Fitness Seller

Off na 1,5 jaar blast/cruise

• Topic Starter Topic Starter
3x 1000iu HCG + 25 mg clomid EW dus

Dit is als je geen hcg gedurende de kuur gebruikt hebt. Ik heb vanaf begin tot eind altijd 2x 500iu hcg laten meelopen volgens protocol.
Dus neem aan dat ik die hcg dan niet hoef door te zetten in mijn nakuur?

Wat raad je mij aan om te doen alleen clomid op 25mg voor hoeveel weken?

Zolang het nodig is.

Zijn er eigenlijk ooit wel eens mensen hersteld na dit soort cycles?
Ik lees alleen maar horrorverhalen.

Ben zelf en vele andere in mijn omgeving groot voorstander van het peptide: Decapeptyl/Triptorelin.
Je prikt 1x 100mcg in je buikvet en hersteld binnen 3/4 weken.

De verhalen over castraties vind ik zelf overdreven omdat ze dan niet over een dosis van 100mcg praten.

Heb het zelf meerdere kerel gebruikt na een jaar on geweest te zijn met een blast/cruise.

Na 4 weken hersteld dan? Bloedwaarden zijn dan ook al goed dus je kan in principe daarna weer on?

Ben zelf en vele andere in mijn omgeving groot voorstander van het peptide: Decapeptyl/Triptorelin.

De verhalen over castraties vind ik zelf overdreven omdat ze dan niet over een dosis van 100mcg praten.

Heb het zelf meerdere kerel gebruikt na een jaar on geweest te zijn met een blast/cruise.

En waar vind je dat?

Heb je ook je zaadkwaliteit wel eens laten checken na gebruik van Triptorelin? Ben benieuwd of dat beïnvloed is.

ben ook erg benieuwt!

Zelf geen bloedtesten laten doen ben nu alweer een tijdje on(weet ook niet of ik ooit nog off ga.)
Cruise deze week nog even op 2ml test daarna weer blasten.

Terug
Naar boven