hey;)

Euh ja weet ni daar maar hier in Belgie betaal ik 21euro aan de dokter waar ik maar wil gaan en krijg van het ziekenfonds 18 ofzo terug en later betaal ik nog eens een 12 euro aan het labo voor het bloedonderzoek das al. Heb zo eens mijn bloedwaarde 3 x laten controleren op 5 weken. Niemand heeft daarvan iets gezegd hoor. Ja de dokter zei dat ik zot was en teveel nadenk over alles maar de patient is koning hey;)

ff navragen bij ouders en de rest nachecken dan :D

vergeet de huisarts en ga gewoon particulier bij bv medimark.
Zo duur is dat niet hoor. Je mag er ook wel wat voor over hebben dan he. ;)

klopt, noem een prijsje dan om je bloed helemaal te laten nachecken?
hormonen, cholesterol, suikers van alles gewoon wat invloed kan hebben op me gains?

Sjeessus....wat een epic topic weer zeg.

Misschien minder whinen, zal je ook beter door gainen.

jaja daar hebben we Marcel weer, de slimme gozer die de topics opzoekt die hem tog geen **** boeien om zielig erover te doen.
ga meer insuline in je spuiten en langer in de zonnebank liggen mongol haha

Roidrage jongetje?Nvm, ik geloof niet dat je topicje veel mensen boeit hier, afgaande op de reacties.
Misschien hebben ze wel gewoon door dat je maar een 16 jarig pubertje met een veel te grote mond bent, die zich druk maakt om futiliteiten.
Oh ja, mensen liggen meestal onder de zonnebank, niet erin.

mwa, heb wel aardige mensen hier gezien die beetje normaal kunnen doen en praten zonder te klagen.
dus je ligt niet tussen die 2 shitdingen die je van onder en boven bruin maken, maar onder de apparaat zelf? logisch...
en thanks voor de roidrage compliment, maar nee, ik heb geen extra supplementjes als jij en je vriendjes nodig.
neptintjes, insuline, en wie weet wat je nogmeer voor shit eringooi.
ps: je huid is erg ****ed up goos, geen definitie, geen shit, die 11% lijkt eerder 21%. roep je backup nou maar weer...

mwa, heb wel aardige mensen hier gezien die beetje normaal kunnen doen en praten zonder te klagen.
dus je ligt niet tussen die 2 shitdingen die je van onder en boven bruin maken, maar onder de apparaat zelf? logisch...
en thanks voor de roidrage compliment, maar nee, ik heb geen extra supplementjes als jij en je vriendjes nodig.
neptintjes, insuline, en wie weet wat je nogmeer voor shit eringooi.
ps: je huid is erg ****ed up goos, geen definitie, geen shit, die 11% lijkt eerder 21%. roep je backup nou maar weer...

Pfff...je kan eigenlijk ook geen normale reactie verwachten van een kind dat zichzelf quoot in z'n sig.
Maar goed, ik laat het hierbij, supargaypowers -zoals je hier op het forum genoemd wordt- stuur maar weer een huil pm als je wat wilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven