Fitness Seller

oestrogeen vraag

tubbol

Cool Novice
Waardering
0
Hoj,

ben nu al een paar weekjes aan het cutten en het gaat goed... zit denk nu wel onder de 10%..

Nu is het rare, mijn bovenlichaam is erg mooi droog geworden (kan de onderse buikspieren bijna helemaal gedifineerd zien + aders erover heen)
maar heb super veel vetophoping op mijn kont en dijen..

zou dit kunnen door een teveel aan oestrogeen in mijn lichaam?

enzo jah, zou het helpen als ik dan bijvoorbeeld nolvadex ga slikken (ben wel helemaal naturel)

wie kan mij helpen..?

Denk dat je beter met je voeding bezig kan zijn dan SERMs te gebruiken. Als je door verhoogd oestrogeen vocht zou vasthouden doe je dat over je hele lichaam hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Nej, ik heb het over de vetverdeling bij mijn lichaam..
Kan het niet zijn dat door te veel oestrogeen dat ik een beetje een vrouwelijke vetverdeling krijg (dikke dijen kont)?? + beetje bich tits

Laat je eens testen op je oestrogeengehalte als je het echt concreet wil weten.
Trouwens klinkt mij enkel voordeel te zijn:)

haha waarom dan?

maargoed om met dit probleem naar mijn huisarts te gaan voor een oestrogeen "test" wil ik liever ook niet.

maar zou het in theorie kunnen kloppen dan als ik bv een paar weken nolvadex ga proberen dat mijn lichaam minder testoron in oestrogeen omzet en dat in combinatie met nog een paar weken dieet en cardio dat ik dan het vet op mijn dijen + achterste naar normale proporties train..

want als ik zo doorga dan gebeurt er niet veel zit op 8 % en er is weinig vet daar weggegaan, in tegenstelling tot de rest van het lichaam.. jammer

haha waarom dan?

maargoed om met dit probleem naar mijn huisarts te gaan voor een oestrogeen "test" wil ik liever ook niet.

maar zou het in theorie kunnen kloppen dan als ik bv een paar weken nolvadex ga proberen dat mijn lichaam minder testoron in oestrogeen omzet en dat in combinatie met nog een paar weken dieet en cardio dat ik dan het vet op mijn dijen + achterste naar normale proporties train..

want als ik zo doorga dan gebeurt er niet veel zit op 8 % en er is weinig vet daar weggegaan, in tegenstelling tot de rest van het lichaam.. jammer

toch lijkt het me verstandiger het eerst te laten testen dan zomaar nolva te gaan nemen.

kan dit gewoon bij de huisarts of?

iemand anders nog ervaringen, suggesties?

Vet en vocht op mijn benen gaat als laatste weg. Als ik in een kuurtje zit zwellen ze op als waterbalonnen, sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Maar sinds je naturel aan eht cutten ben, kan het misschien oud vet zijn waardoor het stukken langzamer gaat. Benen worden bij veel mensen pas als laatste goed droog.

okej,,

ander vraagje.,,,
ben net 19 mischien heeft mijn lichaam in de puberteit te veel oestrogeen aangemaakt, ik had ook erg puffie nippels (wat nu gelukkig een stuk verbetert is nu ik droger ben) waardoor ik omdat ik veel at (bulk) ik ook erg veel vet opsloeg op mijn achterste (door de oestrogeen)

stel dat ik doorzou gaan met dieten en het vet op mijn kont ook verbrand, komt dit dan straks ook in die hoeveelheid terug of zal mijn achterse plus dijen minder vet worden voorheen omdat mijn oestrogeen levels nu weer normaal zijn omdat ik uit de puberteit ben???

Terug
Naar boven