XXL Nutrition

Oestrogeen en Testosteron meten

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
yupyup, heb marcel aant huilen gemaakt, maarja, wel knap gedaan hoor insulinevreter... je hebt het helemaal alleen gedaan, zonder je backup te roepen! mama is vast supertrots!

strax weer insulinespuiten en zonnebank in he goos,dan gaan we kijken of je "gains" daardoor beter worden hahahahaha :D

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

mrja genoeg van al die shit man, heb me antwoord al. word dus naar een particulier. thanks all.
jij ook marcel, thanks voor de aandacht en lol.
sleep tight!

rodney_king.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=_7_EJzIKHpY

chill out...

de enigste mensen op DBB die zich echt zorgen maken om hun test of oest levels zijn de gasten die kuren :)

en als je niet kuurt hoef je je ook geen zorgen te maken.

gewoon hard trainen goed eten en genoeg slapen ;)

lol.. wat een topic weer

Kan vele problemen gaan oplossen zoals slaapstoornissen... de ene keer slaap ik 5 uur, andere keer 10 uur, problemen ook zoals rare eetlust: ik eet soms maaltijden voor 2 en heb nogsteeds het gevoel dat ik niet volzit, soms overreacties tegenover vrienden, familie en vreemden en ga zo maar door... ik denk dat het allemaal daar mee te maken kan hebben.
En zoiezo me gains, of ik de lat nog hoger zou kunnen leggen of het hier bij laten...

welkom in de puberteit jongen

yupyup, heb marcel aant huilen gemaakt, maarja, wel knap gedaan hoor insulinevreter... je hebt het helemaal alleen gedaan, zonder je backup te roepen! mama is vast supertrots!

strax weer insulinespuiten en zonnebank in he goos,dan gaan we kijken of je "gains" daardoor beter worden hahahahaha :D

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

mrja genoeg van al die shit man, heb me antwoord al. word dus naar een particulier. thanks all.
jij ook marcel, thanks voor de aandacht en lol.
sleep tight!

Dag sniperx. Ga nu maar terug weg...

Ik ken iemand vanop dit forum die 16 jaar was en toch een te laag testo gehalte had.

Zou dus moeten gaan bij je dokter hoor.

Pfff...je kan eigenlijk ook geen normale reactie verwachten van een kind dat zichzelf quoot in z'n sig.
Maar goed, ik laat het hierbij, supargaypowers -zoals je hier op het forum genoemd wordt- stuur maar weer een huil pm als je wat wilt.
:roflol: Marcel! laat je hoofd toch eens zien!

ok supergaypowers

Laatst bewerkt:
vetrol.

:roflol::roflol: vetrol :roflol: epic verschil in bf

Jongeren met een verstandelijke beperking hebben vaak ook chronische aandoeningen. Daardoor hebben ze een groter risico op emotionele en gedragsproblemen. Al met al verkleint dit hun kansen om volwaardig deel te nemen aan de maatschappij.

lawl nee hij is dik irl, vandaar geen foto en gelogen bf percentage :)

Maar hey superpowers, hoe weten wij of jij dat bent op die pic? Ik kan je gezicht niet zien.
Je zou net zo goed een Arnold kunnen zijn maar gewoon een gezicht weg shoppen en zeggen dat je 15 bent.

kersenpit: ik heb een dbb acount, terwijl ik niet eens aan bb doe, maar wel de hele dag op dit forum zit uit verveling. bijna 4000 posts gvd, doe wat eraan.

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

ben tijdje terug 16 geworde, en ehhh... ik zou dan tog wel een betere pic gevonden kunne hebbe ipv dit?

ik toch ook wel betere stats
:trollfacex:

Ok dan Superanalpowers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven