AndroidHealthClinic

Oh oh Den Haag...

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Ouders en kinderen te agressief voor Sinterklaasfeest

AMSTERDAM - Ouders en kinderen in de Haagse wijk Transvaal zijn te agressief voor een Sinterklaasfeest. Dit schrijft de Volkskrant vrijdag. De organisatie zegt de veiligheid van de kinderen en medewerkers niet te kunnen garanderen. Ook een lampionnentocht gaat volgende week niet door.

"De agressiviteit van ouders en oudere kinderen is de laatste tijd enorm toegenomen", zegt initiatiefnemer Joke van den Boomen. Ze zegt niet van plan te zijn beveiliging in te huren voor een kinderfeest. Ook de containers met speelgoed op de pleinen dreigen gesloten te worden.

"Als we aan het eind van de dag dichtgaan, wordt er met stenen naar de vrijwilligers gegooid. Één van onze vrijwilligers is met een mes bedreigd omdat hij een ouder zijn zin niet gaf."

Bedreiging

Van den Boomen zegt zelf ook meermalen bedreigd te zijn. Toen ze een kind tegenhield omdat het druk was op een luchtkussen werd ze belaagd door de familie van het kind en kwam een man met uitgestrekte hand op haar keel af. Ze meldde het bij de politie, maar die zou gezegd hebben dat het geen prioriteit had. De politie ontkent dit.

Volgende week is er een gesprek tussen Van den Boomen, de gemeente en de politie.

ANP

Nu is het wachten op Ericr met wat misleidende cijfertjes over de landelijke agressie met Sint-activiteiten (waarbij Den Haag rooskleurig uitvalt :D ) of Centaur met een mooi praktijkvoorbeeld van groene en rode Pieten. :D

:roflol: waar gaat het heen ?

op het doopfeest de priester bedreigen
of de dokter bij de bevalling de schaar op zijn keel zetten omdat hij de navelstreng niet snel genoeg knipt

Ouders en kinderen te agressief voor Sinterklaasfeest

"Als we aan het eind van de dag dichtgaan, wordt er met stenen naar de vrijwilligers gegooid. Één van onze vrijwilligers is met een mes bedreigd omdat hij een ouder zijn zin niet gaf."

[

Een zeer jammere zaak :(

:roflol:

wat een land he :P

Nu is het wachten op Ericr met wat misleidende cijfertjes over de landelijke agressie met Sint-activiteiten (waarbij Den Haag rooskleurig uitvalt :D ) of Centaur met een mooi praktijkvoorbeeld van groene en rode Pieten. :D

Whaha DBC, ouwe generaliserende relnicht, alsof EricR hier in gaat trappen :D

• Topic Starter Topic Starter
Héél Den Haag is verpest.

Gelukkig hebben we Scheveningen nog. ;)

Ik ben ook een keer (in Den Haag :roflol:) bedreigt toen ik zwarte piet was.. door een paar k*t allochtonen die ik negeerde.. er lopen echt vreemde mensen op de wereld.. gelukkig waren we met een hele grote groep en eindigde het in 20 zwarte pieten die kei harde snoepjes die toch niet te eten waren, en pepernoten natuurlijk, tegen een stuk of 10 allochtoontjes gooiden :)

Den Haag is een voorland des verderfs van wat ons allemaal aan rottigheid te wachten staat.

Wedden dat het door moslims komt!?

Wat ik wel weet is dat zwarte pieten niet goed liggen bij de imam...
Schijnt te maken te hebben met de slaaf/baas-verhouding die er uitgebuit wordt...zegt men.

Oh je bedoelt dat ze onze cultuur niet respecteren?

Wedden dat Transvaal bekend staat als een allochtonenwijk? Ik durf er bijna m'n centen op te zetten.

Het gaat echt te ver, stelletje apen.
Die ventjes nemen langzaam alles over, oprotten.

Zonde van die mooie stad achter de duinen (om even de topic titel af te maken)

Sinterklaas is overrated.

Wedden dat Transvaal bekend staat als een allochtonenwijk? Ik durf er bijna m'n centen op te zetten.

Transvaal (Den Haag - Wikipedia)

De bewoners van Transvaal zijn tegenwoordig grotendeels (85 %) van buitenlandse afkomst — met name Turks, Surinaams en Marokkaans.

Ja jongens, we hebben ze weer. Wat nou vooroordelen? Het komt gewoon bijna altijd uit. Stelletje ratten zijn het weer.

Nee dat mag je niet zeggen hoor. Er wonen wel 15% autochtonen daar en die zorgen voor de herrie! Het komt allemaal door de strafrechtelijke trechter! Die zet een vergrootglas op Transvaal waardoor jullie denken dat het de buitenlanders zijn!

:roflol: ©Oogklep Media Belgie 2006

Nee hoor, ik heb er niets mee te maken.

Ik kan me zo ergeren aan dat verrot vuil achterbaks half-Nederlands sprekens klootjesvolk. Gewoon de ME er achteraan sturen, die die ratten linea recta met een rotslag terug naar eigen land rossen. Ze komen hier wonen, maar willen aanpassen ho maar. In plaats daarvan gaan ze zelfs nog stennis schoppen en lopen tegen elke vorm van Nederlandse cultuur te rellen.

Ik wil weer leven zoals een tijdje geleden.

Sinterklaas voor vrolijke kinderen, intocht en snoepgoed.
Tevreden ouders op straat die genieten van hun kinderen en de pieten.

t*ring, elk jaar weer minder eigen gewoonten en cultuur op straat.

Terug
Naar boven