MuscleMeat

Oh Oh Homo in Cherso

• Topic Starter Topic Starter
Vind het echt een kansloos programma. Doen allemaal ****ing stoer, grootse praatjes maar als puntje bij paaltje komt zijn het allemaal verlegen jochies. Zet daar gewoon een paar gasten neer met een goed fysiek, looks en die schijt hebben aan alles en je hebt leuke tv.

Iedereen zit vast in spanning met wat voor grappige liedjes Sterretjuh nu weer komt. Of misschien gooit die wel weer iemand in het zwembad!

Daarom wou ik ze naar Miama of Jersey Shore, s zien hoe stoer ze zijn als een type als The Situation of Ronnie voor hun staat of wat mij betreft Snookie dat kan ze ook hebben.

ze zijn al gespot in chersonnisos sins vorige week

zou me nix verbazen of het word ook allemaal zo fake als jersey shore

haha deze gast, hij zit op dans-school enzo.. wat een baas...

Echt een schrale bedoeling... Benieuwd of de Vlaamse versie de marginaliteit wel zo hoog krijgt.

Die kerel is overigens bi-seksueel, zei z'n pappa op televisie.

Waarom faalt Nederland zo erg.. Jersey Shore is vermakelijk, Geordie Shore was zeker vermakelijk en wij hebben echt een paar debielen.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jul 2011 om 12:08 ----------

Op welke belgische zender komt de vlaamse versie?

Met ondertiteling hoop ik

Sex met mannen = homo, biseksueelof niet.

En een net 18-jarige Purmerendse zit er ook in.
En een gast van halverwege 20 uit Brabant.

http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisn...ssos-heeft-te-lijden-onder-Oh-Oh-Cherso.dhtml

Chersonissos is deze zomer niet langer de topbestemming bij Nederlandse jongeren. De badplaats op het Griekse eiland Kreta heeft te lijden onder het tv-programma 'Oh Oh Cherso'.

Uit een onderzoek van de Sundio Group, waaronder onder meer reisorganisaties voor jongeren GoGo en X-Travel vallen, onder haar clienteel blijkt dat veel Nederlandse jongeren Chersonissos na het zien van de tv-serie te massaal en te plat vinden.

Chersonissos kende bij Sundio als enige minder boekingen, terwijl de andere jongerenbestemmingen juist groeiden. Het Spaanse Lloret de Mar staat daardoor nu bovenaan. Chersonissos is naar twee gezakt. Daarna volgen Albufeira (Portugal), Sunny Beach (Bulgarije) en Mallorca (Spanje).

"We merken dat veel jongeren echt wel verstandige keuzes maken, hoewel ze natuurlijk wel willen feesten. Bij 16- tot 20-jarigen zal ook de mening van de ouders een rol spelen. Die kijken ook tv", zegt reisorganisatie GoGo. (anp/sps)

Albufeira populair onder jongeren?
Sunny Bitches men!

wtf... waarom heet het nog OH OH cherso als er nu al mensen uit utrecht joinen... ah well... tis toch bagger tv

Voor lul staan in cherso, oh oh oh ohoho

Terug
Naar boven