- Waardering
- 15.461
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volgens mij is het altijd vanuit een bepaalde onzekerheid over jezelf gedacht wanneer je je zo veel zorgen maakt om wat je sociale omgeving er van vindt. Wellicht een gebrek aan zelfvertrouwen of op zoek naar juist een soort bevestiging vanuit de sociale omgeving, als in 'je bent goed bezig'? Als deze lifestyle vanuit jezelf komt en je bent niet een of andere vreselijke narcist dan moet t toch allemaal prima zijn voor je sociale omgeving? Zo niet, dan zijn zij niet de juiste sociale omgeving.
In wezen is alles wat niet binnen de categorie 'normaal' valt natuurlijk moeilijker te accepteren voor anderen.
Ik heb wel het idee dat wat normaal wordt gevonden wat verschoven is wat dat betreft en dat zaken als sporten, fatsoenlijk eten en überhaupt gewoon goed voor jezelf zorgen meer genormaliseerd zijn dan pak 'm beet tien of twintig jaar geleden. In elk geval onder bepaalde groepen mensen. Als ik kijk naar de jeugd nu is het in elk geval totaal normaal om naar de gym te gaan en enigszins fatsoenlijk te eten. Dat was 20 jaar geleden zéker niet zo.
Grootvader out.
In wezen is alles wat niet binnen de categorie 'normaal' valt natuurlijk moeilijker te accepteren voor anderen.
Ik heb wel het idee dat wat normaal wordt gevonden wat verschoven is wat dat betreft en dat zaken als sporten, fatsoenlijk eten en überhaupt gewoon goed voor jezelf zorgen meer genormaliseerd zijn dan pak 'm beet tien of twintig jaar geleden. In elk geval onder bepaalde groepen mensen. Als ik kijk naar de jeugd nu is het in elk geval totaal normaal om naar de gym te gaan en enigszins fatsoenlijk te eten. Dat was 20 jaar geleden zéker niet zo.
Grootvader out.