MuscleMeat

Nieuw Oh Oh Cherso!

Jersey shore is idd beter, maar geven ze niet op tv denk ik? Oh oh cherso.. die kerels zijn echt losers. Ik wil kijken naar de stereotype juicende guido en andere stereotypen. Niet naar 'sterretje' omfg :roflol: Die wijven zijn ook zo droog en preuts ****in hell. Ik zag laatst naar een aflevering waar barby met haar vriendin in bed lagen te rommelen, maar ze moesten ophouden van die andere droge k*tten. pfffff

Ik dacht al, waar blijft 't :roflol:

Zal wel oorlog worden, een chick die ouder is dan de andere chicks, er niet verkeerd uit ziet, en denk ik ook niet op dr mondje gevallen is.

Still, doesn't beat Jersey Shore :D

De 23-jarige Tatjana Liefhebber is het nieuwe (9e) cast-lid van Oh Oh Tirol! Ze is door productiemaatschappij Eyeworks tussen de groep gezet om de verhoudingen eens flink in de war te schoppen. Waar het nu naar blijkt heeft ze vooral een oogje op Vincent, wat uiteraard voor wat spanning zal zorgen tussen het kleffe stelletje Vincent en Roos
[Afbeelding niet meer beschikbaar] het word nog leuker dus [Afbeelding niet meer beschikbaar] maar serieus dit zou roos wel eens kunnen verliezen bedoel.. het is haast een opel kadet inruilen tegen golf 6 ofzo :P

Wel weer toevallig dat het uitgerekend Vincent is waar ze een oogje op heeft.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.205
Hoe kan je als weldenkende vrouw vincent nou leuk vinden :P Echt de domste wijven pikken ook altijd de grootste stumperds eruit. Blijf me erover verbazen. Die moeder ook van die tietjana 'rijden zonder rijbewijs' typische dingen die kinderen doen zegt ze dan. ****ing tokkie

Hoe kan je als weldenkende vrouw vincent nou leuk vinden :P Echt de domste wijven pikken ook altijd de grootste stumperds eruit. Blijf me erover verbazen. Die moeder ook van die tietjana 'rijden zonder rijbewijs' typische dingen die kinderen doen zegt ze dan. ****ing tokkie

rustig kerel voor een meisje is het wat vreemd... maar net of jij zulke dingen niet gedaan hebt, ik wel en daar heb ik geen spijt van, moet toch beetje jeugd hebben

Kijk, chicks zoals die tatjana, dat moet je hebben. Niet al te slim, zonnebank bruin, grote bek, lekker, asociaal. Dit word mooi.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.209
rustig kerel voor een meisje is het wat vreemd... maar net of jij zulke dingen niet gedaan hebt, ik wel en daar heb ik geen spijt van, moet toch beetje jeugd hebben

Ik heb wel ergere dingen gedaan, maar het ging me er vooral om dat die moeder het maar normaal vindt. Als ouder dien je het beste met je kind voor te hebben en faal je wat mij betreft als je lachend vertelt dat je kind zonder rijbewijs rondreed. Er zijn er zat die op die manier iemand doodrijden en dan is het allemaal opeens niet zo grappig meer.

oke t*ring t*fus potverdomme %^&#$%^##$T^)(%$!&*&%.
ben serieus 10min. vn dat k*t programma aan het kijken. en snap nu alweer waarom ik oh oh cherso na 3 afleveringen heb laten stikken. t*fus oh oh tirrol verbannen die shit.

Terug
Naar boven