MuscleMeat

Nieuw Oh Oh Cherso!

Ik heb er anders ruim 2 jaar geleden de vakantie van mijn leven gehad :D

Ze hebben het daar nog steeds over DMC!

Overigens toch weer 1.44 miljoen mensen die hebben gekeken!
http://www.kijkonderzoek.nl/

Ik heb voor die hilarische grap 2 rode kaarten gekregen. Wil ik verder niets mee zeggen of zo en persoonlijk vind ik het ook wat overdreven..

Ik dacht dat hof van holland op de hoek zat?

Of hebben ze die toko verplaatst? :O

Joey kan ik ook van genieten:D
Verder heb je het programma snel gehad, maar kan er wel gewoon naar kijken:)

Matsoe Matsoe is echt te droog XD

Roos :kots:

die vincent begint wel steeds irritanter te worden, wat een mannetje zeg. joey = alpha

roos wat een uber dom wijf is dat zeg.
Ze zegt: sowieso ben je nasty als je een chick mee naar huis neemt die je dan al op der rug leg.
hoe wil je dat dn noemen wat vincent de eerste nacht bij haar deed?
Godskolere zeg.

Ik heb voor die hilarische grap 2 rode kaarten gekregen. Wil ik verder niets mee zeggen of zo en persoonlijk vind ik het ook wat overdreven..

Hoeveel kaarten moet je nog?Misschien kunnen we wat helpen het proces te versnellen.(dit taal gebruik beter "klaaswitz: )

• Topic Starter Topic Starter
roos wat een uber dom wijf is dat zeg.
Ze zegt: sowieso ben je nasty als je een chick mee naar huis neemt die je dan al op der rug leg.
hoe wil je dat dn noemen wat vincent de eerste nacht bij haar deed?
Godskolere zeg.

Exactly what I thought!

Hoeveel kaarten moet je nog?Misschien kunnen we wat helpen het proces te versnellen.(dit taal gebruik beter "klaaswitz: )
Spatie na het vraagteken, Spatie na de punt. Taalgebruik schrijf je aan elkaar. Verbeter het maar snel voor Klaagwicht het leest ;)

Klaagwicht, hoe kom je er op man. Al eens overwogen iets met kleinkunst te gaan doen?

Exactly what I thought!

Spatie na het vraagteken, Spatie na de punt. Taalgebruik schrijf je aan elkaar. Verbeter het maar snel voor Klaagwicht het leest ;)

whahaha je hebt gelijk, maar op internet ga ik niet echt op mijn schrijfwijze letten.
Heb het vermoeden dat Klaasje viel over het feit dat ik het over mongooltjes had in een ander topic.

huh,waarom stuur jij mij dan karmaberichten/en bezoekerberichten over mijn forum toevoeging en mijn taalgebruik?
rare dude ben je.

Omdat je schrijft als een halve gare en als reactie op jouw berichten. Ik zie niet in wat dit te maken heeft met het vreemd ogende (doordat het bericht waarop ik reageerde is verwijderd) berichtje die ik hier achter heb gelaten.

Laatst bewerkt:
Hoi Klaas, al klaar met huilen?

• Topic Starter Topic Starter
:popcorn:

Anyway, laten we on-topic blijven. Hoe was jullie favoriete televisieprogramma gisteren. Deden ze nog gekke dingen uithalen? Gelachen?

Terug
Naar boven