apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dubbele post
Dit topic bedoel je? Zo ja, dat klopt en staat in mijn startbericht.

Zijn eerdere bericht was 2x geplaatstDit topic bedoel je? Zo ja, dat klopt en staat in mijn startbericht.
Zo nee, dan ik niet snap.
![]()
Oh dat had ik niet gezien.
Ik plaatste een dubbele post en editte daarom mijn dubbele post naar 'dubbel'.Dit topic bedoel je? Zo ja, dat klopt en staat in mijn startbericht.
Zo nee, dan ik niet snap.
![]()

Laat Ons Met RustHaha ik voel hier nog steeds de aanwezige spanning van covid discussie van een aantal jaar geleden van de leden hier. Geweldig!
Heb ze toen eventjes op hun plek gezet.
Goed gedaan man.Haha ik voel hier nog steeds de aanwezige spanning van covid discussie van een aantal jaar geleden van de leden hier. Geweldig!
En zo is het maar net!Haha ik voel hier nog steeds de aanwezige spanning van covid discussie van een aantal jaar geleden van de leden hier. Geweldig!
Je hallucineert en je ijlt.Haha ik voel hier nog steeds de aanwezige spanning van covid discussie van een aantal jaar geleden van de leden hier. Geweldig!
Nou keyboardwarrior, dat heeft zoveel indruk gemaakt dat niemand weet waar je het over hebt
Als je niet traint heb je geen recht van spreken op dit forum...Maarreehhh @Leave Me Alone , train jij? Zo ja, in welke mate met betrekking tot doelen, schema, voeding en dergelijke?
En natuurlijk de grote vraag:
Hoe gaat jouw omgeving daar mee om?

@ImMrSilverBackAls je niet traint heb je geen recht van spreken op dit forum...
![]()
Ja, ik doe nu 3,5 jaar, 5 dagen in de week aan krachttraining. Heb sindsdien altijd één schema bro-split aangehouden. Laatste jaar skip ik regelmatigMaarreehhh @Leave Me Alone , train jij? Zo ja, in welke mate met betrekking tot doelen, schema, voeding en dergelijke?
En natuurlijk de grote vraag:
Hoe gaat jouw omgeving daar mee om?
Hoor ik nu bij?Als je niet traint heb je geen recht van spreken op dit forum...
![]()
Dat was een grapje (zie de troll-face eronder) dat over mezelf ging.
Heb je ook een goed punt.Overgewicht is gewoon ongezonder dan een "goed" gewicht lees vetpercentage.
Natuurlijk een erg laag vetpercentage is ook niet "goed" maar (bij mannen) is het gewoon bewezen dat je lichaam beter/effectiever werkt als jet vp zo rond die 10/12% zit.
Ik heb zelf ook overgewicht gehad, al was dat deels bewust door smerig bulken voor sterkste man wedstrijden maar je merkt gewoon dat je minder gezond bent. Je lichaam moet harder werken, je sleept meer gewicht mee op je gewrichten etc.
Heb je ook een goed punt.
Zijn dat trouwens je huidige stats?