quagmirre
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 22
je bedoelt die met haar punttieten? je mag haar hebben
ALL RIIGHT
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het echt een kansloos programma. Doen allemaal ****ing stoer, grootse praatjes maar als puntje bij paaltje komt zijn het allemaal verlegen jochies. Zet daar gewoon een paar gasten neer met een goed fysiek, looks en die schijt hebben aan alles en je hebt leuke tv.
Iedereen zit vast in spanning met wat voor grappige liedjes Sterretjuh nu weer komt. Of misschien gooit die wel weer iemand in het zwembad!
haha da zou ik ook wellens willen zien ja.Daarom wou ik ze naar Miama of Jersey Shore, s zien hoe stoer ze zijn als een type als The Situation of Ronnie voor hun staat of wat mij betreft Snookie dat kan ze ook hebben.

Daarom wou ik ze naar Miama of Jersey Shore, s zien hoe stoer ze zijn als een type als The Situation of Ronnie voor hun staat of wat mij betreft Snookie dat kan ze ook hebben.

Echt een schrale bedoeling... Benieuwd of de Vlaamse versie de marginaliteit wel zo hoog krijgt.
Die kerel is overigens bi-seksueel, zei z'n pappa op televisie.

Die kerel is overigens bi-seksueel, zei z'n pappa op televisie.
juist!