Suparpowers
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat lul jij nou kleuterpost een foto dan en kras je kop weg?
---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------
shhhh peanut, nog beetje doorgroeien metje 1 meter 60 nogwat...
Je laat zelf ook je muil niet zien op je pic.

Zie je nou wel dat mijn pics nep zijn! Ik gewoon Superanalpowers hoofd op mijn pics!Na lang speurwerk dan hier een foto van suparr*tardpowers....
[afbeelding niet meer beschikbaar]
"2 eieren per dag is meer dan genoeg voor goeie gains jongeman, maak je dus geen zorgen, meer hoef je niet!"

Wat lul jij nou kleuterJe laat zelf ook je muil niet zien op je pic.
Leer alsjeblieft logica fabriceren.
168 rofl...Dus Marcel postte wel echt een pic van je gezicht?jouW gezicht zie ik nergens hypocrietje168 rofl...
Jongeren met een verstandelijke beperking hebben vaak ook chronische aandoeningen. Daardoor hebben ze een groter risico op emotionele en gedragsproblemen. Al met al verkleint dit hun kansen om volwaardig deel te nemen aan de maatschappij.
Kan vele problemen gaan oplossen zoals slaapstoornissen... de ene keer slaap ik 5 uur, andere keer 10 uur, problemen ook zoals rare eetlust: ik eet soms maaltijden voor 2 en heb nogsteeds het gevoel dat ik niet volzit, soms overreacties tegenover vrienden, familie en vreemden en ga zo maar door... ik denk dat het allemaal daar mee te maken kan hebben.
En zoiezo me gains, of ik de lat nog hoger zou kunnen leggen of het hier bij laten...