Peter Wouters
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 197
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 83kg
Ik weet dat dit een cycle is maar wat je vaak ziet bij jongens aan de trt is dat ze de hogere dosis niet aankunnen. Testosteron is stimulerend voor het sympatische zenuwstelsel en het gevolg is dat ze ongeveer die symptomen gaan ontwikkelen die jij hebt. Vaak zie je dat die mensen ook een tekort hebben aan Pregnenolone. Dit neurosteroid werkt in op je endocannabinoide systeem. Vervolgens is het vooral een precursor voor Progesteron en Allopregnanolone. Beide sterk relaxerend en antidepressiva. Dave Lee noemt daarom Testosteron de accelerator en Pregnenolone de remmen.
Ik ben niet zeker maar ik vermoed dat je symptomen met Preg gaan verbeteren. Wanneer dit op punt is dan slaap je als een baby. Dit kan ik zelf beamen. Maar wees voorzichtig hiermee. Begin bijvoorbeeld met 10mg en werk je langzaam omhoog. Vaak is 25mg al genoeg maar er zijn jongens die het dubbele en zelfs het viervoudige nodig hebben. Hou er rekening mee dat dosering werkt als een omgekeerde U. Op een bepaald punt ga je terug naar af.
Ik ben niet zeker maar ik vermoed dat je symptomen met Preg gaan verbeteren. Wanneer dit op punt is dan slaap je als een baby. Dit kan ik zelf beamen. Maar wees voorzichtig hiermee. Begin bijvoorbeeld met 10mg en werk je langzaam omhoog. Vaak is 25mg al genoeg maar er zijn jongens die het dubbele en zelfs het viervoudige nodig hebben. Hou er rekening mee dat dosering werkt als een omgekeerde U. Op een bepaald punt ga je terug naar af.